Gå till innehåll

The life of RaMz


RaMz

Recommended Posts

Ja vad hände med den ideen om att jag skulle hålla seminarier egentligen. Låter ju mkt softare än att läsa ekonomi på universitetet.

 

På tal om kuddhörna så ska jag faktiskt fixa en i min lägenhet här i Lund, har en perfekt hörna för det :) Men jag tror jag får vänta med storytellingen tills jag lagt av, måste ändå tänka lite på min image :) Ulaf du får dra några "jag har en kompis som..." i din dagbok istället ;)

 

:D Jag har faktiskt nytt material 8-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 6,9k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Lite updates om hur lägenheten blir hade varit najs snart. Obv med pics.

 

Du det går långsamt som fan, jag är inte direkt van att inreda lägenheter och jag har inget körkort så jag kan åka runt och kolla på grejjer själv. Fått lite hjälp av tjejpolare och beställt matbord, garderob och soffa som kommer om ca 10 dagar. Men förutom det så behöver jag fixa skrivbord, stolar, tv-möbel, soffbord, badrumsspegel och en miljard andra mindre saker. Det känns som att allt kommer ta ett år att fixa så dagdrömmer lite om att anlita någon som kan hjälpa mig men vi får se.

 

Lägenheten är jäkligt grym faktiskt, sovit där ett tag nu och skulle bara vilja ha allting klart direkt så man kan hänga där varje dag. Lär ju ha en fet inflyttningsfest när jag fått allt klart iaf :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Lol, det kan bara betyda att han blockat dig, men inte vill såra dina känslor. :-P

 

:( Jag tänkte att det betydde "jag har visa som offline för jag vill bara prata med folk när det passar mig, men du är hemskt välkommen att berätta dina spännande historier här och nu, do it baby"

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vann du turneringen i frankrike eller är den fortfarande inte spelad? jag fattar nada, trodde den skulle spelas samtidigt som WSOP.

 

PM ramz!

 

Är på söndag, live på nätet hela dagen och live från 21 på eurosport.

 

Ramzi bjuder på el classico då han vann 100k+ i sanremo och jag bjuder på skräddarsydda suits då jag vinner 100k+ i cannes

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Är på söndag, live på nätet hela dagen och live från 21 på eurosport.

 

Ramzi bjuder på el classico då han vann 100k+ i sanremo och jag bjuder på skräddarsydda suits då jag vinner 100k+ i cannes

 

wow, riktigt stort med live på eurosport :) kommer följas och jätte lycka till, ryktas att du inte behöver det dock! hehe

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser


×
×
  • Skapa nytt...