Gå till innehåll

Bestpoker.com


Bestpoker

Recommended Posts

Wtf?

Om det ligger det minsta sanning i det där så är det jävligt allvarligt.

Jag sponsrar bara en maffia,och det är Polisen!

När bitarna börjar falla på plats i denna lumpna soppa luktar det collusion på hög nivå.

Här verkar ligga en gravad hund,som Reefat en gång sade.

Nä,jag cashar definitivt ut för att vara på säkra sidan innan korthuset faller.

 

Detta bör inte sopas under mattan utan ut med spökena ur garderoben en gång för alla,för allas bästa...för demokrati,rättvisa o trygghet!

 

Ju, men ingen vill ju gå ut öppet med detta. Det är ju ändå ganska stora pengar i pokern, de flesta svarta pokerklubbar styrs ju av Albaner och Serber bl.a.

 

Tror nog inte att spökarna kommer komma ut ur garderoben på ett bra tag tyvärr...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 364
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Förstår vad du skriver och förstår vad du menar. Jag vet att åtgärder togs för flera månader sedan samt att utredningen pågår. Hur OnGames analysteam arbetar eller hur det hela går till har jag ingen information om tyvärr.
Bra svar.

 

Tror jag har lite mer saker att säga, men kommer inte på så mycket nu.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 1 month later...

Kära pokerspelare,

 

Över helgen har vi ett kanonerbjudande till alla nya kunder. Förutom 8X bonus, iPhones och iPods så erbjuder vi personlig assistans och hjälper dig via telefon eller e-mail med att signa upp konto, höja insättningslimits, transferera din rulle etc.

 

Ring oss fram till 02.00 varje dag/natt så blir du kopplad till vårt vip-team. Du kan också skicka e-mail till robert@bestpoker.com med dina frågor och önskemål så tar jag hand om dessa omgående.

 

Telefon: 0200-884677

 

Hälsningar

Bestpoker.com

 

 

Robert Arfvidsson

Marknadschef

 

 

 

För information om dessa erbjudanden besök oss på,

 

http://www.bestpoker.com/bestpokeroffer/?bonuscode=forum600

 

 

Signup kod: forum600

 

PS: För er spelare som ej kan deponera enligt våra erbjudande, ring oss, vi anpassar en deal för dig!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kära pokerspelare,

 

Över helgen har vi ett kanonerbjudande till alla nya kunder. Förutom 8X bonus, iPhones och iPods så erbjuder vi personlig assistans och hjälper dig via telefon eller e-mail med att signa upp konto, höja insättningslimits, transferera din rulle etc.

 

Ring oss fram till 02.00 varje dag/natt så blir du kopplad till vårt vip-team. Du kan också skicka e-mail till robert@bestpoker.com med dina frågor och önskemål så tar jag hand om dessa omgående.

 

Telefon: 0200-884677

 

Hälsningar

Bestpoker.com

 

 

Robert Arfvidsson

Marknadschef

 

 

 

För information om dessa erbjudanden besök oss på,

 

http://ext.bestpoker.com/bestpokeroffer

 

 

Signup kod: forum600

 

Hur mycket rejkar man för ovanstående bonusar?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kära pokerspelare,

 

Över helgen har vi ett kanonerbjudande till alla nya kunder. Förutom 8X bonus, iPhones och iPods så erbjuder vi personlig assistans och hjälper dig via telefon eller e-mail med att signa upp konto, höja insättningslimits, transferera din rulle etc.

 

Ring oss fram till 02.00 varje dag/natt så blir du kopplad till vårt vip-team. Du kan också skicka e-mail till robert@bestpoker.com med dina frågor och önskemål så tar jag hand om dessa omgående.

 

Telefon: 0200-884677

 

Hälsningar

Bestpoker.com

 

 

Robert Arfvidsson

Marknadschef

 

 

 

För information om dessa erbjudanden besök oss på,

 

http://www.bestpoker.com/bestpokeroffer/?bonuscode=forum600

 

 

Signup kod: forum600

 

PS: För er spelare som ej kan deponera enligt våra erbjudande, ring oss, vi anpassar en deal för dig!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

beror helt på om bonusen delas ut i steg eller klump. om steg så kan man utnyttja det på sättet du nämnde annars är dealen inget speciellt.

 

Hej! Det stämmer. Ni erhåller en Iphone 3G, officiellt upplåst och klar att använda så snart ni spelat ihop 4000pp på en 8x 2000 bonus vilket betyder även 500 USD.

