Gå till innehåll

The life of RaMz


RaMz

Recommended Posts

  • Svars 6,9k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

FML, spelade fkn 30r tills nu för att försöka hitta even, vart först rivrad när ´jag hade set för 200k pott och så nu så slutade jag som 7a all in pre med QQ vs JJ, dagens största cash för 1k iaf! blääää

 

föreläsning i socialt tänkade kl 15, hejja.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Uppe i sthlm nu, tog flyget upp på eftermiddagen, ska försöka hämta ner lite saker till lägenmheten typ min säng, massa kläder etc.

 

Vill helst använda någon bra firma som kan hämta och frakta ner sakerna från Upplands Väsby till Lund så ge gärna tips om ni har koll på bra firmor att kontakta för detta ändamål.

 

Haft så jäkla kul i Lund senaste tiden så tiden har bara flygit förbi, lärt känna sjukt mkt soft folk redan och dte blir bara bättre varje dag, kändes verkligen jobbigt att behöva åka därifrån idag. Även kommit igång bra med träning senaste 2 veckorna och det ser ut att hålla i sig, är skönt att träna hårt, jag har saknat det :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Skön hemmakväll i Casa Jelassi idag, jag har tränat och käkat Tacos samt kollat på Idol med mina syskon :) Btw, Tove, jag tror jag kan va kär :oops: Hur är det där, måste man gå varsamt fram tills 18-årsdagen eller är det ok att visa intresse redan nu?

 

Fixade frakt av säng etc på måndag från Väsby till Lund fick bra pris av en god väns pappa som precis startat eget med bas i Solna så Pma gärna i framtiden och någon behöver hjälp med att transportera något till/från/i Stockholm så kan jag hooka ihop er med en pålitlig firma till bra pris :)

 

Nu ska jag kolla senaste avsnittet flashforward i sängen innan jag sömnar och drömmer om Tove hela natten :h:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vad tror ni om den här iden: Jag ordnar så att jag träffar henne och kan hänga lite, byter nummer och startar en vänskaplig relation som under året 2010 går mot en mer och mer romantisk relation och sen när 18 årsdagen närmar sig och det börjar bli ok så börjar jag leta förlovningsringar. Kan funka?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Du har konkurrens om den lilla tösen... !

 

Min plan är att först få hennetillfälligt sjuk att hon inte kan fortsätta årets idol utan få vara med i nästa års upplaga istället.

Sen ska jag själv också komma med i nästa år idol (det är här min plan antagligen kommer att brista) och på så sätt kunna umgås med henne för att sedan charma henne.

 

Can't fail!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

jag har bara sett typ ett avsnitt av årets idol, men gillar verkligen inte hennes handskakningar : väldigt ungefärliga citat "det bara måste ut" "känner mig som någon annan på scen" blah blah blah. kan ingen bara skita i vad man måste säga? och skita i vad man måste göra, du måste inte försöka se ut som du lever för varje låt, du gör det inte.'

 

mvh pfnufylleaset.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

I år är ju idol intressant igen, för första gången sedan Agnes, tack vare Tove. Hon är sjukligt bra, söt och charmig. Och ja Ramz, det är ok att ha en crush. Det är ju bara bra att hon inte är 18 nu. För hon har ju en pojkvän hon obv kommer hinna göra slut med innan sin 18års dag.

 

Love Tove, Fuck alla Toveh8rs imo. Puss!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Lär inte behövas 2 år för henne att dumpa sin 16-riga pojkvän från Umeå efter att hon träffat en sån perfect match som mig :)

 

Nee du kan ju spela både på dina pengar,ditt "kändisskap" och ditt utseende:roll: Skulle va 1outarn om du inte lyckades få henne typ..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Uppe i sthlm nu, tog flyget upp på eftermiddagen, ska försöka hämta ner lite saker till lägenmheten typ min säng, massa kläder etc.

 

Vill helst använda någon bra firma som kan hämta och frakta ner sakerna från Upplands Väsby till Lund så ge gärna tips om ni har koll på bra firmor att kontakta för detta ändamål.

 

Haft så jäkla kul i Lund senaste tiden så tiden har bara flygit förbi, lärt känna sjukt mkt soft folk redan och dte blir bara bättre varje dag, kändes verkligen jobbigt att behöva åka därifrån idag. Även kommit igång bra med träning senaste 2 veckorna och det ser ut att hålla i sig, är skönt att träna hårt, jag har saknat det :)

 

Hittat nån lösning eller? Jag jobbar på ett åkeri, skulle förmodligen kunna köra ner grejerna till dig. Jag gillar långkörningar :-D . Dock när det är långkörningar så är det oundvikligt att du i budbranschen kommer få stå för notan på ett billigt hotell för en natt för föraren. Olagligt annars och dagens färddatorer i bilarna reggar alla olagligheter.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser


×
×
  • Skapa nytt...