Gå till innehåll

The life of RaMz


RaMz

Recommended Posts

Känns alltid lika annorlunda att vara i Vegas, tar väl någon dag innan man vänjer sig, men sen så simmar man ju som fisken i vattnet när man släppt alla hämmningarn :)

 

Nu ska jag lira wsop bounty turren på RK ett tag, come and get me!

 

Lite senare drar jag och micke ner för att spela 2k turren här på venetian, vegas baby!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 6,9k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

jaha då börjar man känna sig som hemma i Vegas då :)

 

Har vart över på rio en sväng och bytt startdag till 1A så att jag kan vara ledig och festa på 4th of July :) Hann även med en liten intervju med poker.se på rio, hope u enjoy :)

 

Ikväll blir det utgång på Tryst verkar det som, försöker fixa XS istället men det verkar i princip omöjligt att få bord där ikväll, men jag har lite connections så vi ska se om vi inte kan ordna upp det där. Kör middag på Botero på Encore ett helt gäng före utgången, ska bli nice!

 

Nästa event för mig blir nog 5k 6max om några dagar. Håll ögonen öppna närmaste dagarna också för jag ska köra nån chatt på epressen dagarna före main event, borde vara kul.

 

represent!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Bakisdag hela dagen igår, lämnade inte soffan på hela dagen. Idag är jag på väg tillbaka in i matchen iaf och vi ska dra ner till poolen en sväng och försöka klämma in ett gympass och kanske en massage på det. Imorgon startar 5k turren, det ska bli grymt kul, går det bra där så kan det nog bli en hel del roliga potter :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

skönt med massage :) Middag vid 21.30, sen hade vi tänkt gå o se baksmällan på bio, ska ju tydligen vara grym enligt alla. Och så ska jag inte glömma att köpa in i 5k eventet också så jag slipper göra det imorrn bitti.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

fan bust i 5k :(

 

slog om från bb med 68 och trasslade in mig ordentligt. Flopp kom 452 och jag fick in det med min dubbelhålk mot KQ med färgdrag, så jag låg inte så bra till och han träffa flushen direkt på turn :(

 

Sörjer lite nu, riktigt tråkigt att busta tidigt, såg verkligen fram emot att spela länge idag. Är på Wynn nu och tänkte spela lite fifa med grabbarna och ladda om inför main om några dagar.

 

Man kanske skulle dra till naked fish och tröstäta lite ikväll.

 

/Ramzi

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

på palazzo nu o väntar på min omellett, sen tänkte jag dra över till rio och försöka gejma lite omaha, finns smaskigt 5-10-25 game. Ska försöka klämma in en intervju med pokerlistings när jag är där också. Blir rätt lugnt idag och ladda upp inför main event imorrn.

 

UFC100 och 4e juli planer på ritbordet också.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

på palazzo nu o väntar på min omellett, sen tänkte jag dra över till rio och försöka gejma lite omaha, finns smaskigt 5-10-25 game. Ska försöka klämma in en intervju med pokerlistings när jag är där också. Blir rätt lugnt idag och ladda upp inför main event imorrn.

 

UFC100 och 4e juli planer på ritbordet också.

 

ufc100 har väl varit utsålt länge... eller e du så baller :rolleyes:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

kostar bara 6k för ringside ju:lol:

 

inte utsålt iaf, finns massa olika biljetter:

 

http://ticketsfor.com/ResultsTicket.aspx?evtid=1045296&event=UFC+100

 

Är det där verkligen officiella biljettsidan? Förstår inte logiken i att säga ett flertal gånger att biljetterna tog slut på en eller ett par dagar och sen ha massa biljetter kvar.

 

Annars finns det ju en auktion för biljetter ringside där vinnaren dessutom går en guidad VIP-tur. Priset igår låg bara på ca 2.5k dollar, tycker du ska lägga ett stort bud och sen ta massa bilder som du postar här :D

 

 

+1 annars, sick sick sick gala :shock:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

på väg att vakna upp från lördagens eskapader nu ungefär, låg på soffan hela dagen igår. På något sätt orkade vi iofs gå på Blue man group igårkväll.

 

Rummet ser ut som ett totalt bombnedslag så vi tänkte försöka röra oss härifrån ett tag och få i oss lite mat. Jag har en intervju med ESPN om ett par timmar på RIo också, det blir väl dagens höjdpunkt. Imorrn är vi fit for fight igen och spelar dag2 i wsop, viva las vegas!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

på väg att vakna upp från lördagens eskapader nu ungefär, låg på soffan hela dagen igår. På något sätt orkade vi iofs gå på Blue man group igårkväll.

 

Rummet ser ut som ett totalt bombnedslag så vi tänkte försöka röra oss härifrån ett tag och få i oss lite mat. Jag har en intervju med ESPN om ett par timmar på RIo också, det blir väl dagens höjdpunkt. Imorrn är vi fit for fight igen och spelar dag2 i wsop, viva las vegas!

 

Såg inte er på XS, var satt ni nånstans? Va så sjukt mkt folk.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hejja wsop dag2 imorrn!

 

Va på Rio en sväng idag och gjorde kort intervju med ESPN. Var på både svenska och engelska, så antar att det ska sändas på svensk tv. Han även med att busta 2k i ett 5-5-10 Omaha game när jag va på Rio, enda cashgamet jag spelat här, förmodligen det sista också, nu ska jag bara vinna main.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser


×
×
  • Skapa nytt...