Gå till innehåll

Dagboken B2B-kan-dra-åt-helvete


HataB2B

Recommended Posts

köpa männiksor. du förtjänar ju gulen.

 

????????????????????????????????????????????????????????????????????

 

EDIT: Sjukt påhopp det där, och jag fattar allvarligt talat inte var du får det ifrån.

Känns rent spontant som om du kommer med sådana påhopp så får du förklara var i min dagbok jag ger uttryck för något sådant...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 4,8k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

????????????????????????????????????????????????????????????????????

 

EDIT: Sjukt påhopp det där, och jag fattar allvarligt talat inte var du får det ifrån.

Känns rent spontant som om du kommer med sådana påhopp så får du förklara var i min dagbok jag ger uttryck för något sådant...

 

bride.ru postorderfruar typ? ditt generella snack om ryskor.

 

ursäkta mig om det ej stämmer, då tar jag bort det. men din ton ang det hela har varit lite sådan.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

FRESO skrev detta:

 

Men man kan ju köpa sig glädje för pengarna. Rysk glädje.

 

Jag svarar:

Sharm el sheijk-ryskan bodde på betydligt finare hotell än stackars hata gjorde :-D

 

Hur kan du tolka det på annat sätt än att hon framstår som mer välbemedlad än jag själv? (det kan väl tilläggas att båda de ryskorna som jag och min resekamrat hängde med fick fler än ett erbjudande att följa med diverse män till Italien/Saint Tropez/USA. Ändå valde de att hänga med två fattiga svenskar)

 

bride.ru postorderfruar typ? ditt generella snack om ryskor.

 

ursäkta mig om det ej stämmer, då tar jag bort det. men din ton ang det hela har varit lite sådan.

 

Jag har svårt att se någon direkt skillnad mellan Bride.ru och typ spraydate eller match.com.., men ska man diskutera "giftemålsprostitution" så bör man nog fundera på om Elin Nordegren hade förälskat sig i Tiger Woods om han hade jobbat på McDonalds...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Dålig dygnsrytm??? :roll:

 

På tal om söndagsmorrnar, kan jag pigga upp med världens bästa cover? :

Faith No More har väl gjort ett par dugliga grejer, men jag ogillar av princip covers som svänger mindre än originalet.

 

Har känt avsmak för gruppen sen sångaren i en intervju skröt om hur hela bandet gett en groupie en gyllene dush efter en konsert. Storyn funkade inte ens som ett skämt, om det nu var det.

En annan rätt osympatisk grej är att de vrålmobbade gitarristen (han med glajjerna), öppet i media och allt, tills han slutade. Strax efter det dog bandet helt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

629244P3.jpg

 

ÄR DET DEN DÄR BRUDEN SOM DU MAILAR MED!? Eller vadå? Hon är ju en av dom sötaste tjejerna på den där bilden iaf. :P Blir ju småkär bara av att se på henne.

 

Nej, tjejen jag mailar lite med hittade jag i sharm el sheijk.

Den supersöta tjejen på bilden finns på Bride.ru och har en unge på ett år.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Faith No More har väl gjort ett par dugliga grejer, men jag ogillar av princip covers som svänger mindre än originalet.

 

Har känt avsmak för gruppen sen sångaren i en intervju skröt om hur hela bandet gett en groupie en gyllene dush efter en konsert. Storyn funkade inte ens som ett skämt, om det nu var det.

En annan rätt osympatisk grej är att de vrålmobbade gitarristen (han med glajjerna), öppet i media och allt, tills han slutade. Strax efter det dog bandet helt.

 

Men för fan!!! Måste du sabba allt! (:evil: försöker förtränga allt Björn säger och koncentrera mig på musiken istället!!! ;-) ).

Hehe, medan jag skriver detta hör jag den näst bästa covern som gjorts:

 

Björn!! Ge fan i Counting Crows nu!! ;)

 

Edit: Det kan finnas covers som kör skiten ur originalen, man måste bara ha ett öppet sinne som erkänner det ;)!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Sorry om jag fick nån att tappa smaken för FNM. Har en vag känsla att jag fick folk att tappa smaken för jultallrikar också i nån ot-tråd igår...var en smula onykter och har inte vågat kolla efter idag (snart så kanske). Det är väl sån jag är antar jag. Ajm pållidjajs.

 

Inga problem, dom flesta kan nog skilja på person och resultat :).

I alla fall jag, älskar fortfarande den låten.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser


×
×
  • Skapa nytt...