Gå till innehåll

The life of RaMz


RaMz

Recommended Posts

  • Svars 6,9k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

ramzi, vad säger du om denna:

 

jag sitter i BB med AA44s

utg r o knapp rr AI(hort)

jag gör det till $650 på $5/10 PLO(obv)

 

 

utg synar

vi är lite mindre än 200bb deep

180 kanske

så $1300 i potten med ett pott bet kvar

 

floppen kommer horribla 7c 8c Td

går det check folda ?

 

Ja, standard play. Om han råkar ha exakt KKxx (och spelar dåligt pf och synar) så gör han inte om sin hand till en bluff i första taget.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Inte för å va sån, men läget är lite off i min bok faktiskt. Lyan är säkert fin (bilderna på länken var borta), men alla vet att det är så nära stationen som möjligt man ska bo. Åtminstone alla som bor/bott där. Synd du inte hittade något på Clemenstorget, fast där sitter väl halvsenila f.d. elit på kontrakten tills dom kolar.

 

Välkommen till Lund!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ramzi! Du är legenden! Haha. Jag tror jag var lite för mycket fanboy igår. Vaknade precis upp i sängen med ytterkläderna på och kom på att jag måste infinna mig i skolan om 30min - kill me. Well, hoppas inte jag förstörde din kväll :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ramzi! Du är legenden! Haha. Jag tror jag var lite för mycket fanboy igår. Vaknade precis upp i sängen med ytterkläderna på och kom på att jag måste infinna mig i skolan om 30min - kill me. Well, hoppas inte jag förstörde din kväll :D

 

pinsamt hur snubbar kan suga andras snubbars genitalier bara för snubben spelar vinnande poker. GG @ life enuz

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ramzi! Du är legenden! Haha. Jag tror jag var lite för mycket fanboy igår. Vaknade precis upp i sängen med ytterkläderna på och kom på att jag måste infinna mig i skolan om 30min - kill me. Well, hoppas inte jag förstörde din kväll :D

 

Lugnt kompis, vi hade det skitkul! Var sjukt kul att jobba i baren, smygkrökade rätt så bra på jobbet haha :)

 

Trodde jag skulle vara en ganska dålig jobbare eftersom jag är en sån prinsessa som aldrig jobbar i vanliga fall, men jag fick upp tempot direkt och sålde öl och drinkar i baren som smör, sålde till och med lite kvarbliven cheesecake haha :)

 

Annorlunda upplevelse för mig, men det var lätt värt det! Kan göras om några gånger per år. Fick jobba garderoben på slutet också där någon annan av er lurkers hälsade på mig :P

 

Fick nycklarna till min lägenhet idag också, grym! Men lite overwhelming nu när den är helt tom med vetskapen om det kommer vara en massa jobb att fixa allt så det går att bo där.

 

Maison House imorrn och Kålles idag, c u there bitches!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

pinsamt hur snubbar kan suga andras snubbars genitalier bara för snubben spelar vinnande poker. GG @ life enuz

 

Du kanske inte förstått det ännu, du kanske gör det när du blir äldre, men just nu är det du som suger mest i den här dagboken, bara så du vet. Puss.

 

Edit: Plus att jag inte bara spelar vinnande poker, jag är "ganska" så cool också.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Inte för å va sån, men läget är lite off i min bok faktiskt. Lyan är säkert fin (bilderna på länken var borta), men alla vet att det är så nära stationen som möjligt man ska bo. Åtminstone alla som bor/bott där. Synd du inte hittade något på Clemenstorget, fast där sitter väl halvsenila f.d. elit på kontrakten tills dom kolar.

 

Välkommen till Lund!

 

Jag förstår vad du menar litegrann, men många av mina goda vänner bor här i krokarna nedanför Stortorget och Mårtenstorget så det är bra läge för mig, plus att lägenheten är feeeet:mrgreen:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

ok. som sagt: Välkommen! Älskar Lund. Gick i skolan precis vid dig f.ö. Spyken. Ska hejja om jag ser dig på stan. Vilka ställen gillar du att gå ut på?

 

Jag älskar också Lund, jag är ett socialt djur här :) har iofs tur som redan har mkt kompisar här som känner alla. Spyken vet jag precis vart det ligger. Vi brukar väl variera lite tror jag, men är ju med i malmö nation så deras kvällar går vi oftast på, men jag har lite kompisar som brukar DJa på olika ställen så dyker upp lite här och var, jobbade på VGs igår för den sköna Helena t.ex. :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ser du dig som en person som kan passa in i istortsett alla konstellationer av människor? Alltså, anpassar du dig mycket efter vilka du är med?

 

Ja jag blir vän med alla jag träffar nästan. Anpassar mig inte så jättemkt, är nog bara bra på att vara mig själv och slappna av så att folk känner sig bekväma i mitt sällskap.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hheeh, var och besökte Imperial igår och drack några kalla till fotbollen. Kan inte du som har lite med den rörelsen att göra se till att ta bort JÄTTEaffischen som det står JINX på inne i teve-rummet? Sjukt illa när man har lastat på en match imo. :cry:

 

Haha kallt :) sry m8

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ja jag blir vän med alla jag träffar nästan. Anpassar mig inte så jättemkt, är nog bara bra på att vara mig själv och slappna av så att folk känner sig bekväma i mitt sällskap.

 

Formulerade frågan lite fel men du fatta den, menade om du hade ett stort socialtregister så att säga. Men jag tycker att man anpassar sig isf, inte att man inte är sig själv utan att man tar fram en sida hos en själv som har. Typ flickvännens päron sammanhang kontra grabbkväll med fotboll t.ex. behöver ju inte vara onaturligt trevlig eller så utan bara att man har ett brett register typ.

 

Vet inte riktigt varför jag skriver det här men ändå :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Inte för å va sån, men läget är lite off i min bok faktiskt. Lyan är säkert fin (bilderna på länken var borta), men alla vet att det är så nära stationen som möjligt man ska bo. Åtminstone alla som bor/bott där. Synd du inte hittade något på Clemenstorget, fast där sitter väl halvsenila f.d. elit på kontrakten tills dom kolar.

 

Välkommen till Lund!

 

Äh e väl inte så noga, inga avstånd nånstans ändå.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

ramzi, vad säger du om denna:

 

Check känns som standard, iskall flopp för dig och som sagt så kommer killen förmodligen inte göra om sin hand till bluff här ändå så man kan lika gärna se om han checkar och spela potten därifrån på turn.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

ramz och gozan:

 

jag checkade, han degade. jag foldade, han visade QJT2(en suit, ej clubs.) mot shortstacken och turn,river kommer 3,3 och han torskar mot shortien.

 

Kändes lite sådär halvtrist.. filade på att jag äger ju bara i stort sett 2 wraps och det är ju dem två lägsta, och jag tror inte dem finns i hans synrange ens, som gozan sa är han ute med KKxx här så är det väl bara o gratulera till en av de största tomtespelen denna månad.

 

ville bara få det svart på vitt av några andra då resultatsorienteringen clouds my judgement. :>

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser


×
×
  • Skapa nytt...