STO Postad 16 December , 2007 Rapport Share Postad 16 December , 2007 Vad gäller 80-talsnostalgi röstar jag på "A-Team". !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! SÅ JÄVLA GIVET!!! MR T var ju en riktig jävla hjälte när man var liten:-D Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Cleburne Postad 16 December , 2007 Rapport Share Postad 16 December , 2007 Är inte det en dokumentär? http://www.youtube.com/watch?v=wwJrvjWCuo4 Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
HataB2B Postad 16 December , 2007 Författare Rapport Share Postad 16 December , 2007 MEN det är ju det jag säger: "Ten years ago a crack commando unit was sent to prison by military court for a crime they didn't commit. These men promptly escaped from a maximum security stockade to the Los Angeles underground. Today, still wanted by the government, they survive as soldiers of fortune." Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Cleburne Postad 16 December , 2007 Rapport Share Postad 16 December , 2007 MEN det är ju det jag säger:"Ten years ago a crack commando unit was sent to prison by military court for a crime they didn't commit. These men promptly escaped from a maximum security stockade to the Los Angeles underground. Today, still wanted by the government, they survive as soldiers of fortune." Hmm, jag tror bestämt att du är en av överste Deckers infiltratörer... Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gdaily Postad 16 December , 2007 Rapport Share Postad 16 December , 2007 Vad gäller 80-talsnostalgi röstar jag på "A-Team". M*A*S*H är förvisso inte 80-talsnostalgi, utan 70-tal. (Filmen spelades in 69 och visades 1970, sedan följde TV-serien i 10-talet år). Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
HataB2B Postad 16 December , 2007 Författare Rapport Share Postad 16 December , 2007 Hmm, jag tror bestämt att du är en av överste Deckers infiltratörer... Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Basselito Postad 16 December , 2007 Rapport Share Postad 16 December , 2007 För mig en gåta hur ingen kan ha nämnt Magnum som en av 80-talets höjdpunkter... Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Djens Postad 16 December , 2007 Rapport Share Postad 16 December , 2007 Fast ändå...min favorit var: Captain power, and the soldiers of the future http://www.imdb.com/title/tt0092329/ Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
HataB2B Postad 16 December , 2007 Författare Rapport Share Postad 16 December , 2007 För mig en gåta hur ingen kan ha nämnt Magnum som en av 80-talets höjdpunkter... Serien är nämnd av mig själv ett tiotal gånger längre bak i dagboken... Självfallet förtjänar den att omnämnas även nu! Serien är dessutom känd för att aldrig ha "jumped the shark", vilket är få serier förunnat! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Basselito Postad 16 December , 2007 Rapport Share Postad 16 December , 2007 Serien är nämnd av mig själv ett tiotal gånger längre bak i dagboken... Självfallet förtjänar den att omnämnas även nu! Serien är dessutom känd för att aldrig ha "jumped the shark", vilket är få serier förunnat! Jag förstod nästan att du var en en förståndig ung man! Förövrigt kan jag tycka mig se vissa likheter mellan higgins och en av forumets profiler. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
HataB2B Postad 16 December , 2007 Författare Rapport Share Postad 16 December , 2007 Förövrigt kan jag tycka mig se vissa likheter mellan higgins och en av forumets profiler. Namedroppa! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Joey Postad 16 December , 2007 Rapport Share Postad 16 December , 2007 Magnum är verkligen en förträfflig serie, men jag tycker det är lite trist att ingen nämnt Hawaii Five-O. Och Miami Vice, förstås. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Basselito Postad 16 December , 2007 Rapport Share Postad 16 December , 2007 Namedroppa! GGGGGGGGGGGGG EDIT Skulle vara massa H. Jort Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
HataB2B Postad 16 December , 2007 Författare Rapport Share Postad 16 December , 2007 Dagens WTF: David Prowse (Darth Vader) är med i ett avsnitt av kvalité-serien 'Vita lögner'! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
HataB2B Postad 17 December , 2007 Författare Rapport Share Postad 17 December , 2007 I ett försök att vara seriös i fem sekunder på MSN med Djens: MrD Vi sätter upp följande mål för mig: 350 000 SEk nästa år eller ta tag i mitt liv! Djens säger: PHEW Djens säger: din jäkel! MrD säger: ???????????????? Djens säger: Jag tyckte du skrev: "350k sek eller ta mitt liv" (Paus i 2 minuter) Djens säger: orka ge dig $50k på slutet av året... Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
killerwolf Postad 17 December , 2007 Rapport Share Postad 17 December , 2007 .. skön Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
