Gå till innehåll

Regulars på SVS?


Tottyville

Recommended Posts

Som rutinerad 5/10 spelare anser jag att Frukost för tillfället är den som jag finner mest respekt för. Alla de tidigare bra 5/10 spelarna har juh gått upp i nivå och kvar är fisken, dvs jag.

 

Förstår inte varför du harvar 5/10. När jag har vart nere o slickat mina sår på 10/20 har jag för mig att jag spelat mot dig o att du förvisso var lite spewig i en del större poter men överlag var bättre än genomsnittsliraren på 10/20. Eller minns jag fel?

 

I agree.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 747
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Har precis börjat på 5/10 men anser inte att spelarna är speciellt bra. Faktiskt riktigt dåliga överlag.

Man får ju betalt för alla händer.

 

mussla

Opteron

Ragnrok

hilding

 

ett par exempel på riktigt usla spelare som spelar alla händer och överbettar allt.

 

Mussla är kass på riktigt, hilding är bland de bättre och krossar dig hårt.

Ragnrok har jag aldrig spelat emot.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Här kommer min lista över regsen som jag spelat med(mot?) 5/10 - 10/20 sen första augusti!

 

Jerico - Tajt å vet va han sysslar med

Opteron - duktig men lite spewig, har dock bra me flyt mot honom, tror inte jag förlorat en pot på flera veckor mot honom=)

Nabbes666 - bra å solid, har dock inte fajtats så mycket med honom

Andy QQ - rätt kass, om man får honom på tilt e dagen räddad

Popoffer - haha $$$

Gert steel - ruggigt skärpt tycker jag, jag sticker så fort jag ser honom numera hehe

3Lendil - Riktigt riktigt duktig och jobbig!!

Hilding - nykomling på svs, duktig å lurig, det har blivit ett par 5bet allins pf mot honom med allt annt än AA/KK hehe

Aetanal - Solid å bra

Burgendy - duktig å ganska tajt, 3betar ofta pf

Rados789 - stabil å svår att möta

Mattzon - duktig men jag har blåst honom rätt ofta=)

NickLeeson - bra men lite väl ABC får jag för mig...

Frukost - lurig men ibland spewig annars duktig

Åssis - han är skyldig mig 2k! (kass)

radicalen - stabil

Guybrush - bra å jobbig, foldar aldrig känns det som....

dozo - osäker på honom.... har sett bra spel men ibland sitter han i 30 min å spelar med 276:-

Hamse - passiv, rejsar sällan pre, ganska lättspelad

 

 

Oj de blev en hel del! Jag lägger nog ner pokern nu efter nyår till fördel för studier i USA (kan man spela svs där??)

Men tack för mig å tack för alla $$$:-D hehe skoja bara, de e nog inte er jag fått dem ifrån....

Lycka till!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 

 

Oj de blev en hel del! Jag lägger nog ner pokern nu efter nyår till fördel för studier i USA (kan man spela svs där??)

Men tack för mig å tack för alla $$$:-D hehe skoja bara, de e nog inte er jag fått dem ifrån....

Lycka till!

 

Jo, så länge du är skriven i Sverige går det. Vet inte hur det är med studier och det beror säkert på hur länge du ska studera där. Sajten är i alla fall inte låst för att spela på utomlands. Annars kan du spela på en släktnings log in om du har möjlighet.;-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Som rutinerad 5/10 spelare anser jag att Frukost för tillfället är den som jag finner mest respekt för. Alla de tidigare bra 5/10 spelarna har juh gått upp i nivå och kvar är fisken, dvs jag.

 

Hur kan jag aldrig ha mött honom på 70k händer? :-)

 

Bra spelare på 5/10:

 

Mattzon, Burgendy, Therese77, 3lendil, Jag_Vinner

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Smicker, Smicker...

Och likt den billiga blondin som jag är så köper jag man allt med hull och hår. Jag tiltade loss i slutet på September (50k hål eller nått) och cashade ut och hade därför 0kr kvar i BR. Degade in 20k igen i början på November och har förvandlat dom till 90k. Så i helgen påbörjades 7.50/15 och om denna medrigg fortsätter spelar jag nog 10/20 till Februari. Men... jag har blivit uppäten av variansen förr och jag kan lätt ramla ner i hålet igen, så seize the day until then.

 

För att återgå till topic så är jag numer personlig donator åt AnteSvante. Han spelar otroligt bra mot mig, hittar sjuka syner osv. Men men, skam den som ger sig... Kanske lyckas få grepp om honom så småningom. I övrigt finner jag edge eller nollsummespel mot samtliga på NL 1500sek.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Smicker, Smicker...

