Gå till innehåll

The life of RaMz


RaMz

Recommended Posts

  • Svars 6,9k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Rampage var det absolut.

 

Den andra bilden var rätt dålig så lite svårt. Men vem skulle vara A Silva? Killen i mitten såg för mörk ut och han till höger var inte speciellt lik.

 

Han i mitten såklart, men sjukt dålig bild, nattklubb och mobilkamera. Jag trodde ju dom levlade rätt länge bara så att dom kunde hänga vid vårt bord precis vid dansgolvet och typ dricka gratis. Men det var asmkt folk som tog bilder på just honom och han liknar verkligen silva jäkligt mkt så jag tror fan det var han, plus att han snacka med Rampage en del.

 

Har en bild med Rashad Evans från Tao Beach också, ska försöka slänga upp den härom jag får tag i den, Rashad va skönast av alla imo. När jag sa att det var bra match och att jag hejjade på honom mot Machida så skratta han bara lite och sa "Im gonna get his ass"

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Han i mitten såklart, men sjukt dålig bild, nattklubb och mobilkamera. Jag trodde ju dom levlade rätt länge bara så att dom kunde hänga vid vårt bord precis vid dansgolvet och typ dricka gratis. Men det var asmkt folk som tog bilder på just honom och han liknar verkligen silva jäkligt mkt så jag tror fan det var han, plus att han snacka med Rampage en del.

 

Har en bild med Rashad Evans från Tao Beach också, ska försöka slänga upp den härom jag får tag i den, Rashad va skönast av alla imo. När jag sa att det var bra match och att jag hejjade på honom mot Machida så skratta han bara lite och sa "Im gonna get his ass"

 

Hehe, tyckte bara han såg så extremt svart ut för att vara honom :mrgreen: Var väl med ljuset att göra kanske.

 

Rampage fick jag träffa i London på en signing inför UFC-galan där. Fick en liten man-crush på honom nästan, fyfan så ball han är!

 

Angående att Rashad skulle "get" Machidas "ass"...never gonna happen. Jag tror han kommer få bra mycket däng även av Rampage och trilla ner hyfsat många pinnhål på rankingen. Och sen kanske gå ner till middle weight istället. Ska dock bli GRYMT kul att se nästa säsong av TUF. Rampage, Rashad och Kimbo liksom :shock:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

A.Silva kan i princip ingen engelska och jag tvivlar på att Rampage kan någon portugisiska. Angående TUF 10 så är Kimbo väldigt överskattad, okej han har karraktär men, Roy Nelson tar hem säsongen imo.

 

Hela TUF är ju till för att de ska visa folk som har karaktär. Klart man vill ha Kimbo där då. Tror inte det är någon som tycker att Kimbo är guds gåva till MMA som sport.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hela TUF är ju till för att de ska visa folk som har karaktär. Klart man vill ha Kimbo där då. Tror inte det är någon som tycker att Kimbo är guds gåva till MMA som sport.

 

Inte direkt, den egentliga meningen med TUF är att utveckla prospects för framtiden i divisionen dock måste jag hålla med om att för varje säsong som går lägger dem mer och mer vikt vid _reality_ delen av programmet istället för att hitta unga talanger som faktiskt kan åstadkomma något. Wes Sims är en annan deltagare i TUF 10 med mycket karraktär.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

nu har jag vart i Täby centrum och växlat in min myntkasse, 2075 kronor blev det, varav 1200 enkronor, helt sjukt! Hade väl vart över 3k om inte Morbo skulle snott så många 10or till tunnelbanan :evil:

 

Ska packa en liten väska och hoppa på flyget ner till Malmö nu, ska gå på en visning kl 19, Tullgatan 3B.

 

peace

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

I dont know, han påstod iaf att han draftades 2004 och att han hade haft någon hälseneskada.

 

Är i Lund nu iaf, va precis o kolla lägenheten, var sjysst. Middag på taket med boysen om ett tag, Lund är nice :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

I dont know, han påstod iaf att han draftades 2004 och att han hade haft någon hälseneskada.

 

 

Den enda som passar in någorlunda på den beskrivningen är Shawntae Spencer, har är dock listad som Corner Back (CB), han draftades 04 och kommer från två skadefyllda säsonger, förra året spelade han två matcher sen fick han en knäskada som satte stopp för hela säsongen. Jaja, sak samma..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

nu har jag vart i Täby centrum och växlat in min myntkasse, 2075 kronor blev det, varav 1200 enkronor, helt sjukt! Hade väl vart över 3k om inte Morbo skulle snott så många 10or till tunnelbanan :evil:

 

Ska packa en liten väska och hoppa på flyget ner till Malmö nu, ska gå på en visning kl 19, Tullgatan 3B.

 

peace

 

 

Lite över 6k hade jag skrapat ihop förra gången jag räknade. 10k är planen. Kommer bli sjukt tungt att släpa iväg väskan vid inväxling....

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser


×
×
  • Skapa nytt...