affe2000 Postad 17 December , 2007 Rapport Share Postad 17 December , 2007 Då förutsätter han i alla fall att du inte går minus. Alltid något. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Supertequila Postad 17 December , 2007 Rapport Share Postad 17 December , 2007 Haha... Om man gillar stjärtar stora som motorvägar! Dock hittade jag en riktig skönhet i Recife. 18 år och underbart söt. Döm om min förvåning när jag hemma hos henne fick veta att gudinnan var tvåbarnsmamma! Klart man gillar brasserumpor. Det är ju det bästa med de här flickorna. Jag har precis upptäckt en smak för det supermörka köttet som känns omättlig för tillfället. Picanha ftw Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
HataB2B Postad 17 December , 2007 Författare Rapport Share Postad 17 December , 2007 Jag börjar alltmer inse att jag är en reinkarnation av självaste Jungfru Maria! Liksom Maria (och hennes oskuld till make - Josef) ska jag idag kämpa mig ner till centrum för att skattskriva mig. En plågsam resa. Den enda som fattas nu är att jag ska bli gravid på vägen... Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Vegad Postad 17 December , 2007 Rapport Share Postad 17 December , 2007 hata lirar du ngt på SVS ( nivå ) nickar du där isåfall? jag ( snodde ) ditt namn lite, tog hataSVS som nick som dem av ngn jävla anledning bytte till HataVHS , jo. PERTIII, hade varit kul å möta dig iaf Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
HataB2B Postad 17 December , 2007 Författare Rapport Share Postad 17 December , 2007 hata lirar du ngt på SVS ( nivå ) nickar du där isåfall? jag ( snodde ) ditt namn lite, tog hataSVS som nick som dem av ngn jävla anledning bytte till HataVHS , jo. PERTIII, hade varit kul å möta dig iaf Jag Kommer att spela där inom en snar framtid! Inom de närmsta dagarna kommer jag nämligen att skrivas in som boende i landet igen, vilket tydligen är ett krav för att få spela på svenska spel. Mitt nick är redan bestämt, men det avslöjar jag samma dag som jag reggar mig så att jag slipper få det snott... Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
HataB2B Postad 18 December , 2007 Författare Rapport Share Postad 18 December , 2007 Vilken underbar dag! Jag är numera registrerad som återinvandrad Svensk. Från och med Onsdag/Torsdag kan jag, om jag skulle vilja, utnyttja välfärdssystemet och Spela på svenska spel. Frågan är vilket som är mest lönsamt för en misslyckad individ som jag själv... Slutligen har jag fått mail ifrån min söta lilla ryska Märkligt nog har hon ignorerat min fråga om vem(s) barnet på bilden är... Mörkar hon eller är det bara en slump? Tänkvärd kombo btw Misslyckad pokerspelare, styvfarsa åt Sergei och invandrad socialbidragstagare! Det enda som fattas är att jag fastnar ett drogmissbruk så är mitt liv fulländat... Dock finns det en ljusning på den mörka himmelen; En anonym välgörare har, troligen pga medlidande, gett mig ett generöst stejkerbjudande! En möjlighet att få mig på fötter. Förhoppningen är att det blir början på något stort: i drömmarnas land sitter jag redan vid PLO 200/400 och tok-krossar den småländska legenden cassano alltmedan 3 ryskor och 2 ukrainskor långsamt masserar mig. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
villeb Postad 18 December , 2007 Rapport Share Postad 18 December , 2007 Jag dör av nyfikenhet! Vad är det nya nicket? pottodds_LOL? Amadildo Slim? limpsyn_oop? Säg till om jag är nära. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
affe2000 Postad 18 December , 2007 Rapport Share Postad 18 December , 2007 Vilken underbar dag!Jag är numera registrerad som återinvandrad Svensk. Från och med Onsdag/Torsdag kan jag, om jag skulle vilja, utnyttja välfärdssystemet och Spela på svenska spel. Frågan är vilket som är mest lönsamt för en misslyckad individ som jag själv... Slutligen har jag fått mail ifrån min söta lilla ryska Märkligt nog har hon ignorerat min fråga om vem(s) barnet på bilden är... Mörkar hon eller är det bara en slump? Tänkvärd kombo btw Misslyckad pokerspelare, styvfarsa åt Sergei och invandrad socialbidragstagare! Det enda som fattas är att jag fastnar ett drogmissbruk så är mitt liv fulländat... Dock finns det en ljusning på den mörka himmelen; En anonym välgörare har, troligen pga medlidande, gett mig ett generöst stejkerbjudande! En möjlighet att få mig på fötter. Förhoppningen är att det blir början på något stort: i drömmarnas land sitter jag redan vid PLO 200/400 och tok-krossar den småländska legenden cassano alltmedan 3 ryskor och 2 ukrainskor långsamt masserar mig. Du bör nog glömma antingen ryskan/orna eller att någonsin åka till Sydamerika igen. Du vet om att du är om inte bortgift så i alla fall förlovad med en peruanska va? För övrigt så tror jag att det är djens som ger dig stejk och samtidigt även coachning så att han får något tillbaka. Edit: och naturligtvis heter han 5'nizza på SVS Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Steppwolf Postad 18 December , 2007 Rapport Share Postad 18 December , 2007 Välfärdssystemet missade du med ett gäng år. Din exil. Var? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts