Gå till innehåll

PokerStars förslagslåda


PokerStars_Martin

Recommended Posts

Jag vet inte om det kom fram tidigare i tråden, men det lättaste sättet att få grinders till Stars som spelar lite högre än nog att införa en möjlighet till att skaffa "koddosa" precis som Redbet.

För världens största sajt borde det väl inte vara en omöjlighet?

 

 

Och givetvis tjänar Stars på att prisstrukturen oftare blir trubbigare.

 

Handlar det inte mest om mindre priser?

När man kommer så långt i turneringar att det pratas om deal brukar pengarna redan vara rätt stora.

 

Läste först fel i ditt inlägg och skrev några rader om tankarna med prisstrukturen. Låter texten ligga kvar hur som helst.

Om Stars fick välja så skulle väl alla få tillbaka sin turneringsinsats-rake så att Stars skulle få ut maximal rake.

Har du aldrig tänkt på varför sajter vill att cirka 15% av turneringsdeltagarna ska få prispengar medans många vinnande spelare vill att det max ska vara 10%?

Stars vill inte att en person vinner $1m, cashar ut och spenderar pengarna på något annat. Stars vill att många personer vinner mindre belopp som de senare omsätter på sajten så att Stars får in rake.

Inget illa mot Stars, det är ju en bra affärsidé.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 1,3k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Skulle vilja ha någon liten ruta för "skip break" som man kan bocka i under turneringarna. Denna skulle medföra att pauserna hoppas över ifall alla kvarvarande spelare har den ibockad. Framförallt på slutet av turneringarna kan 5-minuters pauser bli rätt irriterande, speciellt när man är HU.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kan bli problem med pokerfacket.

 

Skulle vilja ha någon liten ruta för "skip break" som man kan bocka i under turneringarna. Denna skulle medföra att pauserna hoppas över ifall alla kvarvarande spelare har den ibockad. Framförallt på slutet av turneringarna kan 5-minuters pauser bli rätt irriterande, speciellt när man är HU.

 

På finalbord och STTs kan det kanske vara en bra idé.

 

edit: hur gick detta till, jag tror jag bara klickade citera på Shapurs inlägg...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag citerar mig själv och undrar om Martin och dom andra från PS helt missat mitt inlägg samtidigt som jag kommit på en ultimat lösning för den/dom som kodar klienten.

Det finns ett VÄLDIGT VÄLDIGT enkelt sätt att koda in i klienten så att man hamnar i "satsningsrutan" och det är att helt enkelt ge [TAB]-tangenten den funktionen att markören flyttar från chatfönstret direkt till satsningsrutan och då så klart markerat beloppet. Därefter är det ju bara att skriva ex. 200 och trycka [ENTER]

 

ps_tab_function.jpg

 

 

Är det verkligen bara jag som vill använda tangentbordet mera?

Det måste väl ändå ligga i PS's intresse att spelarna inte får musarm för fort! ;-)

 

Hej Klimpen717,

 

Ditt förslag vidarebefordrades, jag ber om ursäkt om vi inte nämnde något specifikt om det. Vi vidarebefordrar samtliga förslag i den här tråden, men kommenterar inte nödvändigtvis varje specifikt förslag, om vi inte har något särskilt att förtälja angående förslaget ifråga.

 

Anledningen till att vi inte har keyboard shortcuts idag är för att dessa ofta leder till mis-clicks, och det har dessutom visat sig vara svårt att implementera på ett bra sätt för de som spelar flera bord samtidigt. Men som sagt, din input har vidarebefordrats, och förslaget om att kunna "tabba" till rutan där man skriver hur mycket man vill satsa är ett jätteintressant förslag. :)

 

Keep 'em coming!

 

Hälsningar,

 

Martin K

PokerStars Support Team

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej,

 

Jackelamotta - Tack för ditt förslag om tidigare registrering, jag har vidarebefodrat det.

 

jw1700 - "Samma funktion borde dock finnas vid uttag!" Uttag betalas automatiskt ut i den valutan som man har valt vid insättning.

 

Exempel, du sätter in med euro och får utbetalt i euro. Vilket gör att du minimerar valutaavgifterna åt båda hållen.

 

Med vänlig hälsning,

 

Karl

PokerStars Support

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag citerar mig själv och undrar om Martin och dom andra från PS helt missat mitt inlägg samtidigt som jag kommit på en ultimat lösning för den/dom som kodar klienten.

Det finns ett VÄLDIGT VÄLDIGT enkelt sätt att koda in i klienten så att man hamnar i "satsningsrutan" och det är att helt enkelt ge [TAB]-tangenten den funktionen att markören flyttar från chatfönstret direkt till satsningsrutan och då så klart markerat beloppet. Därefter är det ju bara att skriva ex. 200 och trycka [ENTER]

 

ps_tab_function.jpg

 

 

Är det verkligen bara jag som vill använda tangentbordet mera?

Det måste väl ändå ligga i PS's intresse att spelarna inte får musarm för fort! ;-)

 

Palla limpa 38o där då

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ja ni måste göra det möjligt att anmäla sig tidigare. Jag missar turneringar för att jag inte kan anmäla mig före jag börjar spela och när jag väl håller på glömmer jag bort det.

 

Skicka ett mail till Stars support och skriv vilka turneringar du vill spela så kan dom registera dig i förtid.

Håller med om att det borde göras smidigare, men för tillfället är det här den enda lösningen förutom att regga sig kort före turneringen börjar.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej,

 

Som Rebonius säger så kan man förregistrera sig på det sättet. Dock inte till alla turneringar, t.ex. om det är en turnering med max 2000 deltagare och detta tak vanligen uppnås, då kan vi inte förregistrera dig.

 

Jag har grindat lite CG på Stars de senaste dagarna och stör mig på att det inte går att sätta upp sig på väntelistan på alla bord samtidigt på samma stake som det går på t.e.x Prima.

 

Ett intressant förslag som har vidarebefordrats.

 

Hälsningar,

 

Martin K

PokerStars Support Team

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...