Gå till innehåll

The life of RaMz


RaMz

Recommended Posts

  • Svars 6,9k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Bokat vegasvistelsen nu, blev 25e Juni - 13 Juli. Flyger Us Air via Philadelphia efetersom Mike stekte bort sig på Virgin flyget så det gick upp till 2300 pund per skalle istället för strax över 1k som d va för ett par dagar sen :(

 

Bokade även in oss på Palazzo 18 nätter för 219 usd per natt, smaskens :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Bokat vegasvistelsen nu, blev 25e Juni - 13 Juli. Flyger Us Air via Philadelphia efetersom Mike stekte bort sig på Virgin flyget så det gick upp till 2300 pund per skalle istället för strax över 1k som d va för ett par dagar sen :(

 

Bokade även in oss på Palazzo 18 nätter för 219 usd per natt, smaskens :)

 

Kaffepengar för nöt proffsen

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kaffepengar för nöt proffsen

 

Hade fan kunnat bo 5 veckor på Palazzo för pengarna jag backa bara igår, räkna med lördag på det så hade jag väl kunnat bo där i 2 månader :(

 

Iofs så måste man väl vinna sunday million en gång i veckan om man ska täcka roomservice kostnaderna.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hade fan kunnat bo 5 veckor på Palazzo för pengarna jag backa bara igår, räkna med lördag på det så hade jag väl kunnat bo där i 2 månader :(

 

Iofs så måste man väl vinna sunday million en gång i veckan om man ska täcka roomservice kostnaderna.

 

Bara göra som förra året vinna 750k på full tilt hur svårt kan det vara

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Imorrn drar jag till Helsingfors och spelar Midnight Sun för RedKings, 3k buy in. Alltid gått bra för mig i finland så ser fram emot att spela där igen...flyget går 13:50, boyakasha!
Heja! Visa finnpajsarna vem som är tuffast! :-P
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Bokat vegasvistelsen nu, blev 25e Juni - 13 Juli. Flyger Us Air via Philadelphia efetersom Mike stekte bort sig på Virgin flyget så det gick upp till 2300 pund per skalle istället för strax över 1k som d va för ett par dagar sen :(

 

Bokade även in oss på Palazzo 18 nätter för 219 usd per natt, smaskens :)

 

lol.. är du inte gul snart?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser


×
×
  • Skapa nytt...