Ferna Postad 12 Oktober , 2009 Rapport Share Postad 12 Oktober , 2009 PIC på Tove nu dirr förfan! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Sniffe54 Postad 12 Oktober , 2009 Rapport Share Postad 12 Oktober , 2009 Tove är ungefär hur fin som helst. Men samtidigt vardag för mig som bor i Umeå. Leter du tjejer mellan 16 och 25 så är Umeå världens bästa plats i min mening. Men efter 25 års åldern flyttar många härifrån då många av sötnosarna drar från stan i den åldern. Jag tror bara de blir skabbiga efter 25. Men de finns fortfarande i Umeå lite tjockare, lite hängiare och kanske till och med lite rynkiga inte lika släta och fina i alla fall. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
RaMz Postad 12 Oktober , 2009 Författare Rapport Share Postad 12 Oktober , 2009 den va riktigt sick efter den fick jag flippa ur dig också, med kq vs jj lillstack då men iaf. Jo, inte för att jag hade några marker då men man vet ju att KQ är nöten på stars Btw, Im back in Lund bitches! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mr-flow Postad 12 Oktober , 2009 Rapport Share Postad 12 Oktober , 2009 . Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
killerwolf Postad 13 Oktober , 2009 Rapport Share Postad 13 Oktober , 2009 umeå är helt sick ja, bor där också men jag tror det är "inflödet" som sabbar snittet, iom att det är en universitetsstad så kommer det många skabbråttor i 25 års åldern o läser mikrobiologi. Univ har nästan 25k pers och 60% kvinns. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
RaMz Postad 13 Oktober , 2009 Författare Rapport Share Postad 13 Oktober , 2009 Vem var killen från Lund som vann på travet häromdagen, någon man vet vem det är eller? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ulaf Postad 13 Oktober , 2009 Rapport Share Postad 13 Oktober , 2009 Vem var killen från Lund som vann på travet häromdagen, någon man vet vem det är eller? Björne? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jacob1983 Postad 13 Oktober , 2009 Rapport Share Postad 13 Oktober , 2009 umeå är ju grymt, kommer ifrån örebro från början men studerar här. Fan är ju 60-40% minst på alla uteställen här.. vanligtvis är man ju van med 70-30 % killar.. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mr-flow Postad 13 Oktober , 2009 Rapport Share Postad 13 Oktober , 2009 Björne? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ola Brandborn Postad 13 Oktober , 2009 Rapport Share Postad 13 Oktober , 2009 Det är kallt och djävligt i Umeå, släpp den bagen nu Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
two_aces Postad 13 Oktober , 2009 Rapport Share Postad 13 Oktober , 2009 så inget Swedish open för dig? beror det på flytten till lund eller är det andra anledningar? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Zyr Postad 13 Oktober , 2009 Rapport Share Postad 13 Oktober , 2009 Vad är det för lägenhet du har köpt? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
RaMz Postad 14 Oktober , 2009 Författare Rapport Share Postad 14 Oktober , 2009 så inget Swedish open för dig? beror det på flytten till lund eller är det andra anledningar? det händer så mkt kul hela tiden här i Lund plus att jag har mkt att göra med lägenheten. Fortf inte bestämt mig helt, jag kanske flyger upp imorrn för att spela men jag tror inte det, ska på sittning här i Lund ikväll också. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
RaMz Postad 14 Oktober , 2009 Författare Rapport Share Postad 14 Oktober , 2009 Vad är det för lägenhet du har köpt? Penthouse baby! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
nutshellcracker Postad 14 Oktober , 2009 Rapport Share Postad 14 Oktober , 2009 Penthouse baby! Måste man inte ha typ brudar där då? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ferna Postad 14 Oktober , 2009 Rapport Share Postad 14 Oktober , 2009 Vart är Tove? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
