Gå till innehåll

Dagboken B2B-kan-dra-åt-helvete


HataB2B

Recommended Posts

  • Svars 4,8k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

 

MEN det är ju det jag säger:

"Ten years ago a crack commando unit was sent to prison by military court for a crime they didn't commit. These men promptly escaped from a maximum security stockade to the Los Angeles underground. Today, still wanted by the government, they survive as soldiers of fortune."

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

MEN det är ju det jag säger:

"Ten years ago a crack commando unit was sent to prison by military court for a crime they didn't commit. These men promptly escaped from a maximum security stockade to the Los Angeles underground. Today, still wanted by the government, they survive as soldiers of fortune."

 

Hmm, jag tror bestämt att du är en av överste Deckers infiltratörer...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

För mig en gåta hur ingen kan ha nämnt Magnum som en av 80-talets höjdpunkter...

 

Serien är nämnd av mig själv ett tiotal gånger längre bak i dagboken... :-D Självfallet förtjänar den att omnämnas även nu!

 

Serien är dessutom känd för att aldrig ha "jumped the shark", vilket är få serier förunnat! :-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Serien är nämnd av mig själv ett tiotal gånger längre bak i dagboken... :-D Självfallet förtjänar den att omnämnas även nu!

 

Serien är dessutom känd för att aldrig ha "jumped the shark", vilket är få serier förunnat! :-)

 

Jag förstod nästan att du var en en förståndig ung man!

Förövrigt kan jag tycka mig se vissa likheter mellan higgins och en av forumets profiler.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

I ett försök att vara seriös i fem sekunder på MSN med Djens:

 

MrD

Vi sätter upp följande mål för mig: 350 000 SEk nästa år eller ta tag i mitt liv!

 

Djens säger:

PHEW

 

Djens säger:

din jäkel!

 

MrD säger:

????????????????

 

Djens säger:

Jag tyckte du skrev: "350k sek eller ta mitt liv"

 

(Paus i 2 minuter)

 

Djens säger:

orka ge dig $50k på slutet av året...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Haha... Om man gillar stjärtar stora som motorvägar!

 

Dock hittade jag en riktig skönhet i Recife. 18 år och underbart söt. Döm om min förvåning när jag hemma hos henne fick veta att gudinnan var tvåbarnsmamma!

 

Klart man gillar brasserumpor. Det är ju det bästa med de här flickorna.

Jag har precis upptäckt en smak för det supermörka köttet som känns omättlig för tillfället. Picanha ftw :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag börjar alltmer inse att jag är en reinkarnation av självaste Jungfru Maria!

Liksom Maria (och hennes oskuld till make - Josef) ska jag idag kämpa mig ner till centrum för att skattskriva mig. En plågsam resa. Den enda som fattas nu är att jag ska bli gravid på vägen...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

hata lirar du ngt på SVS ( nivå ) nickar du där isåfall? jag ( snodde ) ditt namn lite, tog hataSVS som nick som dem av ngn jävla anledning bytte till HataVHS , jo. PERTIII, hade varit kul å möta dig iaf ;-)

 

Jag Kommer att spela där inom en snar framtid! Inom de närmsta dagarna kommer jag nämligen att skrivas in som boende i landet igen, vilket tydligen är ett krav för att få spela på svenska spel.

 

Mitt nick är redan bestämt, men det avslöjar jag samma dag som jag reggar mig så att jag slipper få det snott...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vilken underbar dag!

Jag är numera registrerad som återinvandrad Svensk. Från och med Onsdag/Torsdag kan jag, om jag skulle vilja, utnyttja välfärdssystemet och Spela på svenska spel. Frågan är vilket som är mest lönsamt för en misslyckad individ som jag själv...

 

Slutligen har jag fått mail ifrån min söta lilla ryska :-D Märkligt nog har hon ignorerat min fråga om vem(s) barnet på bilden är... Mörkar hon eller är det bara en slump?

 

Tänkvärd kombo btw :-) Misslyckad pokerspelare, styvfarsa åt Sergei och invandrad socialbidragstagare! Det enda som fattas är att jag fastnar ett drogmissbruk så är mitt liv fulländat...

 

Dock finns det en ljusning på den mörka himmelen; En anonym välgörare har, troligen pga medlidande, gett mig ett generöst stejkerbjudande!

 

En möjlighet att få mig på fötter. Förhoppningen är att det blir början på något stort: i drömmarnas land sitter jag redan vid PLO 200/400 och tok-krossar den småländska legenden cassano alltmedan 3 ryskor och 2 ukrainskor långsamt masserar mig.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vilken underbar dag!

Jag är numera registrerad som återinvandrad Svensk. Från och med Onsdag/Torsdag kan jag, om jag skulle vilja, utnyttja välfärdssystemet och Spela på svenska spel. Frågan är vilket som är mest lönsamt för en misslyckad individ som jag själv...

 

Slutligen har jag fått mail ifrån min söta lilla ryska :-D Märkligt nog har hon ignorerat min fråga om vem(s) barnet på bilden är... Mörkar hon eller är det bara en slump?

 

Tänkvärd kombo btw :-) Misslyckad pokerspelare, styvfarsa åt Sergei och invandrad socialbidragstagare! Det enda som fattas är att jag fastnar ett drogmissbruk så är mitt liv fulländat...

 

Dock finns det en ljusning på den mörka himmelen; En anonym välgörare har, troligen pga medlidande, gett mig ett generöst stejkerbjudande!

 

En möjlighet att få mig på fötter. Förhoppningen är att det blir början på något stort: i drömmarnas land sitter jag redan vid PLO 200/400 och tok-krossar den småländska legenden cassano alltmedan 3 ryskor och 2 ukrainskor långsamt masserar mig.

 

 

Du bör nog glömma antingen ryskan/orna eller att någonsin åka till Sydamerika igen. Du vet om att du är om inte bortgift så i alla fall förlovad med en peruanska va?

 

För övrigt så tror jag att det är djens som ger dig stejk och samtidigt även coachning så att han får något tillbaka.

 

Edit: och naturligtvis heter han 5'nizza på SVS

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser


×
×
  • Skapa nytt...