Gå till innehåll

Regulars på SVS?


Tottyville

Recommended Posts

  • Svars 747
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Han tog deg av mig igår. Gissningsvis runt 2.5k på ~4 timmars spel (3 bord).

 

Nu var det visserligen så att jag spelade illa och han hittade set efter han synat i två 3bettade potter, men normalt förväntar man sig väl att han ska spotta pengar på en.

 

Knugge däremot, där jävlar har ni spew. Vore kul om man hittat lite stål mot han nån gång under gårddagsnatten... :'(

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Han tog deg av mig igår. Gissningsvis runt 2.5k på ~4 timmars spel (3 bord).

 

Nu var det visserligen så att jag spelade illa och han hittade set efter han synat i två 3bettade potter, men normalt förväntar man sig väl att han ska spotta pengar på en.

 

Knugge däremot, där jävlar har ni spew. Vore kul om man hittat lite stål mot han nån gång under gårddagsnatten... :'(

 

 

Och du synar mitt omslag till 140 pre med 22 :twisted:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Här kommer fler

3lendil

asawa

IRRITATOR

Andan

Gusavo

JJJ

rados789

x-type

NickLeeson

Silbersky

drakeld

paymybills

bonnen-_-

radicalen

Demi

Andy QQ

Janga

gnussen

NastySmoke

Sven Weber

Tajtrthnu

CharmQuark

tms

TheCop

_pkrplaya_

Mill@

Asleep

Gert_Steel

pokermand

Alltså "radicalen" är en sån über-fisk egentligen, har spelat mot honom flera gånger, han är så lätt att spela ut, okej att han är det tightaste som excisterar men när han väl har typ J-J på en 4-6-7 flopp så tvekar han inte på att smacka in 4-500BB, han har läst skalinskys bok kapitel 1 skulle jag gissa, han är otroligt tight, spelar 100% efter position och kan endast ABC-poker, en sådan spelare kan endast gå plus på poker om han spelar mot Svenska spel-fiskar. (Vilket han iof gör, det enda kloka han nånsin gjort när det gäller poker!!)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...