Akumila Postad 15 Oktober , 2008 Rapport Share Postad 15 Oktober , 2008 Om jag inte har helt fel så används bara ens timebank när man har investerat något i potten. Korrekt? Har för mig att den brukar stå och gå preflop (utanför blinds) också, men kan ha fel. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Verner18 Postad 15 Oktober , 2008 Rapport Share Postad 15 Oktober , 2008 är det inte dags för en europeisk motsvarighet tidsmässigt på nightly hundred grand? gärna även en till 100rebuy Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bein Postad 16 Oktober , 2008 Rapport Share Postad 16 Oktober , 2008 Om jag inte har helt fel så används bara ens timebank när man har investerat något i potten. Korrekt? Säker? Har iaf sett det flertal gånger men det kan väl antagligen vara SB/BB då. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Fnii! Grrp! Postad 16 Oktober , 2008 Rapport Share Postad 16 Oktober , 2008 Skulle ni inte (som de flesta klienter gör) kunna skriva ut storleken på potterna som ligger på bordet, ungefär som ni gör med satsningarna? Visst står det en siffra ovanför bordet, men den inkluderar ju tyvärr vilande satsningar. Man kan ju få fram siffran genom att räkna marker eller hovra över dem med muspilen, men det tar tid och är grymt opraktiskt. Tack för kryssrutan i meddelandet om att turneringen startat som gör att man kan välja bort att få det meddelandet. Skulle ni kunna ha likadana för msgboxen som talar om att man bytt bord eller åkt ut? Eller, ännu hellre, byt ut den störande windows-msgboxen mot ett diskret meddelande i fönstret, samma sorts lilla ruta som talar om att mörkarna gått upp. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Elitloppet Postad 16 Oktober , 2008 Rapport Share Postad 16 Oktober , 2008 är det inte dags för en europeisk motsvarighet tidsmässigt på nightly hundred grand? gärna även en till 100rebuy Håller med jättemycket! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
rymz2008 Postad 16 Oktober , 2008 Rapport Share Postad 16 Oktober , 2008 Skulle ni inte (som de flesta klienter gör) kunna skriva ut storleken på potterna som ligger på bordet, ungefär som ni gör med satsningarna? Visst står det en siffra ovanför bordet, men den inkluderar ju tyvärr vilande satsningar. Man kan ju få fram siffran genom att räkna marker eller hovra över dem med muspilen, men det tar tid och är grymt opraktiskt. Har redan gett detta förslaget, men +1 iaf. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jkkman Postad 16 Oktober , 2008 Rapport Share Postad 16 Oktober , 2008 är det inte dags för en europeisk motsvarighet tidsmässigt på nightly hundred grand? gärna även en till 100rebuy Ja tack. kanske en 6 max $55 1R1A eller liknande 19.00 svensk tid? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Kidder Postad 16 Oktober , 2008 Rapport Share Postad 16 Oktober , 2008 är det inte dags för en europeisk motsvarighet tidsmässigt på nightly hundred grand? gärna även en till 100rebuy +1 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Pontus_1988 Postad 17 Oktober , 2008 Rapport Share Postad 17 Oktober , 2008 En sak som jag tycker skulle varit kul om ni hade är att om man kommer i en all in situation med en annan spelare så hade det varit kul och se hur stor chansen är att man tar hem potten. t.ex spelare A 80% spelare B 20%. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jkkman Postad 17 Oktober , 2008 Rapport Share Postad 17 Oktober , 2008 En sak som jag tycker skulle varit kul om ni hade är att om man kommer i en all in situation med en annan spelare så hade det varit kul och se hur stor chansen är att man tar hem potten. t.ex spelare A 80% spelare B 20%. Bra förslag. Kul funktion, MEN: Det kan ju vara rent utbildande för fisken. Ju okunnigare ens motståndare är desto bättre. Alltså skulle jag inte gilla det. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
