Gå till innehåll

PokerStars förslagslåda


PokerStars_Martin

Recommended Posts

  • Svars 1,3k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Jo jag är helt säker på att det fungerar... men det är ju riktigt vidrigt gjort av stars.. har man rejkat ihop jävligt mycket stålar åt stars på t ex 10-borden i ett års tid så kanske man fått ihop tillräckligt med poäng för ett nintendo wii eller något sånt.. men något nintendo wii blir det ju inte eftersom det är näst intill omöjligt att komma upp till goldstar när man spelar microlimit.

 

Nej ni stars... slopa det där med VIP-nivåkrav när man ska handla i shopen.

 

Jag håller ju med dig. Svarade bara på påståendet att det inte finns någon vettig anledning att göra så. Tyvärr har inte vi och Stars samma mål :(

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nu yrar du om något som jag överhuvudtaget inte yttrat mig om...

 

 

 

I övrigt kommer Akumila i vanlig ordning med ytterligare bra förslag. Ifall pokern börjar gå dåligt nån dag så sök jobb på stars utvecklingsavdelning :mrgreen:

 

Det går sådär nu :(

Borde kanske söka jobb :mrgreen:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej alla,

 

En del förslag kommenteras och en del inte, men alla framförs till vår avdelning för utveckling och vi uppskattar alla förslag om hur vi kan förbättra vår klient, service och tjänst.

 

Förslag: Gör så man kan välja blindintervaller/startstack/prisfördelning när man skapar privata turneringar.

 

Bra förslag och det kommer förhoppningsvis framöver.

 

Tycker ni borde införa halva FPP's eller något. För hur ofta blir potten 8$ på alla micro-stakes bord? Jag tror en väldigt stor del av all rake kommer från potter under 8$ men då är man helt borta från ert FPP-system.

 

Förslaget framfört men jag tror inte att någon större del kommer från potter under $8.

 

Sluta luras med erat "Find a team Pokerstars pro", och att proffsen sitter o gamblar hos er.

Alla vet att inte Daniel Negreanu sitter och försöker grinda ihop hyran i Sunday Warmup.

 

Luras? Det är de som spelar på respektive konto. Om du ser att de spelar låga inköp osv så finns det säkert olika personliga anlednibgar till det. I tex Daniel Negreanu fall beror det på att han har en utmaning där han tänker ta $10 till oanade höjder. Du kan läsa mer om det i PokerStarsbloggen: http://www.pokerstarsblog.com/

 

Varför har ni inga turneringar/SnG med Knokout?8-)
Bra fråga, vi har inte det formatet och det har troligen inte efterfrågats i någon större uttsträckning ännu.

 

Variera sateliterna till Storturneringarna med fler alternativ t.ex. 20%, 30%, 40% går vidare..... och lägg fler på andra dagar än söndagen...

 

Det är då MTT-satelliterna du menar, antar jag.

 

I tourney filter kan man välja mininköp, man kan också klicka för FPP, men har man valt ett mininköp så syns inga FPP-turneringar.

 

Ok, det är givetvis inte bra att de FPP-turneringar man vill se och spela försvinner.

 

Det är ganska drygt att det är möjligt att komma från Step 5 (inköp $700) till Step 1 (inköp $7.50).

Ersätt sjätteplatsen i step 4 respektive femteplatsen i step 2 med cash imo.

 

Förslag framfört!

 

När börjar satelliterna till WSOP?

 

Inget officiellt datum ännu, men jag skulle tippa på slutet på Mars eller just efter SCOOP i april.

 

Lobbymenyn: Begäran -> Turneringsbiljett

 

Tack för hjälpen, man väljer alltså följande för att se sina turneringsbiljetter.

 

Mvh,

 

Karl

PokerStars Support

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Sluta luras med erat "Find a team Pokerstars pro", och att proffsen sitter o gamblar hos er.

Alla vet att inte Daniel Negreanu sitter och försöker grinda ihop hyran i Sunday Warmup.

