Gå till innehåll

PokerStars förslagslåda


PokerStars_Martin

Recommended Posts

  • Svars 1,3k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Skulle vilja se Daniel Negreanus eller Elkys eufori när dom suttit i fem timmar för att tjäna ihop en smallblind.

 

Sluta luras med erat "Find a team Pokerstars pro", och att proffsen sitter o gamblar hos er.

Alla vet att inte Daniel Negreanu sitter och försöker grinda ihop hyran i Sunday Warmup.

 

Vad snackar du om? Varför skulle det vara att luras?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...
Starsklienten har en gigantisk brist som man tycks totalt ovilliga att korrigera. Jag syftar då på alla dessa små pop-up-fönster som dyker upp i tid och otid "turneringen du anmälde till dig och som poppar upp framför dina ögon poppar nu upp framför dina ögon" och "du åkte just ut från den här turneringen, eftersom du inte har några marker kvar" osv.

 

Oerhört irriterande i sig, även om det lyckligtvis går att lindra lidandet en smula i form av tredjepartsmjukvara som automatiskt "klickar" bort pop-uperna.

 

Det stora problemet kvarstår dock; även fast mina script klickar bort meddelandena i stort sett så fort att jag inte hinner se dem, så stjäl fönstret fokus.

 

Jag kan alltså inte sitta och skriva en note, skriva i chatten eller skriva in ett betbelopp på ett vettigt sätt när det här händer, eftersom markören när som helst kan försvinna från fönstret.

 

Det är obegripligt hur man kan låta en sån här sak kvarstå. Jag förstår över huvud taget inte varför det här ens är möjligt, men om man nu tvunget måste ha kvar fokusstjälarfunktionen så kan man väl i varje fall låta oss som ogillar den stänga av den?

 

Det är helt obegripligt att det fortfarande finns dialoger som stjäl fönsterfokus i klienten.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

I tourney filter kan man välja mininköp, man kan också klicka för FPP, men har man valt ett mininköp så syns inga FPP-turneringar.

 

Jag vill t.ex. kunna sortera bort alla $1-turneringar men ändå få med 10000 FPP-turrar

 

 

Detta förslaget är ett måste. Dessutom är det mer regel än undantag att man missar VIP turrarna på Lördagar och Turbo million takedown pga att man vill sortera bort alla dessa $1 satelliter.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Detta förslaget är ett måste. Dessutom är det mer regel än undantag att man missar VIP turrarna på Lördagar och Turbo million takedown pga att man vill sortera bort alla dessa $1 satelliter.

 

Så vip-nivåkraven funkar som ett incitament för att rejka mer? blir ju lite tårta på tårta: "Nu har du rejkat tillräckligt mycket för att få den här prylen, den enda du behöver göra nu är att rejka ännu mer för att komma upp till rätt VIP-nivå"

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Så vip-nivåkraven funkar som ett incitament för att rejka mer? blir ju lite tårta på tårta: "Nu har du rejkat tillräckligt mycket för att få den här prylen, den enda du behöver göra nu är att rejka ännu mer för att komma upp till rätt VIP-nivå"

 

 

Nu yrar du om något som jag överhuvudtaget inte yttrat mig om...

 

 

 

I övrigt kommer Akumila i vanlig ordning med ytterligare bra förslag. Ifall pokern börjar gå dåligt nån dag så sök jobb på stars utvecklingsavdelning :mrgreen:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Du tror inte det fungerar? Spelarna har ju inte så mycket till alternativ.

 

Jo jag är helt säker på att det fungerar... men det är ju riktigt vidrigt gjort av stars.. har man rejkat ihop jävligt mycket stålar åt stars på t ex 10-borden i ett års tid så kanske man fått ihop tillräckligt med poäng för ett nintendo wii eller något sånt.. men något nintendo wii blir det ju inte eftersom det är näst intill omöjligt att komma upp till goldstar när man spelar microlimit.

 

Nej ni stars... slopa det där med VIP-nivåkrav när man ska handla i shopen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...