rymz2008 Postad 17 Oktober , 2008 Rapport Share Postad 17 Oktober , 2008 En sak som jag tycker skulle varit kul om ni hade är att om man kommer i en all in situation med en annan spelare så hade det varit kul och se hur stor chansen är att man tar hem potten. t.ex spelare A 80% spelare B 20%. Nej tack. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Akumila Postad 18 Oktober , 2008 Rapport Share Postad 18 Oktober , 2008 Nej tack. +1 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Fnii! Grrp! Postad 21 Oktober , 2008 Rapport Share Postad 21 Oktober , 2008 Jag kanske upprepar mig: * Möjlighet till lokal tid i lobbyn! Nu! * Markering (t ex fet) av turneringar man registrerat sig till. * Gärna en flik eller ruta där man kan se turneringarna man registrerat sig till istället för det bökiga req-registered-fönstret man ändå inte kan låta vara uppe. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kraclob Postad 21 Oktober , 2008 Rapport Share Postad 21 Oktober , 2008 Jag kanske upprepar mig: * Möjlighet till lokal tid i lobbyn! Nu! * Markering (t ex fet) av turneringar man registrerat sig till. * Gärna en flik eller ruta där man kan se turneringarna man registrerat sig till istället för det bökiga req-registered-fönstret man ändå inte kan låta vara uppe. Riktigt bra förslag! Second those. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
dekutree Postad 21 Oktober , 2008 Rapport Share Postad 21 Oktober , 2008 Jag kanske upprepar mig: * Möjlighet till lokal tid i lobbyn! Nu! * Markering (t ex fet) av turneringar man registrerat sig till. * Gärna en flik eller ruta där man kan se turneringarna man registrerat sig till istället för det bökiga req-registered-fönstret man ändå inte kan låta vara uppe. micket bra! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jkkman Postad 21 Oktober , 2008 Rapport Share Postad 21 Oktober , 2008 Riktigt bra förslag! Second those. Väldigt mycket ja tack! Och fler $30 till $100 rebuys. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Odalmannen Postad 22 Oktober , 2008 Rapport Share Postad 22 Oktober , 2008 Finns det överhuvudtaget några planer på att göra siten skattefri? Det är ett måste i längden för mig om jag skall kunna vara kvar. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jkkman Postad 22 Oktober , 2008 Rapport Share Postad 22 Oktober , 2008 Finns det överhuvudtaget några planer på att göra siten skattefri?Det är ett måste i längden för mig om jag skall kunna vara kvar. Mm det är viktigt! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Thåström Postad 23 Oktober , 2008 Rapport Share Postad 23 Oktober , 2008 Finns det överhuvudtaget några planer på att göra siten skattefri?Det är ett måste i längden för mig om jag skall kunna vara kvar. Lämnade stars för ett par månader sedan. och kommer inte tillbaka förrän siten är skattefri. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kraclob Postad 23 Oktober , 2008 Rapport Share Postad 23 Oktober , 2008 Ang Skatt finns det någon realistisk lösning utan att dem behöver ge upp deras amerikanska spelbas(vilket aldrig någonsinn kommer hända)? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Akumila Postad 23 Oktober , 2008 Rapport Share Postad 23 Oktober , 2008 Ang Skatt finns det någon realistisk lösning utan att dem behöver ge upp deras amerikanska spelbas(vilket aldrig någonsinn kommer hända)? Jag har aldrig förstått sambandet (inom EU -> Amerikaner ej tillåtna). Vill nån förklara/hänvisa till en annan tråd? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
eurythmech Postad 24 Oktober , 2008 Rapport Share Postad 24 Oktober , 2008 Det kanske snarare som att man inte vill flytta kärnverksamheten till Europa utifall så att det i framtiden kan bli fullt laglig med licensierad nätpokerverksamhet som körs från USA? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
PokerStars_Martin Postad 28 Oktober , 2008 Författare Rapport Share Postad 28 Oktober , 2008 Förslagen har vidarebefodrats. Tyvärr kan jag inte uttala mig i flytt/skattefrågan. Jag kan bara säga att våra jurister håller ständig koll på dessa frågor för att vi ska kunna anpassa oss efter spelarnas behov och önskemål. Vi har några nya funktioner som har tillkommit som resultat av förslag från spelare, ni hittar mer om detta i separat tråd här: http://pokerforum.nu/forum/pokerstars/51173-nya-funktioner-i-pokerstarsklienten.html Hälsningar, Martin K PokerStars Support Team Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Deco89 Postad 29 Oktober , 2008 Rapport Share Postad 29 Oktober , 2008 Hejsan. Sitter och lirar på Pokerstars micro SnG's, och det är en snubbe från uzbekistan med typ internet från 80 talet, vadfan ska man göra åt detta? det står ansluter vid varje jävla hand tar ju förfan 40-50 sekunder på VARJE hand, detta börjar bli jäkligt segt nu med tanke på att den hållit på i typ 2 timmar nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
eurythmech Postad 29 Oktober , 2008 Rapport Share Postad 29 Oktober , 2008 mmm, Stars är under all kritik skitdåligt på den fronten. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts