Gå till innehåll

Regulars på SVS?


Tottyville

Recommended Posts

  • Svars 747
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Du och jag satt på samma bord igår med Xarsion igår, va tycker du om honom?

Jag har rätt så grindiga stats på honom men han ligger rätt så mycket back i min databas!

 

Tror han spelar väldigt mycket på fyllan, och har ganska många och långa fyllor. Nykter verkar han ganska duktig, men så fort det är helggrind så är det fyra bord och full donering typ..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

är det någon som har några stats på popoffer? notes är också uppskattade...

även betongbarn och todaro info uppskattas!

 

Popoffer har på lite över 100 händer 70/64 i stats.. Så aggro är väl i underkant! Där får man betala om man vill vara med. Sitter gärna med han så länge jag inte är ur pos

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Du och jag satt på samma bord igår med Xarsion igår, va tycker du om honom?

Jag har rätt så grindiga stats på honom men han ligger rätt så mycket back i min databas!

 

Har bara lirat de händerna när vi satt på samma bord som honom nu sedan jag skaffade PT. Har för mig att jag mötte honom för 6-7 månader sedan och såg honom då sen en kompetent spelare.

Igår gick det iallafall inte så bra för honom :) Tyckte han sa -2.5k på 58 händer eller liknande...

 

kaninmat, vad gillar ni honom? Han gillar nog möta mig verkar det som, brukar dyka upp på ett par av mina bord varje kväll. Ligger dock 1k upp mot honom så jag vet ifasen vad det handlar om :lol:

 

Vet att han kan tilta duktigt, loosade 5k häromkvällen varav en hel del var tilt vad jag förstod.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Någon som har bra koll på vilka som är regulars och duktiga på 100+10 SNG? Ska precis börja spela på den nivån och det vore ju skönt att veta lite om vilka man ska akta sig för.

 

Är det stor skillnad mellan 50+5 och 100+10? Tycker att 50+5 var helt sanslöst lätt att slå. Jag kommer nog pendla lite mellan nivåerna ett tag innan jag går över helt.

 

Jag nickar Copshotcop, heja om ni ser mej. :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Någon som har bra koll på vilka som är regulars och duktiga på 100+10 SNG? Ska precis börja spela på den nivån och det vore ju skönt att veta lite om vilka man ska akta sig för.

 

Är det stor skillnad mellan 50+5 och 100+10? Tycker att 50+5 var helt sanslöst lätt att slå. Jag kommer nog pendla lite mellan nivåerna ett tag innan jag går över helt.

 

Jag nickar Copshotcop, heja om ni ser mej. :lol:

 

 

den enda jag mött som är värd att nämna är AragornX (hans MM kanske är en svaghet dock då han verkade pendla friskt mellan 50-500 :shock: när jag var där o härjade)..annars kör tom jag över upp till 200nivån, o jag ser mej själv som relativt dålig på SNGs

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ryktas om att denna kanske e dags att uppdatera om man ska tro senaste rykterna på PF !! :-D

 

Helt olika beroende på dag, några skrev att han ändrat sig helt och spelar bra, dagen efter skänkte han 2inköp till mig. Så beror nog helt på vilket humör han är på när du träffar honom..

men kan tänka mig att om han gör en mix av stilarna kan han bli riktigt grym!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Någon som lirat mot Jofer ? spelade på 5-10 sitter på bb med AQh han höjer till 40 jag synar flopp Qk5h6h betar pott han höjer till 300,

jag sätter inte han på triss så jag ställer in, han synar turn 8s river 6r han visar 64 och vinner ? sen fråga jag hur han kunde syna ? då skrev han att han trodde jag bluffa ? men hur f*n kan man syna med 64 iafall ? tänkte bara om det är någon annan som har mött han och hur har han spelat då isåfall :S

 

Är rubriken *bad beat stories* eller Regulars på SvS ?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...