Gå till innehåll

The life of RaMz


RaMz

Recommended Posts

  • Svars 6,9k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Det är mycket jämnare nu, nästan helt even. En fråga från en oinsatt, vem är Thomas som verkar så populär här? Tror inte jag har hört om honom innan.

 

Sthlmskille som vart med länge och spelat mkt på cc och divers klubbar genom åren. Bra kompis till mig och många andra "kända" pokerspelare.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har bustat i lite turrar iaf för att spara ihop tur så att han ska vinna HUn nu, men hoppas det avgörs snart, annars är jag bust i allt, kan inte spara så mkt mer just nu.

 

Lyckades komma 10a i 100 2r1a, var chipleader vldigt länge, men va lite kall på slutet och sprang in i AA med 99 på höga blinds. Var även CL i 200r tidigt, men har som sagt sparat på turen nu så ser inteså bra ut längre. Hejja 500ingen, behöver lite mer AA igen!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

FKFKFK, gjorde ett så jävla dåligt spel och busta som 30a i 500ingen. Fyfan va lack jag är på mig själv, jag tänkte inte ordentligt och gjorde ett spel som jag aldrig hade gjort i normala fall, var okoncentrerad eller nått. Är inte ok när man spelar om sånna summor.

 

Ska ta paus från turrarna nu fram till vegas tror jag, har spelat nonstop senaste tiden både live och online, har tappat suget helt. Så nu blir det lite harmoni ett tag framöver.

 

Overkligt kul att Tomas vann bracelet också, synd att jag inte är där!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ska ta paus från turrarna nu fram till vegas tror jag, har spelat nonstop senaste tiden både live och online, har tappat suget helt. Så nu blir det lite harmoni ett tag framöver.
Jag ska inte ens öppna en pokerklient förrän WSOP är slut
Overkligt kul att Tomas vann bracelet också, synd att jag inte är där!
Agree och agree!
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Var inne i stan och träffade Molle igår, vi gick och kollade Terminator och drog en smaskig middag på Pontus, jag unnade mig själv att slaska lite på menyn nu när livsharmonin ska återhämta sig. Hamnade hos Mikee på kvällen och gejmade lite UFC på ps, sov över där i hans nya stekiga lägenhet :)

 

Imorrn verkar det bli nån skön middag igen då det är massa Lundafolk i stan och sen förmodligen en utgång på det, jag har fan inte tagit mig en redig utgång sen monte carlo tror jag.

 

Alex är i stan också och det är ju alltid stora nyheter, så lär spendera en del tid med honom också innan jag drar till vegas den 25e, mkt harmoni saker uppradade nu, fan vad skönt det är att bara kapa av pokern ett tag.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kom tillbaka hem idag lite halvsliten från midsommarfirande och med ett par lättare bristningar och blödningar i benmusklerna efter diverse sporter och lekar :)

 

Kört lite lätt söndagsgrind, men långt ifrån allt, så att jag även kunde se Brasilien-Italien, vilket blev lite av en besvikelse, brassarna spelade bra men Italien va ju bedrövliga, jag har inte sett Toni uträtta något sen 2007 ffs.

 

Sitter fortf med 2 turrebord kvar, men inga roliga. Trodde jag skulle ha lite motivation efter en veckas paus, men fyfan vat omotiverad jag känt mig idag och inget tålamod har jag haft heller. Låg bra till i en del saker men gjorde massa misstag när tålmodet brast och hittade några kalla bustningar. Blir till att försöka rädda resultatet lite med dom 2 sista nu, så blir det inge mer turneringar fram tills jag drar till vegas på torsdag.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har vetat det tror jag, har för mig att det kan vara ett könsorgan eller liknande, why?

 

har ett par nyfunna vänner från irak, afghanistan och lite varsomhelst som driver med mig sådär ibland med nå konstiga oneliners på arabiska tror jag? är jag helt ute och cyklar eller är det inte så att du har/har haft kunskaper om detta språk? :P

 

edit.

tack för svaret

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

har ett par nyfunna vänner från irak, afghanistan och lite varsomhelst som driver med mig sådär ibland med nå konstiga oneliners på arabiska tror jag? är jag helt ute och cyklar eller är det inte så att du har/har haft kunskaper om detta språk? :P

 

lol jag? jag är svensk bre!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

fan, var tvungen att avbryta en grymt skön utgång precis för att åka hem och packa osv. Måste upp 8.30 imorrn, har möte med banken 9.30 och sen går flyget till vegas kl 13.

 

Var riktigt nice klimat inne i stan idag, och alla dom korta kjolarna gjorde ju att man var nära att bara säga fuckit och köra en helkväll ändå. Men nån gång i livet får man väl ta lite ansvar, så jag tog en taxi hem och nu ska jag packa grejjorna i min nya samsonite väska (jag vet snik att jag inte köote Tumi).

 

Jag har lite blandade känslor inför vegas, ska bli jävligt kul att spela main efetrsom jag vet att jag förmodligen kommer dinga (sjuk feeling) men samtidigt så lär dte bli en del tuffa utgångar som man inte lär må så bra efter.

 

Men men nu är d bara o köra, ses i Vegiania imorrn!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Sick gammal du börjar bli. Först avbryter du utgång istället för att vara uppe tills mötet på banken och sen börjar du dessutom oroa dig för baksmällor innan festen ens har börjat. Sjukt liv

 

I know :( förr i tiden tog man ju 2-dagarsbaksmällorna och dränkte dom i 2 dagars extra festande tills man kom ut på andra sidan. Nu har jag iofs bara druckit 2 ggr senaste 3 månaderna så borde va i hyfsad shape tills vegas, inte som 2006 då man låg med magsår en vecka (I know, skriv en bok)

 

The new RaMz, spelar tight, inga moves och går från krogen kl 1 :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

fan, var tvungen att avbryta en grymt skön utgång precis för att åka hem och packa osv. Måste upp 8.30 imorrn, har möte med banken 9.30 och sen går flyget till vegas kl 13.

 

Var riktigt nice klimat inne i stan idag, och alla dom korta kjolarna gjorde ju att man var nära att bara säga fuckit och köra en helkväll ändå. Men nån gång i livet får man väl ta lite ansvar, så jag tog en taxi hem och nu ska jag packa grejjorna i min nya samsonite väska (jag vet snik att jag inte köote Tumi).

 

Jag har lite blandade känslor inför vegas, ska bli jävligt kul att spela main efetrsom jag vet att jag förmodligen kommer dinga (sjuk feeling) men samtidigt så lär dte bli en del tuffa utgångar som man inte lär må så bra efter.

 

Men men nu är d bara o köra, ses i Vegiania imorrn!

 

 

Varannan vatten lol?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser


×
×
  • Skapa nytt...