Gå till innehåll

The life of RaMz


RaMz

Recommended Posts

Hittat nån lösning eller? Jag jobbar på ett åkeri, skulle förmodligen kunna köra ner grejerna till dig

 

Fixade frakt av säng etc på måndag från Väsby till Lund fick bra pris av en god väns pappa som precis startat eget med bas i Solna så Pma gärna i framtiden och någon behöver hjälp med att transportera något till/från/i Stockholm så kan jag hooka ihop er med en pålitlig firma till bra pris :)

.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 6,9k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Rensat bland lite kläder som jag ska ta med mig nerpå måndag. Hoppas jag hinner med att packa klart allt imorgon så jag även har tid med söndagsgrinden. Flyttlasset går på måndag vid lunchtid och efter det är det bara att börja införskaffa soffa,skrivbord, matbord, 50tummare etc och börja inreda nya lyan:)

 

Det blir förmodligen en hångelhörna med kuddar och champagnekyl :mrgreen:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har faktiskt inte tagit ett enda jobb, dock skapat ett par arbetstillfällen :) Tjejerna däremot tackar jag för, speciellt Tove :h:
Kände mig tvingad att lägga till jobbgrejen, så inte PK-tomtarna skulle få moralpanik.... som när Othello blev vit i fejan när jag skämtade med Shahin om att hans dojjor såg snabba ut, det behövs ju när man behöver springa från polisen.
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Reggar nog inte dom sena turrarna idag, måste upp tidigt imorrn då flyttfirman kommer vid lunchtid. Gått helt ok hittills, men inte vunnit några all ins på högre blinds så det ser inte så kul ut, men har ett par turrar kvar iaf så vi får hoppas att det kan bli någon ding innan jag flyger ner till paradiset i Lund imornr igen :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Själv träffa man GNUF-Danne på krogen igår. 8-)

 

Vafan varför sa ingen till mig att hela stureplanseliten var ute igår, då hade jag ju lätt kommit också!

 

Kommer fortf ihåg den gamla goda tiden när man precis fick komma in på krogen och pappa Daniel tog med mig till redroom på Spy Bar. Han presenterade mig för två av dom sexigaste tjejerna jag sett i hela mitt liv och sen så drog han hem med båda :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vafan varför sa ingen till mig att hela stureplanseliten var ute igår, då hade jag ju lätt kommit också!

 

Kommer fortf ihåg den gamla goda tiden när man precis fick komma in på krogen och pappa Daniel tog med mig till redroom på Spy Bar. Han presenterade mig för två av dom sexigaste tjejerna jag sett i hela mitt liv och sen så drog han hem med båda :)

 

Sick danne, han som ser så oskyldig ut (nästan i min klass). :D Han hade tjej med sig den gången, riktig solstråle har jag för mig, wp.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Han hade tjej med sig den gången, riktig solstråle har jag för mig, wp.

 

Yes han har vart tillsammans med henne ganska länge nu,verkar funka bra. Persisk tjej, så han lär få god mat hemma regelbundet :) Jag kanske också borde jobba in en persisk flickvän, eller villka lagar godast mat?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser


×
×
  • Skapa nytt...