QoS Postad 17 Juni , 2004 Rapport Postad 17 Juni , 2004 Wax postade: "Absolute Poker erbjuder 25% bonus, både för nya och gamla spelare. Erbjudandet gäller 18-23 juni." I min jakt på maximal bonusmissbruk så vill jag veta allt om http://www.absolutepoker.com! Nån som spelar? Bra med fisk? Nätverk? Utbetalningar? Länk: http://www.absolutepoker.com/ - QoS Citera
mte Postad 18 Juni , 2004 Rapport Postad 18 Juni , 2004 Seså, är det ingen som spelar på absolut? Jag vill också veta vart nästa flyttlass skall gå Citera
Ghostic Postad 18 Juni , 2004 Rapport Postad 18 Juni , 2004 Jo jag var faktiskt där och spelade i förra veckan. Helt ok... När jag lirade vaerdet ca 700 spelare seated. Många fiskar som kippar efter luft. Endast americans and me! 6 frerolls per dag. Mjukvara helt ok men som alltid tar det lite tid att vänja sig med nya ställen. Det absolute mest positiva var att jag idag hade fått 10 bonusdollar insatta på mitt konto utan förvarning! /Anders Citera
Hjort Postad 18 Juni , 2004 Rapport Postad 18 Juni , 2004 Jag har spelat en del på absolute, men det är inget rum som jag tycker är jättehäftigt eftersom det är lite ont om spel som passar mig (generellt sett så är de flesta borden och turneringarna lite för låga). Dock har de väldigt genererösa turneringsstrukturer som gynnar folk som spelar som mig. Citera
KJP Postad 18 Juni , 2004 Rapport Postad 18 Juni , 2004 många trevliga fiskar men litte för dåligt med bord, men ett 6max och ett nio manna bord brukar de finnas på de nivåer jag spelar (1/2 och 2/4 fixed). Vet ej hur lätt bonusarna är att klara, men jag tycker deras nya system påminner om partys.. Citera
Wax Postad 1 Juli , 2004 Rapport Postad 1 Juli , 2004 Under Juli får nya spelare 35% upp till $210. Gäller Första insättningen. Jag har inte sett att de uppdaterat sajten ännu men fick ett mail om detta. Citera
lfx Postad 1 Juli , 2004 Rapport Postad 1 Juli , 2004 hmm. om man kollar på bonuswhores så är detta den ultimata bonussidan, man behöver spela 10 rakade händer för att få ut sin bonus, vilket är grymt bra, dock verkar det som om man måste ha inne pengarna där en månad för att kunna plocka hem bonusen, men det är det ju värt... Citera
Finger Postad 1 Juli , 2004 Rapport Postad 1 Juli , 2004 100 rakade häner + en månad var det gamla systemet. Numera gäller 100 rakade händer (min $0.25) för att få 10$ utbetalt från bonuskonto. Exakt samma system som ParadisePoker. Dessutom får man ett brev i månaden med kuponger - exempelvis med specialdepositbonusar eller fritt inköp i omaha-trn el. dyl. Citera
Feedback Postad 3 Juli , 2004 Rapport Postad 3 Juli , 2004 Av dom ställen jag har besökt så hittade jag mest fisk här. Citera
Wax Postad 7 Juli , 2004 Rapport Postad 7 Juli , 2004 De kör igen. "Receive a 20% deposit bonus up to $200 on your deposit made this week between Thursday July 8th at 6 PM ET and Midnight ET on Sunday July 11th. *$200 max deposit bonus in total per player please. Bonus funds are added to your Pending Bonus account." Nya spelare får inte glömma: "Make your first-time deposit during the month of July and receive a whopping 35% 1st time deposit bonus up to a maximum of $210! Use any one of our deposit-friendly methods and deposit from $25 to $600. Bonus funds are added to your Pending Bonus account." Citera
jaguar Postad 28 Juli , 2004 Rapport Postad 28 Juli , 2004 Hur lång tid tar det att cleara bonusen med 10 poäng för 10 dollar. Pratar vi en livstid som UB här eller ett par kvällar som party. Citera
Finger Postad 28 Juli , 2004 Rapport Postad 28 Juli , 2004 Spelar du 1/2 eller högre får du en poäng för nästan alla händer som spelas. Även på 0.5/1 fullbord går väldigt många händer till pottstorlek på $5 vilket är rake-kravet. Kanske 2,5-3h fullbordspel/$10. No-limit borden är dessvärre bara spel på .1/.25 ($50) och folk spelar med min-stackar så här tar det tid... Citera
Playboy Postad 10 Augusti , 2004 Rapport Postad 10 Augusti , 2004 En jobbig grej med Absolutepoker är att man måste vara 21 år Citera
Rah Postad 10 Augusti , 2004 Rapport Postad 10 Augusti , 2004 Jag stod knappt ut på Absolute, deras programvara är ju så gräslig! Det är ju rent självplågeri att spela där! Citera
