Gå till innehåll

SAJT: AbsolutePoker.com


QoS

Recommended Posts

Man kanske borde ha slutat spela på AP efter fusket där. Jag postade ju dessutom en hel del i fusktråden. Men i ärlighetens namn så betyder pengarna en hel del och AP's sng's är galet lätta att plussa.

 

Riktigt dåligt mestadels amerikanskt/canadensiskt motstånd. Dessutom är AP riktigt snabba med utbet. till MB & Neteller

 

/#LOUDmouth#

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 282
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Man kanske borde ha slutat spela på AP efter fusket där. Jag postade ju dessutom en hel del i fusktråden. Men i ärlighetens namn så betyder pengarna en hel del och AP's sng's är galet lätta att plussa.

 

Riktigt dåligt mestadels amerikanskt/canadensiskt motstånd. Dessutom är AP riktigt snabba med utbet. till MB & Neteller

 

/#LOUDmouth#

 

Personligen anser jag att vi spelare som vet om detta och liknande fusk har ett ansvar att avråda folk från att spela på t.ex UB och AP, och framför allt inte spela där själva. Vi måste verkligen "make a stand" här och visa att om sådant här kommer fram så förlorar sajten största delen av sin kundkrets, om inte all.

 

Edit: Förstår förstås att pengarna är viktiga, men snälla prata inte gott om dem iaf. Det tjänar ju du på också då du får behålla de dåliga spelarna för dig själv ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 3 weeks later...

Ok, verkar inte ramla in poster i denna tråd, men skriver ändå.

 

Spelar mest MTT:s på absolute, men tänkte prova cashgame. Blir förvånad över att alla spelare sitter på dessa jackpotbord istället för borden utan jackpot. Det ryker 0,50 dollar på direkten till den där jackpotten där sannolikheten att du får den är 1 på 11kk miljoner typ.

 

Synd, för jag tror det kan vara ganska fisktätt på siten.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 5 months later...
  • 7 months later...
  • 1 month later...

Jag reggade mig på absolute och spelade ett par dagar, sedan fick jag ett mail att jag måste verifiera mitt konto genom att ringa till dem. Nåväl, det kan jag väl göra. Emellertid så var numret som stod i mailet 1.877.887.**** (tog bort de sista 4 siffrorna ifall det var något unikt nummer för mitt konto som jag fick eller så, man vet aldrig hur det funkar :-P). Men hur fan ringer man det då? Det funkar ju knappast att bara slå numret rakt av. Ska man slå någon landskod innan eller vad? Jag mailade till deras support att jag inte visste hur jag skulle göra, fick till svar samma mail fast med numret 2079844**. Samma sak där, vafan! Hjälp mig tack!

 

Kontot är låst tills man gör det också vilket gör det ganska störande.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 3 months later...

Undrar ifall någon som spelar på AP kan svara på några frågor.

 

1. Hur är det att ta ut pengar från siten med visa, hur lång tid tar det och är det några problem?

 

2. ifall det är några problem vilket annat alternativ är bättre?

 

3. Är AP en seriös site, blir lite orolig när man läser kommentaren ovanför om teddybear om att man måste ringa in för att verifiera kontot och sen inte kan göra det?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 1 month later...

Lite OT men tänkte om det är några som vill hjälpa mig i Betsafes nya tävling, the recruiter!

 

Antar att många redan har pokerkonto där redan, men om man inte har de och vill skaffa de så skulle ni kunna göra det genom den här länken så får ni 50kr (WoW)^^ men ändå....

 

https://recruiter.betsafe.com/welcome/?recruiter_id=T42NWs87f9O2p-CIx338Qg==

 

Har ni redan konto så kan ni också bli recruiters genom den här länken: https://recruiter.betsafe.com/join-me/?recruiter_id=T42NWs87f9O2p-CIx338Qg==

 

Ni kan läsa om tävlingen där också så får ni lite haj om vad det är!

 

Thx!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...