Gå till innehåll

SAJT: AbsolutePoker.com


QoS

Recommended Posts

  • Svars 282
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Jo jag var faktiskt där och spelade i förra veckan. Helt ok...

När jag lirade vaerdet ca 700 spelare seated. Många fiskar som kippar efter luft. Endast americans and me! 6 frerolls per dag.

Mjukvara helt ok men som alltid tar det lite tid att vänja sig med nya ställen.

Det absolute mest positiva var att jag idag hade fått 10 bonusdollar insatta på mitt konto utan förvarning!

/Anders

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har spelat en del på absolute, men det är inget rum som jag tycker är jättehäftigt eftersom det är lite ont om spel som passar mig (generellt sett så är de flesta borden och turneringarna lite för låga). Dock har de väldigt genererösa turneringsstrukturer som gynnar folk som spelar som mig.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

många trevliga fiskar men litte för dåligt med bord, men ett 6max och ett nio manna bord brukar de finnas på de nivåer jag spelar (1/2 och 2/4 fixed).

 

Vet ej hur lätt bonusarna är att klara, men jag tycker deras nya system påminner om partys..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...

hmm. om man kollar på bonuswhores så är detta den ultimata bonussidan, man behöver spela 10 rakade händer för att få ut sin bonus, vilket är grymt bra, dock verkar det som om man måste ha inne pengarna där en månad för att kunna plocka hem bonusen, men det är det ju värt...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

100 rakade häner + en månad var det gamla systemet.

 

Numera gäller 100 rakade händer (min $0.25) för att få 10$ utbetalt från bonuskonto. Exakt samma system som ParadisePoker.

 

Dessutom får man ett brev i månaden med kuponger - exempelvis med specialdepositbonusar eller fritt inköp i omaha-trn el. dyl.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

De kör igen.

 

"Receive a 20% deposit bonus up to $200 on your deposit made this week between Thursday July 8th at 6 PM ET and Midnight ET on Sunday July 11th. *$200 max deposit bonus in total per player please. Bonus funds are added to your Pending Bonus account."

 

Nya spelare får inte glömma:

 

"Make your first-time deposit during the month of July and receive a whopping 35% 1st time deposit bonus up to a maximum of $210! Use any one of our deposit-friendly methods and deposit from $25 to $600. Bonus funds are added to your Pending Bonus account."

 

 

 

:D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 3 weeks later...

Spelar du 1/2 eller högre får du en poäng för nästan alla händer som spelas. Även på 0.5/1 fullbord går väldigt många händer till pottstorlek på $5 vilket är rake-kravet. Kanske 2,5-3h fullbordspel/$10.

 

No-limit borden är dessvärre bara spel på .1/.25 ($50) och folk spelar med min-stackar så här tar det tid...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...
  • 4 weeks later...
Har dom 0.25/0.5$ PL- och NL-bord på absolute och är det någon action där? Deras bonus är ju definitivt fördelaktig för oss bonushoror, men man måste ju kunna cleara den innom rimlig tid också, och utan att riskera hela sin bankrulle på för höga nivåer.

 

Big-bet pokern är så gott som icke-existerande där, och den som finns är inte alls bra. Bara en massa rockiga spelare som sitter och väntar på en hand större delen av tiden. Däremot så är fixlimiten upp till 3-6 mjuk som smör. Fast varians och spelstil jämfört med big-bet kan vara rätt jobbigt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 1 month later...

Funderar på att signa upp hos dem och bonushora lite men när man läser * bonussnack i bonustråden, tack - QoS * så står följande

 

"You must contribute money to the pot and the pot must be raked at least $0.25 to earn a point"

 

och du behöver 100 points för varje $10 i bonus. Detta kommer ju att ta evigheter att cleara.

 

Dock så hittar jag inget på absolute pokers hemsida som säger att man måste bidragit med pengar, de skriver såhär:

"Please note, you will only earn points for hands that are raked, that collect a minimum of $0.25 cents."

 

Så jag undrar nu om det är nån som vet hur det ligger till?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 1 month later...
verkar som att man måste vara 21 år för att spela där... jag är 20.. kan man komma runt det på något sätt? ingen lust att skriva upp morsans personnummer.. tror inte hon har lust med det heller...

är det kört?

 

Generellt sett är det dumt att försöka fuska sig runt villkor eftersom det kan bli strul när du ska ta ut pengarna.

 

Dessutom är det inte mycket att eftersträva, de har den fulaste programvaran jag sett och nästan ingen trafik (inte på de tider jag tittat iaf). Det enda positiva är att de erbjuder reloads så gott som varje helg men inte ens dom får mig att spela mer där.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

sitter på absolute och lirar tre bord för att cleara en PSO-bonus just nu och jag måste säga att det är den absolut sämsta programvaran jag stöt på, ännu värre än pacifics.

 

jag sitter på en 3 gHz-dator med 512 i ram och hela dator laggar så mkt att jag inte ens kan surfa på ett vettigt sätt.

 

när jag är klar med bonusen här ska jag avinstallera programvaran, skriva! överhårddisken med 0:or där den lågka och äta upp lappen med lösenordet!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...