Och likt den billiga blondin som jag är så köper jag man allt med hull och hår. Jag tiltade loss i slutet på September (50k hål eller nått) och cashade ut och hade därför 0kr kvar i BR. Degade in 20k igen i början på November och har förvandlat dom till 90k. Så i helgen påbörjades 7.50/15 och om denna medrigg fortsätter spelar jag nog 10/20 till Februari. Men... jag har blivit uppäten av variansen förr och jag kan lätt ramla ner i hålet igen, så seize the day until then.

 

För att återgå till topic så är jag numer personlig donator åt AnteSvante. Han spelar otroligt bra mot mig, hittar sjuka syner osv. Men men, skam den som ger sig... Kanske lyckas få grepp om honom så småningom. I övrigt finner jag edge eller nollsummespel mot samtliga på NL 1500sek.

 

Trist å tilta bort en massa! De gäller å hålla i slantarna=) Tror inte ja har tiltat nåt på 5 månader! eller kanske lite efter början på december som började med en 17k downswing hehe men de löste sig sen...

Du har spelat riktigt bra mot mig, jag har haft svårt att få koll på läget både i och ur position!

Jag tycker att spelet på 1500 inte skiljer sig alls mcket från 1000 vad gäller skicklighet, däremot är det bra mycket svårare att tableselecta då det sällan är mer än 3-4 bord igång=/ Det är först vid 10-20 som jag känner ordentligt mostånd.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Någon som har något att säga om skogsfisk? Han är jävligt lös, trodde han var überfisk först men jag vetefan, verkar ha lite koll ändå. Har inte så många händer mot honom dock.

 

Lirade mot han en del för inte så längesen och jag var precis som du jävligt osäker på om killen verkligen kunde spela eller inte. Han är som du säger otroligt lös och har en minst sagt udda spelstil, dock inte sagt att han är dålig för det. Jag tror snarare att han har bra koll på vad han sysslar med men man uppmärksammar honom mkt mer med tanke på hans spelstil, hur som helst tycker jag han var mycket jobbig ur poss, i poss var det inga större problem.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Lirade mot han en del för inte så längesen och jag var precis som du jävligt osäker på om killen verkligen kunde spela eller inte. Han är som du säger otroligt lös och har en minst sagt udda spelstil, dock inte sagt att han är dålig för det. Jag tror snarare att han har bra koll på vad han sysslar med men man uppmärksammar honom mkt mer med tanke på hans spelstil, hur som helst tycker jag han var mycket jobbig ur poss, i poss var det inga större problem.

 

Spelade lite mot killen idag och jag måste också ställa mig till skaran som inte kan sätta han som bra eller dålig spelare, han satt och höjde tillbaka väldigt ofta men verkade alltid göra de i rätt tillfällen och gjorde inga tomtesynar men samtidigt hade han 60vpip så kan ej bestämma mig.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Någon som har något att säga om skogsfisk? Han är jävligt lös, trodde han var überfisk först men jag vetefan, verkar ha lite koll ändå. Har inte så många händer mot honom dock.

 

Eh tja riktig LAG lirare.

Fisk är väl att ta i. Men han betalade bra mot mig x-antal ggr. Gäller bara att fiska in honom i potten på rätt sätt. Han är inte direkt typen som lägger när han är hyfsat djupt inne i potten.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 3 weeks later...

popoffer är i de händer jag lirat mot honom hyperagressiv. Inte rolig att möta ur position. Dock ligger han 2,5k back på 400 händer hos mig.

 

Betongbarn har jag inte mött, men snackade med highr0llah igår på ett bord, enligt honom så var Betongbarn fisk o han såg honom som en donator. Vi kom in på att snacka om honom efter att han plötsligt var uppe på 25/50 och lirade...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

popoffer är i de händer jag lirat mot honom hyperagressiv. Inte rolig att möta ur position. Dock ligger han 2,5k back på 400 händer hos mig.

 

Betongbarn har jag inte mött, men snackade med highr0llah igår på ett bord, enligt honom så var Betongbarn fisk o han såg honom som en donator. Vi kom in på att snacka om honom efter att han plötsligt var uppe på 25/50 och lirade...

 

Du och jag satt på samma bord igår med Xarsion igår, va tycker du om honom?

Jag har rätt så grindiga stats på honom men han ligger rätt så mycket back i min databas!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...