Gå till innehåll

Regulars på SVS?


Tottyville

Recommended Posts

  • Svars 747
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

nej silbersky är bäst

edit: och bladet är ganska tråkig att nöta ner.

 

Edit2. Vad tycker du om mr fishy på svs?

 

Silbersky anser jag vara en abc spelare som jag har svårt att se mig förlora pengar till.

Svårt att vinna pengar av också iofs men knappast nått hot.

Bäst enligt mig är Sharkbiter, Falunerik och hunter21.

Iamivar ska också ha en eloge för att han tiltar sönder mig varje gång jag ser honom.

 

Mr. Fishy är ok Silbersky stuk på honom tycker jag.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Silbersky anser jag vara en abc spelare som jag har svårt att se mig förlora pengar till.

Svårt att vinna pengar av också iofs men knappast nått hot.

Bäst enligt mig är Sharkbiter, Falunerik och hunter21.

Iamivar ska också ha en eloge för att han tiltar sönder mig varje gång jag ser honom.

 

Mr. Fishy är ok Silbersky stuk på honom tycker jag.

 

Vad tycker du om tms?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vad har vi att säga om följande?

 

- Dinmamma - Har inte bestämt mig vad jag tycker om hans spel, aggro så det räcker och blir över iaf.

 

- Betongbarn

 

- Xarsion - Har fått för mig från forumet att han är vinnande, men när jag sitter vid hans bord har jag blivit väldigt tveksam ibland.

 

- Slipsknut

 

- Therese77

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vad har vi att säga om följande?

 

- Dinmamma - Har inte bestämt mig vad jag tycker om hans spel, aggro så det räcker och blir över iaf.

 

- Betongbarn

 

- Xarsion - Har fått för mig från forumet att han är vinnande, men när jag sitter vid hans bord har jag blivit väldigt tveksam ibland.

 

- Slipsknut

 

- Therese77

 

Betongbarn är väl han som köper in sig för 20BB och försöker dubbla upp. Gärna för mig...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Betongbarn är väl han som köper in sig för 20BB och försöker dubbla upp. Gärna för mig...

 

Har sett han sitta med 200BB / 4 bord rätt ofta också. Såg han så som rätt aggro och hyffsat jobbig att möta. Dock så har jag som du sagt sett han med minimi-BI på slutet, därav hade jag lust att kolla vad ni tycker om han :-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Han är jättedålig.... Och han är så långt i från aggro man kan vara.

 

vek/passivare får man leta efter.

 

Haha jasså, på 5/10 har han då lirat aggro så det räcker när jag lirat mot honom, 3-bettat en BRED range osv osv. Ofta så fort någon slog upp och någon synade så skulle han in i potterna och bråka. har dock visserligen sett honom som rätt så speewig iaf men men..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Haha jasså, på 5/10 har han då lirat aggro så det räcker när jag lirat mot honom, 3-bettat en BRED range osv osv. Ofta så fort någon slog upp och någon synade så skulle han in i potterna och bråka. har dock visserligen sett honom som rätt så speewig iaf men men..

 

För mig har han 0% 3-bet efter 400 händer.....

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

tankar kring nedanstående spelare?

 

Andy QQ

Burgendy

din mama

Duekass

HNIC

ILDUCE444

Jag_Vinner

mat_dameon

ninjapuff

PenelopeZ

 

Andy QQ- Regular, halvduktig, som jag dock inte har haft några direkt extrema duster med, har enligt mig lätt att semitilta i början av sessionerna.

 

Burgendy- Stabil

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

För mig har han 0% 3-bet efter 400 händer.....

 

Sick? Har rannsakat mig själv, men tror fan vi snackar om samma person :shock:

 

Har inget program på min bärbara nu, så har inga stats att tillgå men jag är nästan 100 på att jag inte blandar ihop honom med ngn annan ..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...