Gå till innehåll

The life of RaMz


RaMz

Recommended Posts

  • Svars 6,9k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Stars mår inte bra idag...

 

har aldrig mått bra. prova att syna all in med skithänder hela tiden, jag lovar att du kommer vinna en turre.

 

Jag testade en gång i 500ingen på stars att alldrig folda mot omslag om jag hade raisat och alltid lasta om det var ok stacksizes, och så öppnade jag typ 4/5 hnder per varv. Hade väl 350k på 1-2k blinds eller nått sånt, sån jävla riggad site som gynnar dåliga spel.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

har aldrig mått bra. prova att syna all in med skithänder hela tiden, jag lovar att du kommer vinna en turre.

 

Jag testade en gång i 500ingen på stars att alldrig folda mot omslag om jag hade raisat och alltid lasta om det var ok stacksizes, och så öppnade jag typ 4/5 hnder per varv. Hade väl 350k på 1-2k blinds eller nått sånt, sån jävla riggad site som gynnar dåliga spel.

 

Tell me about it..

Jag spelade warm up:en och skrev ner de större potterna:

 

Först får jag in pengarna med KK vs AK, A på flop.

Sen får jag in pengarna med AK mot QQ, AJT flop.

Efter det får jag in pengarna med AA mot KK pre. K på flop.

Behöver jag säga att jag bustade med AQ vs AJ pre? J på flop. Natürlisch.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tell me about it..

Jag spelade warm up:en och skrev ner de större potterna:

 

Först får jag in pengarna med KK vs AK, A på flop.

Sen får jag in pengarna med AK mot QQ, AJT flop.

Efter det får jag in pengarna med AA mot KK pre. K på flop.

Behöver jag säga att jag bustade med AQ vs AJ pre? J på flop. Natürlisch.

 

:h:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

aaa, låg rätt bra till i sena 100r nyss men vart såklart ägd av stars som vanligt så nusitter jagbara och går all in i mulligan och hoppas på att busta så jag kan lägga mig i sängen och glömma att jag valt poker som yrke.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Shit, jag va tvungen att stänga av, fyfan va jobbigt för ungen, jag mådde skitdåligt för hans skull, jävligt läskigt imo :(

 

Ja.. Stackars barn. Men lite roligt var det väl.. Vafan, nu känner jag mig som en hemsk människa som garvade :cry:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser


×
×
  • Skapa nytt...