Gå till innehåll

Dagboken B2B-kan-dra-åt-helvete


HataB2B

Recommended Posts

  • Svars 4,8k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Gott och höra :D

Förövrigt: Finns det någon tråkigare stad än Värnamo?

 

Svaret på frågan lyder: Troligen inte.

 

Jag är bara här fram tills jag antingen bestämmer mig för vad jag ska göra av mitt liv eller vinner ihop pengar till en ny långresa :-D...

 

Planen just nu är att söka till en distanskurs i Ryska som jag letat mig fram till på nätet.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ok, men jag vill gärna höra en cover som svänger mer än originalet från dig. 8-)

(Gällivare låter rätt coolt i mina öron ;))

Gällivare ja... Det läskiga är att jag först skrev så, men i sista sek ändrade jag till Gällivari. Misstänker att klunken vin sekunden innan slog ut den sista hjärncellen som hade till uppgift att bevaka korrekt stavning.

 

Får återkomma med originalet. Har ingen större koll på det, annat än att jag tror att jag vet att jag kanske nångång har hört den. Svårt att ha koll på vilka hjärnceller som slagits ut och inte.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jippeee!

ITM i 2 € turneringen nu :-D 12 € säkrade.

Dagens handfråga:

Samma sekund som jag blir ITM går SB all in med 24.000 jag har 33 på BB med 22.000 bakom. Blindsen på 1.500/3000. Syn eller fold?

Rätt så lätt fold. Speciellt i en sån här turnering mot så kasst motstånd. Här bör du tjäna mkt på att själva pusha med skit istället för att syna med skit.
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har precis lyssnat på din inspelning av tambourine man, och i egenskap av yrkesmusiker kan jag ärligt talat säga att det är det mest sinnesförvirrade skräpet jag någonsin hört, vilket gör det så mycket bättre! Du och din DB är nöten. Vore du doffsing hade du helt klart fått ligga.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har precis lyssnat på din inspelning av tambourine man, och i egenskap av yrkesmusiker kan jag ärligt talat säga att det är det mest sinnesförvirrade skräpet jag någonsin hört, vilket gör det så mycket bättre! Du och din DB är nöten. Vore du doffsing hade du helt klart fått ligga.

 

Älskar brutal ärlighet! :-D

 

Bara för att förstöra ditt öra ytterligare ska jag snart panga på med en egen version av 'I want you' ;-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har precis lyssnat på din inspelning av tambourine man, och i egenskap av yrkesmusiker kan jag ärligt talat säga att det är det mest sinnesförvirrade skräpet jag någonsin hört, vilket gör det så mycket bättre! Du och din DB är nöten. Vore du doffsing hade du helt klart fått ligga.

 

Genialitet works in mysterious ways!!!8-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hata har en plan!

Genom ett mirakel har jag hittat en högskole-nätkurs i Ryska. Även om jag av princip respekterar autodidakter betydligt mer än universitetsskapelser så vet jag ju att den enda kunskapen som räknas i vårt ruttna samhälle är den kunskap som man har på papperet...

 

Min gissning är att jag ändå har nått halvvägs mot kunskapskraven.

På måndag tar jag tag i mitt liv och ringer upp och frågar om de har några lediga platser till en gammal kämpe such as myself!

 

Det är inte helt orimligt att anta att jag kan "lura" till mig en bostad också. 'Student av ryska språket' låter betydligt bättre än "halvpank pokerspelare på dekis'.

 

Jag hoppas dessutom att behov av folk med kunskaper i ryska språket kommer att öka stadigt nu när Ryssland storsatsar på come back i stormaktsligan.

 

Eftersom Ryssland åter är i ropet kan jag inte låta bli att posta en svensk kommunistklassiker av stora format:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser


×
×
  • Skapa nytt...