 

Vi har fått mycket positivt gensvar vilket är riktigt kul men vi har även fått förfrågningar från de som ej för tillfället kan deponera efter de uppställda kraven. Därav så kan vi förändra dealen något där pp kraven blir högre för produkten. Så maila oss så ska vi se vad vi kan göra.

 

Ni kan maila till vip@bestpoker.com eller robert@bestpoker.com

 

Mvh/Bestpoker.com

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 1 month later...

Jag här märkt att bestpoker vid flertalet tillfällen skjuter fram starttiden på turneringar som har övervärde för att fler ska anmäla sig. Turneringen kan vara på starting in less than 1 minut i 5 minuter. och tillslut är övervärdet borta och turneringen drar igång.

 

Är det verkligen ok att göra så?

Jag blir jäkligt irriterad faktiskt. Tycker turneringarna ska starta på utsatt tid.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej BP

 

Var länge sen ni erbjöd aktiva spelare nåt, spelar ihop 5-10k pp/ månad vanligtvis. Men tappat motivationen lite på senaste. Har ni nåt att erbjuda inför julen? Typ 8x bonus eller nån pryl att spela ihop till som extra bonus.

 

Mvh

Peter

 

De flesta OnGame-sajter erbjuder rullande 8*bonusar, så även Bestpoker. Har du spelat mycket utan någon bonus eller rb i ryggen har du gått miste om rätt mycket pengar. Tyvärr.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 4 weeks later...

Bestpoker kicks off the New Year by offering an exclusive tournament, where you have the opportunity to win brand new products from Apple and other leading brands!

 

If you play your cards right you might be walking away with a fabulous new Apple MacBook. Other fantastic prizes up for grabs are cool products such as Apple iPhone, iPod Touch, iPod Nano, Sony Ericsson c905 and more. Combine this with cash and Player Point prizes and you get a tournament you simply can’t afford to miss.

 

This is a freeroll which means there is no buy-in, all you need to do is to collect at least 500 Player Points in January. As soon as you have accumulated 500 PP or more you will get a ticket to the tournament, which you then can register to. The amount of Player Points you accumulate in January determines what prize pool you are eligible to compete in. Prizepool500 requires 500 Player Points and Prizepool1000 requires 1000 Player Points.

 

The iTournament Freeroll will take place on the 1st of February at 20:00 CET.

 

If you do not have an account at Bestpoker please be sure to sign up through pokerforum.nu!

 

See the chart below for more info about the two prize pools

 

http://www.bestpoker.com/promotions/itournament

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
Bestpoker kicks off the New Year by offering an exclusive tournament, where you have the opportunity to win brand new products from Apple and other leading brands!

 

If you play your cards right you might be walking away with a fabulous new Apple MacBook. Other fantastic prizes up for grabs are cool products such as Apple iPhone, iPod Touch, iPod Nano, Sony Ericsson c905 and more. Combine this with cash and Player Point prizes and you get a tournament you simply can’t afford to miss.

 

This is a freeroll which means there is no buy-in, all you need to do is to collect at least 500 Player Points in January. As soon as you have accumulated 500 PP or more you will get a ticket to the tournament, which you then can register to. The amount of Player Points you accumulate in January determines what prize pool you are eligible to compete in. Prizepool500 requires 500 Player Points and Prizepool1000 requires 1000 Player Points.

 

The iTournament Freeroll will take place on the 1st of February at 20:00 CET.

 

If you do not have an account at Bestpoker please be sure to sign up through pokerforum.nu!

 

See the chart below for more info about the two prize pools

 

http://www.bestpoker.com/promotions/itournament

 

 

Jag spelade iTournament och kom till finalbordet, men det strulade. Jag beskriver inte allt här, jag skapade en egen tråd för att beskriva problemet, jag hänvisar till den;

 

http://pokerforum.nu/forum/ongame/53275-far-se-hur-bestpoker-ongame-loeser-detta.html

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej,

 

Först vill vi beklaga det som inträffade. Mycket tråkigt att detta ska behöva hända.

 

Vi arbetar nu med Ongame för att se om vi kan återsimulera turneringen när den avbröts dvs hur mycket var och en hade kvar i sin stack. Vi återkommer under dagen med lösning på problemet.

 

Mvh Bestpoker.com

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...