Gå till innehåll

The life of RaMz


RaMz

Recommended Posts

  • Svars 6,9k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

När kommer bilderna från den sicka utekvällen upp?:D

 

Finns bara ett par bilder och dom e utspridda på diverse mobilkameror tror jag, så får försöka skrapa ihop dom, alla är inte hemma från vegas än dock så kanske tar ett tag.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

om du har den inställningen till studierna så kommer det bli skitnice. Jag har sökt lite ekonomikurser och sådant som genuint intresserar mig. Om jag kommer att vilja tokplugga är ju tveksamt men kommer iaf att sitta med ett intresserat öra på föreläsningarna..

 

edit; enda jobbiga är att man får göra allt man kan på grupparbetena för att inte sänka sina m8s.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Drar ner på en visning imorrn kl 19, men fyfan vad dyrt flyget va, 1700 spänn, fanns bara ungdomspris kl 8a på morgonen. Ska man kanske ta tåget för att spara in 600 spänn?

 

Fråga dig själv det här istället.....kommer du ligga på dödsbädden om 60-70 år och ångra dig att du tog flyget? :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Fråga dig själv det här istället.....kommer du ligga på dödsbädden om 60-70 år och ångra dig att du tog flyget? :)

 

Nja, men jag insåg nyligen att jag kunnat ta mkt mindre lån nu om jag inte spenderat så jäkla friskt dom senaste åren. Men det är förmodligen värt det :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser


×
×
  • Skapa nytt...