Micke_E Postad 5 September , 2004 Rapport Postad 5 September , 2004 Har dom 0.25/0.5$ PL- och NL-bord på absolute och är det någon action där? Deras bonus är ju definitivt fördelaktig för oss bonushoror, men man måste ju kunna cleara den innom rimlig tid också, och utan att riskera hela sin bankrulle på för höga nivåer. Citera
Hjort Postad 5 September , 2004 Rapport Postad 5 September , 2004 Har dom 0.25/0.5$ PL- och NL-bord på absolute och är det någon action där? Deras bonus är ju definitivt fördelaktig för oss bonushoror, men man måste ju kunna cleara den innom rimlig tid också, och utan att riskera hela sin bankrulle på för höga nivåer. Big-bet pokern är så gott som icke-existerande där, och den som finns är inte alls bra. Bara en massa rockiga spelare som sitter och väntar på en hand större delen av tiden. Däremot så är fixlimiten upp till 3-6 mjuk som smör. Fast varians och spelstil jämfört med big-bet kan vara rätt jobbigt. Citera
Rude Boy Postad 7 September , 2004 Rapport Postad 7 September , 2004 Hur räknar Absolute rakede händer,måsta man lägga pengar i potten eller gäller det bara att man får kort? Läste även någonstans att man måste ha pengarna innestående en månad för att få ut dom, stämmer det? Citera
MrEgo Postad 7 September , 2004 Rapport Postad 7 September , 2004 Man behöver inte tillföra potten några pengar för att det skall räknas som en rejkad hand. Dock räknas en rejkad hand i detta fallet endast när potten överstigit $5. Jag har inte hört något om 30 dagar. Citera
Hjort Postad 7 September , 2004 Rapport Postad 7 September , 2004 Jag har inte hört något om 30 dagar. Jag är rätt säker på att man måste ha pengarna inne i 30/20 dagar efter första insättningen. Citera
kydyl Postad 7 Oktober , 2004 Rapport Postad 7 Oktober , 2004 Funderar på att signa upp hos dem och bonushora lite men när man läser * bonussnack i bonustråden, tack - QoS * så står följande "You must contribute money to the pot and the pot must be raked at least $0.25 to earn a point" och du behöver 100 points för varje $10 i bonus. Detta kommer ju att ta evigheter att cleara. Dock så hittar jag inget på absolute pokers hemsida som säger att man måste bidragit med pengar, de skriver såhär: "Please note, you will only earn points for hands that are raked, that collect a minimum of $0.25 cents." Så jag undrar nu om det är nån som vet hur det ligger till? Citera
worim Postad 8 Oktober , 2004 Rapport Postad 8 Oktober , 2004 kydyl: du behöver inte lägga pengar i potten, så det går snabbt att klara bonusen Citera
kydyl Postad 8 Oktober , 2004 Rapport Postad 8 Oktober , 2004 Ja men då så, då blir det till att signa upp senare idag Citera
Kimpan Postad 28 November , 2004 Rapport Postad 28 November , 2004 verkar som att man måste vara 21 år för att spela där... jag är 20.. kan man komma runt det på något sätt? ingen lust att skriva upp morsans personnummer.. tror inte hon har lust med det heller... är det kört? Citera
kydyl Postad 28 November , 2004 Rapport Postad 28 November , 2004 verkar som att man måste vara 21 år för att spela där... jag är 20.. kan man komma runt det på något sätt? ingen lust att skriva upp morsans personnummer.. tror inte hon har lust med det heller...är det kört? Generellt sett är det dumt att försöka fuska sig runt villkor eftersom det kan bli strul när du ska ta ut pengarna. Dessutom är det inte mycket att eftersträva, de har den fulaste programvaran jag sett och nästan ingen trafik (inte på de tider jag tittat iaf). Det enda positiva är att de erbjuder reloads så gott som varje helg men inte ens dom får mig att spela mer där. Citera
lfx Postad 29 November , 2004 Rapport Postad 29 November , 2004 sitter på absolute och lirar tre bord för att cleara en PSO-bonus just nu och jag måste säga att det är den absolut sämsta programvaran jag stöt på, ännu värre än pacifics. jag sitter på en 3 gHz-dator med 512 i ram och hela dator laggar så mkt att jag inte ens kan surfa på ett vettigt sätt. när jag är klar med bonusen här ska jag avinstallera programvaran, skriva! överhårddisken med 0:or där den lågka och äta upp lappen med lösenordet! Citera
Recommended Posts