lillsvensson Postad 15 Oktober , 2009 Rapport Share Postad 15 Oktober , 2009 Vart är Tove? I Ramz lägenhet obv.. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Zyr Postad 16 Oktober , 2009 Rapport Share Postad 16 Oktober , 2009 Penthouse baby! nice nice kul när det går bra för folk, har du nån bild på hur den ser ut? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Kidder Postad 16 Oktober , 2009 Rapport Share Postad 16 Oktober , 2009 nice nice kul när det går bra för folk, har du nån bild på hur den ser ut? Finns en länk bakåt i tråden från mäklaren, vet ej om den funkar fortfarande. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
RaMz Postad 17 Oktober , 2009 Författare Rapport Share Postad 17 Oktober , 2009 Tror inte bilderna finns nånstans längre, får fixa nya sen när jag inrett lite. Skön dag idag, helt slut efter igår, bara legat i soffan med mina fulaste mjukisar och spelat Fifa10 Ännu en tenta jag tänkt skita i på måndag, men jag har sökt ekonomi till nästa termin, då är tanken att jag ska börja plugga seriöst. Hoppas jag inte behöver betala tillbaka av studiebidraget för denna termin bara. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Poque Postad 17 Oktober , 2009 Rapport Share Postad 17 Oktober , 2009 Tror inte bilderna finns nånstans längre, får fixa nya sen när jag inrett lite. Skön dag idag, helt slut efter igår, bara legat i soffan med mina fulaste mjukisar och spelat Fifa10 Ännu en tenta jag tänkt skita i på måndag, men jag har sökt ekonomi till nästa termin, då är tanken att jag ska börja plugga seriöst. Hoppas jag inte behöver betala tillbaka av studiebidraget för denna termin bara. Betala tillbaka tror jag inte du behöver göra, men du får troligtvis inget nästa termin. Är dock inte så insatt säkert någon annan som vet bättre. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
killerwolf Postad 17 Oktober , 2009 Rapport Share Postad 17 Oktober , 2009 Tror inte bilderna finns nånstans längre, får fixa nya sen när jag inrett lite. Skön dag idag, helt slut efter igår, bara legat i soffan med mina fulaste mjukisar och spelat Fifa10 Ännu en tenta jag tänkt skita i på måndag, men jag har sökt ekonomi till nästa termin, då är tanken att jag ska börja plugga seriöst. Hoppas jag inte behöver betala tillbaka av studiebidraget för denna termin bara. nej, vad du har gjort är så kallat bidragssnylta. Studera utan att studera för att kunna accessa studentbidraget, du blir utan det nästa termin då dem ser att du är scum! Lär av en riktig praktsjäl, jag tog inte studentbidraget under min studietid då pokern florerade däremot tog jag lån under den tiden för att alltid ha deg på VISA när det är dags för räkningarna då jag var på den tiden en karl som var alldeles livrädd för att casha ut och "störa balansen i rulleväxten" STILL IS ! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
AnteSvante Postad 18 Oktober , 2009 Rapport Share Postad 18 Oktober , 2009 Tror inte bilderna finns nånstans längre, får fixa nya sen när jag inrett lite. Skön dag idag, helt slut efter igår, bara legat i soffan med mina fulaste mjukisar och spelat Fifa10 Ännu en tenta jag tänkt skita i på måndag, men jag har sökt ekonomi till nästa termin, då är tanken att jag ska börja plugga seriöst. Hoppas jag inte behöver betala tillbaka av studiebidraget för denna termin bara. Haha slacker AB. no offence men rätt åt dig om du inte får nästa termin Balansen återställs om du pluggar då ju! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Cyntax Postad 18 Oktober , 2009 Rapport Share Postad 18 Oktober , 2009 Varför sökte du inte lån/bidrag för två terminer i stöten? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
JohAAn1 Postad 18 Oktober , 2009 Rapport Share Postad 18 Oktober , 2009 Sen får man ju inte glömma att signa sig för ett par sommarkurser på distans som man själv eller en bra kompis redan kan. Tror man kan ta upp till 10p över sommaren, typ 6-7k pengar. Sen gör man de lätta uppgifterna och skickar in, ingen tenta, pengar på banken Men det gäller att inte åka fast om man coppar varandra för mycket Men det gör iofs inget man får pengarna ändå Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts