Gå till innehåll

Dagboken B2B-kan-dra-åt-helvete


HataB2B

Recommended Posts

  • Svars 4,8k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Du bör nog glömma antingen ryskan/orna eller att någonsin åka till Sydamerika igen. Du vet om att du är om inte bortgift så i alla fall förlovad med en peruanska va?

 

Lalalla...Lalala... Ångrar fortfarande att jag inte följde med till Machu Picchu, men är man ung, dum och har tron på det kvinnliga könet i behåll så...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Och du lyckades bli skriven i ett utav länderna?

 

Nej... jag fick plötsligt ett mail ifrån skattemyndigheterna som undrade vad jag befunnit mig de sista typ 2-3 åren och hur jag överlevt helt utan inkomst och bostad. Jag sa väl ungefär som det var: att jag inte varit särskilt mycket i Sverige på sistone och dessutom inte haft någon skattepliktig inkomst när jag väl befunnit mig i Sverige.

 

De godtog svaret, men informerade mig samtidigt om att de s.a.s. skönsmässigt skrev mig som "utflyttad ur landet".

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

den sista

 

Tja... hon var sjukt söt och hade, enligt mina preferenser, en gudabenådad kropp så jag antar att det slant ut en och annan klyscha. :oops:

 

Får faktiskt lite dåligt samvete, om det stämmer att hon fortfarande hör av sig till Joppe angående mig...

 

EDIT: ganska mycket mer än lite faktiskt

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tja... hon var sjukt söt och hade, enligt mina preferenser, en gudabenådad kropp så jag antar att det slant ut en och annan klyscha. :oops:

 

Får faktiskt lite dåligt samvete, om det stämmer att hon fortfarande hör av sig till Joppe angående mig...

 

EDIT: ganska mycket mer än lite faktiskt

 

hehe. Jag ska dricka öl med joppe och nils imorgon kväll så jag kan ju fråga när hon hörde av sig senast om du vill. Kan säkert fixa hennes mail också.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nej... jag fick plötsligt ett mail ifrån skattemyndigheterna som undrade vad jag befunnit mig de sista typ 2-3 åren och hur jag överlevt helt utan inkomst och bostad. Jag sa väl ungefär som det var: att jag inte varit särskilt mycket i Sverige på sistone och dessutom inte haft någon skattepliktig inkomst när jag väl befunnit mig i Sverige.

 

De godtog svaret, men informerade mig samtidigt om att de s.a.s. skönsmässigt skrev mig som "utflyttad ur landet".

 

So you can beat the system!

 

Lol, men det var intressant att myndigheterna ändå har den kollen.

 

"Du har inte sökt stöd, jobbat eller pluggat. Vad fan har du gjort? Nu är du inte svensk längre."

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

So you can beat the system!

 

Lol, men det var intressant att myndigheterna ändå har den kollen.

 

"Du har inte sökt stöd, jobbat eller pluggat. Vad fan har du gjort? Nu är du inte svensk längre."

 

Det sjuka i det hela är att de, med få undantag, inte får samköra register... Å andra sidan avslöjade jag mig lite i svaret. Kanske hade jag kommit undan om jag svarat något i stil med att "jag varit uppe i norrland och levt på pengar som jag vunnit på finskt lotteri"?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Sjukt kulaste db'n i pf! :)

 

Men vad gäller din resignation gentemot B2B kan jag bara instämma med kören. Nätverket blev egen-girigt i samband med börsnoteringen av 24H o sen var vinsterna där ett minne blott och få förunnat..

U can't beat the beast while it eats U.

 

Gäller missionen SVS nu månne?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Sådär. Har nu full koll på läget. Du är far till ett par tvillingar i Peru. Tuff skit men ännu värre för Joppe som måste ta emot samtal från henne, hennes mor och far samt hennes mormor (och detta är sant). Joppe vill ha din mailadress så att han kan vidarebefodra henne till dig. Lycka till!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Sådär. Har nu full koll på läget. Du är far till ett par tvillingar i Peru. Tuff skit men ännu värre för Joppe som måste ta emot samtal från henne, hennes mor och far samt hennes mormor (och detta är sant). Joppe vill ha din mailadress så att han kan vidarebefodra henne till dig. Lycka till!

 

Om det är är sant så ska jag nästan bygga en kyrka till oss dom dyrkar Hata.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tänkte att detta var den perfekta platsen att ställa den här frågan:

 

Är det någon som vet om Bertil i barn-TV på SVT på 1990-talet fanns på riktigt? I så fall vad gör han nu?

 

(För den som inte vet eller minns vem Bertil var så var det han som bytte filmerna i barnprogrammen, så att programledarna skulle slippa det.)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser


×
×
  • Skapa nytt...