Gå till innehåll

The life of RaMz


RaMz

Recommended Posts

  • Svars 6,9k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Nope inga sngs, inget grinddjur som jag var förr i tiden :) Kör en del hu sngs på RedKings ibland dock om någon vill battla :)

 

Var väl en lågoddsare att jag inte skulle ta några poäng kanske, men jag jag gillar verkligen mkt av innehållet i kursen jag läser/läste, bara inte van vid hela grejjen med att sitta och läsa och plugga, jag har aldrig vart en stor fan av att plöja text och jag läser väldigt långsamt. Men får kriga nästa termin så ska jag nog lyckas, även om det kommer vara en jobbig omställning, men jag vill verkligen göra det och bevisa för mig själv att jag kan.

 

Men ändå vart en nyttig termin, fått ett smakprov på hur universitetsstudier fungerar nu iaf så jag är lite förberedd på vad som komma skall. Plus att jag träffat några softa människor när jag väl vart i skolan, tror tom att jag ska gå dit någon gång efter helgen bara för att säga hej och kolla läget, saknar några av mina classmates lite :)

 

Det verkar som du trivs iaf och terminen har nog varit nyttig ändå. Nästa år har du karneval att se fram emot.

 

Karnevalsminne från -98: En fantastisk vårkväll och Weeping Willows spelar på Lunds Nation. Jag går fram till den snyggaste tjejen på stället och hon är konstigt nog på. En vecka senare på det stora stället som jag inte kommer på vad det heter, är det en tjej som säger att jag absolut inte får flytta ifrån Lund som jag skulle göra. Jag är 24 år och har på en vecka träffat de mest intessanta tjejerna i hela mitt liv. Jag dumpar tjej 1 och blir ihop med tjej 2. Tjej 2 visar upp sitt rätta ansikte under hösten och det är inte vackert. Jag blir arg, bitter och ledsen under en lång tid.

 

Du fyller väl 24 nästa år? Varning är härmed utfärdad, men håller du dig undan lundatjejerna är du nog safe.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

En snabb fråga. Spelar inte du cashgame? bara turrar på söndagar?

 

Bara spelat turrar nu ett bra tag men spelade ju en hel del omaha cashgame på redkings för ett tag sen, ska nog börja göra det igen så man slipper sitta uppe hela nätterna och förstöra dygnsrytmen så mkt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Sigh, ingen lysande kväll idag heller. Vanliga kylan plus set mot set ett par ggr, framför allt i ftops main :( Såg bra ut i 150r hela vägen men en bit före bubblan så kunde jag inte slinka 2 outarn.

 

Har 7 sena turrar kvar som jag krigar på i, vi får hoppas att det blir nånting där, annars blir det ett kallt bokslut.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vad ska jag skriva här tycker ni när jag bara har bad beatwhine att berätta om? Tycker det blir så tråkigt när man aldrig har några goda nyheter.

 

PS. Jag vann EN flip precis :) jaaaa en till :)

 

Skriv om alla bitches ´n hoes som kommer på köpet när man är ung och framgångsrik. Lite anekdoter om glasögonbeprydda skönheter osv, så att säga.

 

Grattis :) Grattis en gång till :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Men d funkar ju inte så bra att skriva om sånt i ett forum, det passar sig bättre för live storytelling. Plus att nu har jag ju inte härjat så mkt på ett tag så har inte hänt så mkt spektakulära saker sen vegas.

 

Jaha hade grindat upp en fin stack i mulligan men så fick man KK vs AA och AK vs AA och nu ser det ut som vanligt igen, fan va stuck jag är på turrar senaste 2 månaderna, måste va något sjukt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Du får göra slag i dina seminarier. Fixa en kuddhörna nånstans där pfare kan sitta i skräddarstil på golvet och lyssna på glasögonstorys, fett värt!

 

Ja vad hände med den ideen om att jag skulle hålla seminarier egentligen. Låter ju mkt softare än att läsa ekonomi på universitetet.

 

På tal om kuddhörna så ska jag faktiskt fixa en i min lägenhet här i Lund, har en perfekt hörna för det :) Men jag tror jag får vänta med storytellingen tills jag lagt av, måste ändå tänka lite på min image :) Ulaf du får dra några "jag har en kompis som..." i din dagbok istället ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser


×
×
  • Skapa nytt...