Gå till innehåll

SAJT: AbsolutePoker.com


QoS

Recommended Posts

Någon som beställt kläder hos absolute poker för sina ARP poäng?

 

Hur är det med kvalitén på grejorna?

 

Leveranstid?

Jag gjorde en beställning för två månader sedan men har fortfarande inte fått något. Skickade just iväg ett mail och frågade.

 

Jag har beställt en baseball jersey, plus att jag fick en sån där vanlig vit t-shirt gratis. Kvalitén var väldigt bra. Har dock hört rykten om att om du sparar ihop riktigt mycket ARPs, 15k+ kan du få $20 per 5000 ARPs. Och $20 är ju alltid $20.

 

Men jo som sagt, kläderna jag fått har varit snygga och bra. Håller på sparar ihop till byxorna nu samtidigt som jag clearar mitt $800 pending konto. Usch, att man kan ha max 3 bord uppe samtidigt är verkligen det sämsta på sidan :/

 

Fick förresten min beställning 2 veckor efteråt. Så kanske blivit något fel på din leverans :S

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 282
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Joeki!

Tack för svaret!

 

Jag har mailat deras support och dom skulle kolla över ärendet.. Har inte fått något svar sedan dess.

 

Får väl se om sakerna dimper ner i brevlådan ngn gång framöver.

 

Skönt att det verkar vara kvalitetsprylar iaf (det ser ju rätt så skabbigt ut på sidan)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Brukar det vara svårt att få tag på deras support? Jag har mailat dem 3 ggr de senaste 7 dagarna och inte fått ett enda svar.

 

 

Det måste ha varit något problem med mitt mail-konto, för när jag använde mig av formuläret på deras sida så fick jag svar inom ett par timmar och de skrev att de inte fått något mail av mig tidigare.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Fick ett fint paket från Absolute idag. Skulle få en t-shirt om jag gjorde en deposit på över $1k. Jag gjorde det, fick gratis inträde till massa turneringar, 20% deposit bonus + det här paketet då. Dom lovade mig en t-shirt och jag fick:

 

2 Kepsar

1 Vit T-shirt

1 Blå Golf-Shirt

1 Klistermärke

1 Kortlek

1 Pokermark (som det står $5 och absolutepoker på :P)

 

Glad överaskning! Mest reklam, men bra kvalité på kläderna och jag är bara en simpel bonusjagare. Kommer stanna på Absolute ett bra tag!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

joeki, hur fixade du det där paketet? Satte du in $1k och fick du det bara eller måste man göra något annat?

 

Hmmm fick det inte på min första deposit. Jag hade spelat ihop lite bonuspengar där (typ signupen + någon reload) och sedan drog jag. Fick efter ett tag ett mail om att dom ville ha tillbaka mig till borden och ville vara säkra på att jag trivdes. De hade olika förmåner beroende på hur stor deposit jag gjorde.

 

Man fick ut mest om man gjorde en deposit på $1000 så jag gjorde det.

 

Vet inte hur du ska göra för att få VIP-mailet jag fick, men jag cashade bara ut allt och drog och efter några veckor kom det.

 

Hoppas det hjälper...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag tycker det är bättre motstånd på Absolute än på många andra siter. De har bara ett fåtal 2/4 bord NL. Bara fullbord med 9 spelare och endast 1 5/10 bord där sällan någon spelar. Så i stort sett spelar de bästa på absolute på 2/4 nivån. Den är hård som attan för det mesta. På NL 100 och 200 (de har inköp 200BB) är motståndet blandat. Det finns en hel del fisk där, men det är fortfarande inte speciellt många bord eller spelare igång samtidigt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har också hört att NL-motståndet ska vara jobbigt. Eftersom det finns 35% rakeback och reload-bonusar flera gånger i veckan blir det väldigt lätt så att bonusjagare dras till sajten.

 

Spelar bara FL-shorthanded och där passar den stilen mig. Jag spelar gärna mot extremt tighta och weaka spelare bara det är shorthanded. Fullringborden är sjukt jobbiga. Inte ovanligt med <25% flop seen på $1/$2 och $0.5/$1 borden.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tjena

 

Satte in 90 dollar med visakort och har spelat upp lite nu och bestämt mig för att göra uttag. Har inte Neteller. Är det enda sätter för mig att få ut pengarna att får en check skickad för 8 dollar och sen pröjsa typ 150 sek till banken för att de ska lösa in den? Låter orimligt dyrt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vänner,

 

Är det någon som beställt en pikétröja från Absolute? Hur är kvaliteten? Hur är storlekarna jämfört med Sverige? I Sverige köper jag Large. Borde jag då beställa en Large även från Absolute?

 

I Amerikat är dom ju lite större än oss, dvs deras medelvikt ligger högre än vad våran gör. Därför har dom större mått vad som gäller Large och Extra Large.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Absolute är jäkligt sjysst med både bra bonusar + det som inte får nämnas vid namn samtidigt. Problemet är dock att klienten tar begreppet ful till nya nivåer. Är det inte någon som är bra på att pilla med grafik och kan göra en snyggare mod?

 

Jag måste säga att jag diggar klienten skarpt. Den är i mitt tycke en av de bästa på marknaden. Hyfsad grafik, men framför allt är den buggfri.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Fick ett mail om 200% first deposit bonus så funderar på att köra den.

Har läst igenom hela tråden och det verkar vara olika bud om klienten och spelnivån...

 

Hur många raked hands/timme får ni på NL50?

 

Vilka speltider är bäst?

 

Går det att ta ut insättning+bonus+ev vinst tillbaka till visakortet?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

LAB, jag skulle vilja påstå att tidigt på morgonen är den bästa speltiden :roll:. Många amerikanska spelare + väldigt mycket fiskar = big $. Om du planerar att spela under en human tid så är väl det någon gång lite senare, runt lunchtid.

 

Mest besökare är det dock mellan 21-05.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Någon som vet hur man gör egna bakgrundsbilder? Absolutes beskrivning under ovanstående länk gjorde mig inte så mycket klokare. Bakgrundsbilderna man laddar ner från deras sida heter bg9 och är en "FLEXlm License File", vad nu det är för filtyp. Den går inte att öppna i exempelvis photoshop. Någon som känner till hur man ska göra om man vill manipulera dessa bilder?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Någon som vet hur man gör egna bakgrundsbilder? Absolutes beskrivning under ovanstående länk gjorde mig inte så mycket klokare. Bakgrundsbilderna man laddar ner från deras sida heter bg9 och är en "FLEXlm License File", vad nu det är för filtyp. Den går inte att öppna i exempelvis photoshop. Någon som känner till hur man ska göra om man vill manipulera dessa bilder?

 

 

Är inga problem me att manipulera själv, filerna bg7.dat bg7_one.dat bg9.dat bg9_one.dat under data/ i din absolute installationsmapp är bakgrundsfilerna, går lätt att döpa om filändelsen till .jpg och sen öppna i ditt favorit bildbehandlingsprogram, ändra tillbaka filändelsen till .dat igen när du är klar

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...