Gå till innehåll

The life of RaMz


RaMz

Recommended Posts

  • Svars 6,9k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Hur många spelpass på dessa två månader? Hur långa? =/

 

 

Vad tycker du om NeverScaredBs spel i senaste handen, skulle du spelat annorlunda?

 

Bara spelat söndagar faktiskt, första lördagen igår på ett bra tag.

 

Tycker AJ pushen är rätt borderline mot en random men jag tror den är helt ok i det läget, jag hade öppnat ganska så ofta, speciellt i sen pos.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Spelade nästan hela dag4 med han Joseph Cada som är HU i WSOP nu, tror han är ganska bra faktiskt. Kommer ihåg att jag tiltade lite på att han gillade att syna raisar i sb med ATo och sånt men i övrigt så kommer jag ihåg att han spelade bra. Efter att jag hade 800k stack eller vad det var och nästan låg topp10 under dag4 så var det honom jag brände nästan halva min stack till iaf, för han var en av dom som insåg att det bara var att syna mig eftersom jag aldrig hade nått, så han borde ha bra adaptive skillz iaf :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

bababababa mongosuperwhine. Kom 26a i 2r1a och fick QQ vs KK mot äckel gboro. In other news så hade jag en jättefin stack i en turre men så blev jag 2 outad för en herrans massa ggr avg stack. lol. I övruigt: blääääääääääääää

 

Boysen drar till Amsterdam imorrn för turren där, men jag tror jag stannar hemma och gymmar istället.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ramz, hur gick det för Micke i den där turneringen i frankrike som finalbordet va nu i november?

 

Det är den 23e eller nått sånt. Många som räknat med seger där för att ekonomin ska gå ihop sista kvartalet :) Fast så länge han cashar för 100k eller mer så får jag en skräddarsydd kostym :mrgreen:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Skicka in måtten innan jul i så fall. Julen har en tendens att vidga ens centimeter.8-)

 

Här ska inget skickas, jag använder obv min tjej i Milano för att mäta upp sömmarna ;)

 

Tränar på bra som fan nu 5 ggr i veckan och gillar det verkligen så förhoppningsvis kommer nattmackorna med julskinka och äppelmos inte sätta sig allt för mkt. Tror jag kommer va tillbaks i gammal god toppform med bra kropp efter vintern, Im pretty sure of it.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hur går det med plugget? När är nästa tenta?

 

han har ju hoppat av, vilket jag kunde ha satt min rulle på att han skulle göra.. :) eller han skrev väl något i stil med "jag går på de jag tycker är intressant, men kommer inte engagera mig i att läsa till proven...." typ gå dit för lite intellektuell stimulans.

 

Pokerns fel att du är en quitter, easylife4eva, whoteva.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

han har ju hoppat av, vilket jag kunde ha satt min rulle på att han skulle göra.. :) eller han skrev väl något i stil med "jag går på de jag tycker är intressant, men kommer inte engagera mig i att läsa till proven...." typ gå dit för lite intellektuell stimulans.

 

Pokerns fel att du är en quitter, easylife4eva, whoteva.

What? Inte ens en halv termin va? Han kanske bara har en paus och tar nya tag till nästa termin?
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Pokerns fel att du är en quitter, easylife4eva, whoteva.

 

So true, lätt att skita i det när man vet att det på kort sikt spelar näst intill ingen roll om man går i skolan eller inte. Ska nog försöka busta mig själv rätt hårt till nästa termin för att känna att jag måste klara av skolan för att säkra framtiden.

 

Har ju faktiskt sökt ekonomiprogrammet till nästa termin med tanken att faktiskt köra 100% på det, jag vill verkligen ha en utbildning och jag pallar inte plugga när jag närmar mig 30 så det är dags att få det gjort nu! Kommer inte va lätt men jag kommer ju va semiklar för resten av livet sen om jag bara skaffar en utbildning så ska nog ge mig fan på att klara det.

 

Nu ska jag käka frukost, dra till gymmet och hoppa på grinden. Jelassi out...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag börjar tro att jag aldrig mer kommer få en decent cash i en onlineturre, varians suuuger :(

 

Slaktar på bra i early och midstages, speciellt idag, har en massa cashes. Men när d börjar dra ihop sig så vill det sig aldrig, börjar verkligen bli dags att det kommer något snart innan psykosen kommer.

 

Försöker obv whina in en ding i nån av dom sena turrarna nu :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kör du några sng alls nuförtiden?

Synd att det inte funka med studierna. Hade det på känn och det var därför jag föreslog en mjukstart ala Sumpas.

 

Nope inga sngs, inget grinddjur som jag var förr i tiden :) Kör en del hu sngs på RedKings ibland dock om någon vill battla :)

 

Var väl en lågoddsare att jag inte skulle ta några poäng kanske, men jag jag gillar verkligen mkt av innehållet i kursen jag läser/läste, bara inte van vid hela grejjen med att sitta och läsa och plugga, jag har aldrig vart en stor fan av att plöja text och jag läser väldigt långsamt. Men får kriga nästa termin så ska jag nog lyckas, även om det kommer vara en jobbig omställning, men jag vill verkligen göra det och bevisa för mig själv att jag kan.

 

Men ändå vart en nyttig termin, fått ett smakprov på hur universitetsstudier fungerar nu iaf så jag är lite förberedd på vad som komma skall. Plus att jag träffat några softa människor när jag väl vart i skolan, tror tom att jag ska gå dit någon gång efter helgen bara för att säga hej och kolla läget, saknar några av mina classmates lite :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser


×
×
  • Skapa nytt...