Gå till innehåll

Dagboken B2B-kan-dra-åt-helvete


HataB2B

Recommended Posts

  • Svars 4,8k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Sitter i Rio o läser dina post om rysskor.... WTF...

 

Brasilianskor FTW,,,, and u fucking know that dude :)

 

Haha... Om man gillar stjärtar stora som motorvägar!

 

Dock hittade jag en riktig skönhet i Recife. 18 år och underbart söt. Döm om min förvåning när jag hemma hos henne fick veta att gudinnan var tvåbarnsmamma!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

WTF WTF WTF...

Vet du vem storNils är?

 

Ja! Det är klart jag känner Nils och tämligen bra också. Jag, Nils, Peter och en kille till gjorde faktiskt några 5'Nizza-covers när ryssarna var på besök i Lund för ett och ett halvt år sedan (om du nu har så bra koll på Nils).

 

Hur känner du Nils?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ja! Det är klart jag känner Nils och tämligen bra också. Jag, Nils, Peter och en kille till gjorde faktiskt några 5'Nizza-covers när ryssarna var på besök i Lund för ett och ett halvt år sedan (om du nu har så bra koll på Nils).

 

Hur känner du Nils?

 

Världen är bra liten!

Jag har varit i Peru med Nils. Därutöver har jag spelat lite pingis med honom!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Världen är bra liten!

Jag har varit i Peru med Nils. Därutöver har jag spelat lite pingis med honom!

 

Sjukt. Då skulle jag tro att vi faktiskt har träffats en gång på Buffalo samma dag som ni skulle åka till Peru. Jag hade kommit ner till Lund för att supa ner mig med mina bröder och jag har för mig att alla ni som skulle åka var samlade där. Jag har vuxit upp med Max och känner Nils och Joppe genom honom.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Senast förra veckan tänkte jag, när jag skrev mail till ryskan, att: "om jag bara hade haft storNils här så hade jag inte behövt vara orolig..."

 

Faktum är att jag sett Nils med tillhörande band framföra just Reggae på ryska (på Kalmar nation). Min stackars hjärna la ihop ett och ett när jag såg att du var ifrån Lund och länkade till Ukrainsk Reggae...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tjena din dagbok är kul!

 

Har några frågor:

 

Hur stor är din rulle?

 

Mindre än 10 000 SEK efter min Egyptenresa.

 

Varför spelar du på B2B? Måste väl finnas lösare sajter en den?

Mitt hat är min näring (Läs första posten i dagboken). Ja, det finns lösare sajter...

 

 

Var hittar du alla ryskor?

Jag har inte hittat särskilt många...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Senast förra veckan tänkte jag, när jag skrev mail till ryskan, att: "om jag bara hade haft storNils här så hade jag inte behövt vara orolig..."

 

Faktum är att jag sett Nils med tillhörande band framföra just Reggae på ryska (på Kalmar nation). Min stackars hjärna la ihop ett och ett när jag såg att du var ifrån Lund och länkade till Ukrainsk Reggae...

 

Jo han har spelat runt en del dock endast en gång med mig.

 

Jag tror nog inte att 5'Nizza är så stora i Lund om man tittar utanför Nils bekantskapskrets.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Sjukt. Då skulle jag tro att vi faktiskt har träffats en gång på Buffalo samma dag som ni skulle åka till Peru. Jag hade kommit ner till Lund för att supa ner mig med mina bröder och jag har för mig att alla ni som skulle åka var samlade där. Jag har vuxit upp med Max och känner Nils och Joppe genom honom.

 

:-D

 

Där ser man... Då har vi träffats IRL!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Mindre än 10 000 SEK efter min Egyptenresa.

 

 

Mitt hat är min näring (Läs första posten i dagboken). Ja, det finns lösare sajter...

 

 

 

Jag har inte hittat särskilt många...

 

Har läst den, men det var ju länge sen du skrev den. Riskerar det inte att bli ditt Stalingrad?

 

Dom du har hittat då?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Affe: Du måste hälsa Nils m.fl. från mig!

 

Ska jag definitivt göra. Jag måste bara fråga två saker.

 

1. Har du hört talas om bröderna CP? (med tanke på att du väl lär känna både Joppe och Nils)

 

Om ja på fråga 1:

 

2. Hur bra känner du dem i så fall (Nils och Joppe alltså).

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ska jag definitivt göra. Jag måste bara fråga två saker.

 

1. Har du hört talas om bröderna CP? (med tanke på att du väl lär känna både Joppe och Nils)

 

Det ringer inga klockor, men om du kan nämna några namn så...

 

Om ja på fråga 1:

 

2. Hur bra känner du dem i så fall (Nils och Joppe alltså).

 

Jag känner dem inte särskilt väl egentligen. Festade ett par gånger med Joppe och Nils sprang jag på ett par gånger. (Vi läste ju trots allt tillsammans) Bl.a. i samband med lite pingis i någon diffus lokal i trakterna där Nils då bodde.

 

När det gäller resan till Peru så trillade jag med på ett bananskal då joppe bjöd med mig på fyllan :-D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kanal 5 är verkligen nöten för nostalgiknarkare som jag själv!

I natt såg jag ett underbart avsnitt Airwolf och jag får fortfarande gåshud när de i slutet av varje episod drar igång theme-låten och Jan-Michael Vincent på allvar börjar utnyttja helikopterns, minst sagt, goda prestanda.

 

Lyssna, titta och njut:

http://www.youtube.com/watch?v=ijQ7kHfrRt0&feature=related

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kanal 5 är verkligen nöten för nostalgiknarkare som jag själv!

I natt såg jag ett underbart avsnitt Airwolf och jag får fortfarande gåshud när de i slutet av varje episod drar igång theme-låten och Jan-Michael Vincent på allvar börjar utnyttja helikopterns, minst sagt, goda prestanda.

 

Lyssna, titta och njut:

http://www.youtube.com/watch?v=ijQ7kHfrRt0&feature=related

 

Den helikoptern har verkligen allt :shock:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

http://www.youtube.com/watch?v=w4bO2sWMpxU&NR=1

http://www.youtube.com/watch?v=U7w38uLSfGQ

 

M*A*S*H, ännu mer nostalgi, ännu mer helikopter. Första är introt till filmen, andra introt till TV-serien.

 

Fan, M*A*S*H är världens bästa TV-serie.

 

Nope, det är "Law & Order" - originalet alltså. Tyvärr har den blivit en aning sämre med åren.

 

Vad gäller 80-talsnostalgi röstar jag på "A-Team".

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser


×
×
  • Skapa nytt...