Gå till innehåll

Dagboken B2B-kan-dra-åt-helvete


HataB2B

Recommended Posts

Hej alla forumiter.

Jag är en 25 årig livsnjutare som aldrig har läst en pokerbok och som hatar B2B mer än allt annat på denna värdelösa planet. RNG:n är så sjukt riggad att jag hellre blir sodomerad än spelar på B2B.

 

Det finns ingen annan site som tiltar mig, drar ut mig, våldtar mig mer/oftare/hårdare än denna ruttna site...

 

I valet mellan att vända ryggen till sitehelvetet och att stå kvar och kämpa till sista blodsdroppen väljer jag det sistnämnda.

 

I början av nästa vecka inleder jag ett personligt korståg mot denna förpestade spelsite. Med andra ord skall jag bli kung av B2B. Jag skall trotsigt stå upp mot rigghelvetet i ETT år framåt. Varende djävla vecka, inte backa bara för att siten gång på gång på gång bjuder motståndaren på fyrtalet på rivern.

 

Det är dags att sätta hårt mot hårt.

 

Mitt mål är att tilltvinga mig 25 000 Euros inom ett år. Om det inte lyckas ska jag sluta spela poker för evigt.

 

Må B2Bpoker darra, HataB2B är här för att söndra och härska...

 

Taktik: 1000 europeer skall invadera omaha och texas. Hatisk aggressivitet skall lägga grunden. En myras envishet skall vara den trojanska hästen.

 

Må slaget börja!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 4,8k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Hejsan hoppsan alla fiskar i lingonskogen.

 

Aktuell Rapport från B2B:

 

Riggstatus: 7a på en 10-gradig skala.

 

Med/Motrigg: Medrigg pga nyöppnat konto, beräknas vara över under slutet på veckan.

 

Tjuvstartade med 200 Euro igår. Efter omahagrind är rullen på 656,53. 24344 to go.

 

För att muntra upp alla pokertrötta sinnen medföljer i denna rapport en bild på inte mindre än 3 ståtliga Tyska övermänniskor med fina kalsonger:

 

pLGv6UXi2suW.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Suveränt. Självklart är alla sajter där man torskar riggade. Jag har en jättelång lista.. haha. Skämt åsido så ser denna tråden ut att kunna bli riktigt läsvärd. "HataB2B" går ut stenhårt och med glimten i ögat.

Bilden på tyskarna inkl presentationstexten?.. hittar inga ord. Bara skrattar. Dagen är räddad.

 

(tillhör nog de som råkade torska några euro mot HataB2B igår.. ajdå)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jaha då har man suttit i skiten igen man har varit förnedrad och nerpissad. Allt tack vare regn över storbrittanien:

 

Denna, delvis, bedrövliga historia inleds med att jag sitter framför datorn. Glad och munter med musen i den ena handen och en pepsi i den andra. På datorskärmen spelar min framtida flickvän Sharapova tennis mot den ena av de två manliga spelarna på damtouren: Venus Williams.

 

2-1 seger till Sharapova ger sköna 43 euro och att williams vinner första set känns inte alls oroväckande (Shara brukar vara lite vek i första set). Då kommer det förbannade regnhelvetet in över den ruttna, baconätande ön england.

 

Dum som jag är bestämmer jag mig för att spela poker. 3 bord omaha. På 8 minuter har jag bluffat bort 128 soldater på 0.25 0.5.

 

Så plötsligt sitter jag på ett 0.5 1- bord med 200 inköp.

 

Inte många händer senare upptäcker B2B att jag inte har satt in mer pengar under de senaste 24:a timmarna. Således träffar jag set i femmor från Big blind på floppen 4 5 T...

 

Jag betar rakt ut och får omslag från en italienare. Hela mitt väsen säger mig att jag är slagen. Jag bestämmer mig likväl för att syna för att trycka på alla scarecards (HUR I HELVETE KAN JAG ENS KOMMA PÅ EN SÅDAN IDÉ MOT EN ITALIENARE???). Turn 6....

 

Jag betar potttttt (120 trakten) Blixt-all IN från spaghettiätaren och trådskaparen har 237 kvar på kontot...

 

På cirkus 35 minuter har jag tappat tron på mig själv OCH över 400 euro.

 

Det är när jag är längst ner i Dantes helvete, förnedrad och nerpissad, som den gudomliga korsfararinspirationen kommer över mig: jag stänger ner alla 0.25 0.5 bord. Fyller på fullt på ena 0.5 1 bordet och 37 på det andra...

 

Jag är ARN ensam mot tusentals musulmaner. Jag är spermien som hinner först in i ägget. Jag ÄR!!!

 

Tiden tappar sin mening och jag är ett med världsaltet.

 

Efter en okänd tidsrymd bleknar ljuset. Utmattad lutar jag mig tillbaka i stolen. Dagen är räddad: jag har 560 euro på kontot.

 

Återstoden av dagen ägnas mestadels åt mat och NHL 07. Att min älskling Sharapova förlorar bekommer mig inte särskilt.

 

Summering:

 

 

Riggstatus: 3a på en 10-gradig skala.

 

Med/Motrigg: Dagens inledande förluster kan bara delvis skyllas på rigg. Medrigg pga nyöppnat konto har dock falnat flera dagar tidigare än beräknat (kan det bero på att min insättning var alltför liten???). För att råda bot på detta tänker jag sätta in de övriga 800 eurona enligt planen.