 

Det har alltid varit proffsen som spelat under sina egna nick när jag railat bakom deras skärmar. Stars är riktigt hårda att det ska vara proffsen som spelar under sina egna konton har jag förstått.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har ett förslag som iaf jag tror kan funka.

 

PokerStars har redan tänkt i samma banor som mig, och det jag syftar på är "Double up" SNGs. Man betalar $1.20 dollar, 10 pers, och dem 5 främsta får 2 dollar. Man dubblar alltså typ upp ($1.80 plus)

 

Min tanke är då att man kan använda sig av likadana turneringar som Kval till större turneringar!

 

EXEMPEL:

 

en Buy-in till Sunday million är $200+15. Om man hade supersatteliter till den som kostade $100+10 (Eller liknande, jag vet inte) så går alltså halva fältet vidare. Detta betyder att man har 50% chans att ta sig till den riktiga turneringen, vilket gör att fler spelare kommer att registrera sig! Pokerstars går ju plus på raken här såklart.

 

Som jag ser det så är det en "Win-win" situation! Detta kan säkerligen applikeras till andra turneringar, detta var bara ett exempel, men jag tror verkligen det kan funka!

 

MVH alex =)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag vet inte om det är aktuellt att lägga in förslag om bordsdesigner här, men i vilket fall så försöker jag. Jag skulle vilja ha något likt slick, fast vitt istället. Man blir ganska trött av att sitta med svarta bord på skärmen och de andra designerna tilltalar mig inte alls.

 

Jag gillar designen prima har, skulle vara kanon med något liknande fast helt vitt och typ silver-text.

 

Men som sagt, kanske inte designer som ska tas upp men en tanke i vart fall :roll:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

PokerStars har redan tänkt i samma banor som mig, och det jag syftar på är "Double up" SNGs. Man betalar $1.20 dollar, 10 pers, och dem 5 främsta får 2 dollar. Man dubblar alltså typ upp ($1.80 plus)

"Man dubblar alltså typ upp", Really? Du vinner 0.80 på 1.20 satsade. Dvs 1.67 i odds. Ingen uppdubbling imo. Ska vi singla slant? :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har ett förslag som iaf jag tror kan funka.

 

PokerStars har redan tänkt i samma banor som mig, och det jag syftar på är "Double up" SNGs. Man betalar $1.20 dollar, 10 pers, och dem 5 främsta får 2 dollar. Man dubblar alltså typ upp ($1.80 plus)

 

Min tanke är då att man kan använda sig av likadana turneringar som Kval till större turneringar!

 

EXEMPEL:

 

en Buy-in till Sunday million är $200+15. Om man hade supersatteliter till den som kostade $100+10 (Eller liknande, jag vet inte) så går alltså halva fältet vidare. Detta betyder att man har 50% chans att ta sig till den riktiga turneringen, vilket gör att fler spelare kommer att registrera sig! Pokerstars går ju plus på raken här såklart.

 

Som jag ser det så är det en "Win-win" situation! Detta kan säkerligen applikeras till andra turneringar, detta var bara ett exempel, men jag tror verkligen det kan funka!

 

MVH alex =)

 

No offense Alex men du har ganska liten koll på pokermarknaden och rakestruktur.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tycker inte man borde logga in med sitt nickname. Utan att man har ett username och ett nick. Eftersom det kommer ta ett tag för mig att kunna samla ihop 6000FPP och få en RSA-dosa så hade det känts bra, har varit med om att folk loggat in på mitt konto medan jag spealde! Dock inte på pokerstars, än.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tycker inte man borde logga in med sitt nickname. Utan att man har ett username och ett nick. Eftersom det kommer ta ett tag för mig att kunna samla ihop 6000FPP och få en RSA-dosa så hade det känts bra, har varit med om att folk loggat in på mitt konto medan jag spealde! Dock inte på pokerstars, än.

 

Går inte att logga in på ditt konto från en annan dator när du spelar på stars, kommer upp en skylt som säger att du redan är inloggad från en annan dator, så det behöver du inte oroa dig för ;-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...