Gå till innehåll

Bestpoker.com


Bestpoker

Recommended Posts

Hej Bestpoker!

 

Igår så spelade jag $500 freerollen som går på söndagarna kl 20:00.

Jag märkte ganska snart att det var massor med spelare från Brasilien ( antar jag efter som flera hade namn med anknytning till Brasilien och de talade portugisiska i chatten).

 

Jag använde Google translate för att förstå vad de skrev i chatten eftersom Portugisiska inte är min starka sida.

 

Det jag kom fram till var skrämmande. Flera gånger skriver de vad de har för kort, hur de kommer spela, och att de ska skicka marker till varandra (om översättningen blev rätt).

 

När jag sedan såg vilka spelare som var kvar efter att bubblan sprack så var det i princip bara dessa spelare som var kvar,(20 betalda platser)då de verkar ha fuskat sig fram genom att medvetet spelat för att de ska vara kvar allihopa.

 

Hur ställer ni er till detta?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 3 weeks later...
  • Svars 364
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Hej smart_skaftet!

 

Tack för din information. Både vår personal samt Ongame personal med bra kunskaper i det brasilianska språket övervakar chatten för att förhindra att spelarna samarbetar på ett otillåtet sätt. Ofta skriver spelarna till varandra utan någon förankring till själva spelet eller vilka kort de har för att "påverka" varandra då de flesta spelarna i våra Freerolls är brasilianare för tillfället.

 

Vår brasilianska personal kontaktar regelbundet brasilianska spelare och varnar dem om de skriver något som ej är tillåtet och bryter inlägget mot vår eller OnGames policy så blockar vi kontot i väntan på fullständig utredning.

 

Vi skall titta närmare på våra Freerolls och chatten under kommande period för att säkerställa att ingen otillåten chat-diskussion pågår.

 

Bestpoker.com

 

 

Hej Bestpoker!

 

Igår så spelade jag $500 freerollen som går på söndagarna kl 20:00.

Jag märkte ganska snart att det var massor med spelare från Brasilien ( antar jag efter som flera hade namn med anknytning till Brasilien och de talade portugisiska i chatten).

 

Jag använde Google translate för att förstå vad de skrev i chatten eftersom Portugisiska inte är min starka sida.

 

Det jag kom fram till var skrämmande. Flera gånger skriver de vad de har för kort, hur de kommer spela, och att de ska skicka marker till varandra (om översättningen blev rätt).

 

När jag sedan såg vilka spelare som var kvar efter att bubblan sprack så var det i princip bara dessa spelare som var kvar,(20 betalda platser)då de verkar ha fuskat sig fram genom att medvetet spelat för att de ska vara kvar allihopa.

 

Hur ställer ni er till detta?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 months later...
Kan det vara en slump att de flesta pokersidorna sänker sina garantier under WSOP? Väldigt konstigt....

 

hhmmm, du menar att dom inte tror att så många kommer anmäla sig för att alla är i vegas?

Låter långsökt att det skulle påverka så mycket men men du kanske har rätt

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 1 month later...
  • 1 month later...
  • 3 months later...

Hej, jag är ny här men som jag förstått så är det här man hittar en hel del pokerkunskap.

 

Jag spelar numera på Ongame, Bestpoker för att vara exakt.

 

De lanserade ett race i januari som går ut på att rejka mest under januari, februari och mars. TopX får åka till Brasilien och spela BSOP m.m.

 

https://www.bestpoker.com/brazil2011

 

Jag har kollat runt lite och de som rejkat mest på Bestpoker tidigare hade cirka 30k player points. Vilket jag också kan få med lite ansträngning. Och når jag inte hela vägen fram så får man en biljett till en turnering där vinnarna också får åka till brasilien.

 

Min fråga är om någon har någon erfarenhet kring race? Hur mycket höjer sig spelare när det är race? Att jag är värd så mycket som jag är hade jag ingen aning om, har bara spelat! Och nu vill jag såklart ta del av racet när min kontakt säger att jag har en mycket god chans. All input uppskattas :)

 

Tack på förhand!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej, jag är ny här men som jag förstått så är det här man hittar en hel del pokerkunskap.

 

Jag spelar numera på Ongame, Bestpoker för att vara exakt.

 

De lanserade ett race i januari som går ut på att rejka mest under januari, februari och mars. TopX får åka till Brasilien och spela BSOP m.m.

 

https://www.bestpoker.com/brazil2011

 

Jag har kollat runt lite och de som rejkat mest på Bestpoker tidigare hade cirka 30k player points. Vilket jag också kan få med lite ansträngning. Och når jag inte hela vägen fram så får man en biljett till en turnering där vinnarna också får åka till brasilien.

 

Min fråga är om någon har någon erfarenhet kring race? Hur mycket höjer sig spelare när det är race? Att jag är värd så mycket som jag är hade jag ingen aning om, har bara spelat! Och nu vill jag såklart ta del av racet när min kontakt säger att jag har en mycket god chans. All input uppskattas :)

 

Tack på förhand!

 

Well, i normala fall på t.ex. entraction i rakeracen, så rejkar folk minst 10000€ på en månad. Och eftersom det här är ett tre månaders race, så kommer folk inte hålla den volymen riktigt. Så min gissning är att du kommer behöva rejka minst 20k$/€ över 3 månader, förmodligen upp emot typ 25k iaf.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Well, i normala fall på t.ex. entraction i rakeracen, så rejkar folk minst 10000€ på en månad. Och eftersom det här är ett tre månaders race, så kommer folk inte hålla den volymen riktigt. Så min gissning är att du kommer behöva rejka minst 20k$/€ över 3 månader, förmodligen upp emot typ 25k iaf.

 

Stort tack! Jag ger det ett försök, inte varit så farligt hård konkurrens de första dagarna iaf :roll:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...