 

Först måste dock supporten kontaktas då de tydligen inte tillåter att man använder sitt VISA-kort på flera B2B-siter...

 

rullen på 560,63. 24440 to go.

 

Innan jag sätter mig för att ta ett nattpass i helvetet ska jag bjuda er på en bild av min sköna... Håll till godo:

 

sharapova.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hmm... Jag har genom avancerade matematiska beräkningar kommit fram till att om jag multitablar Wasapoker, varje dag, i 20 år så kommer jag att ha råd med en Ferrari från deras VIP-shop.

 

HURRA.

 

Jag hoppas att du även plussar lite på spelet så att du har råd att anlita en chaufför när högerhanden har förvandlats till en musformad klo och ryggraden har deformerats så att du är så kutryggig att du kan suga av dig själv. Skön dagbok. Keep it up.

 

Mvh/ännu en B2B-hatare

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Svårt o hata b2b mer vad jag gör.
Det är det inte.

 

Jag blev nyss utriggad mot mr Hata B2B... Så jag hatar skiten mest just nu. Hur kan man ha en dagbok där allt går ut på att hata B2B när man har riggen med sig?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tack vare ngt så märkligt som en Referafriend bonus på wasapoker har jag efter nattpasset lyckats kravla mig upp i hela 709 euros. Hur i helvete det är möjligt för mig att plussa idag är en gåta värdig sfinxen. Särskilt med tanke på att Cillus-pastillus lyckas rigga in en flush mot mig i en klassisk set up hand: jfdskjfafjfkjafjafjfldjfls top set med 38 000 tilläggsdrag står inte.

 

Alltså fan i helvete djävla bajs-B2b om jag vunnit den potten hade jag haft minst 800 nu.

 

Kom nu inte nån självgod pokerteoretiker och berätta för mig att färgdrag träffar så och så ofta - jag skiter fullständigt i det. Min statistik säger mig att om motståndaren har färgdrag på B2B så sitter det 9 av 10 gånger. De återstående 1/10 delarna så sätter fienden runner runner kåk.

 

 

Det sjukaste av allt är att ca 230 sekunder innan den horribla utdragningen sker följande konversation i chatten:

 

Cillus- U really have the rigg with u

HataB2B lol

HataB2B Overstatement of the year

Cillus- under

HataB2B OVER

Cillus- under

 

(Här är frågan om jag in absurdum ska kontra med OVER eller om jag ska erkänna hans psykologiska övertag)

 

HataB2B ARrrrgggggghhh

HataB2B you tilt me (Nu ligger jag på rygg, men det är då man till synes är som mest sårbar som fienden är känsligast för attack!!! Mitt av trötthet sårbara sinne hinner dock inte komma med en motattack)

 

HataB2B are you dapine 87?

Cillus- its just a fact, u have the rigg with u

 

(Nu står jag inför ett stort och allvarligt dilemma. Nästan ett moment 22. Om jag mot förmodan vinner pengar mot Cillus så kommer han att säga: vad var det jag sa? - Du har riggen på din sida!

Enda sättet att motbevisa honom är att spela och förlora, MEN då måste jag ge upp mitt HELIGA uppdrag. Att betvinga B2B.)

 

 

En kort stund senare sitter jag ut (pga ren feghet - det sticker jag inte under stol med).

 

Följande konversation utspelar sig då:

HataB2B gg

Cillus- bah

Cillus- I just wanted to play u

HataB2B Why?

Cillus- easy money?

HataB2B loooooooool

HataB2B true that

Cillus- I am not dapine btw

HataB2B hahahaha

HataB2B what a good guess by me earlier (Självgod som en nyknullad tupp över pricksäkra gissning!!! - inte förrän i efterhand inser jag att han skriver I am NOT dapine)

 

 

Jag är rädd att detta inlägg kvalificerar sig på top 10 listan över meningslösa inlägg på forumet, men klockan är 04:50 och min hjärna skriker efter sömn.

 

Over and Out: see you in hell or at B2B this afternoon.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det är det inte.

 

Jag blev nyss utriggad mot mr Hata B2B... Så jag hatar skiten mest just nu. Hur kan man ha en dagbok där allt går ut på att hata B2B när man har riggen med sig?

 

Wtf här halvsomnar man vid ett halvt färdigt inlägg, vaknar, skriver färdigt. Suron, som måste vara den sjukt turliga Cillus har under tiden lyckats skriva ett inlägg som FORTSÄTTER TILTA mig...

 

Arrrrrrrggghhhhhh. Du plussade sönder bordet så bara vi fanns kvar och flushar sönder mig så jag gråter OCH påstår att JAG har riggen med mig. Herre jesus.

 

Men jag hyllar dig. Ditt aggressiva spel fick mig fullständigt ur balans. Endast tack vare den lyckliga slumpen samt min feghet räddade mig från undergången.

 

Cillus-pastillus JAG BER PÅ MINA BARA KNÄN!!! Jaga mig inte på B2B. Om jag ska vinna den slutliga striden mot denna helvetessite så måste jag ha iallafall några allierade på min sida!!!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser


×
×
  • Skapa nytt...