HataB2B Postad 8 Januari , 2008 Författare Rapport Postad 8 Januari , 2008 HAHAHAHAHAHHAHAH Första handen jag spelar åker jag på enoutaren.
HataB2B Postad 8 Januari , 2008 Författare Rapport Postad 8 Januari , 2008 VILKET SKÄMT. Hand nummer 3 2 outare.
HataB2B Postad 8 Januari , 2008 Författare Rapport Postad 8 Januari , 2008 Jag har fan svårt att tro att detta är sant...
TheToft Postad 8 Januari , 2008 Rapport Postad 8 Januari , 2008 Om det hjälper så har jag också väldigt svårt att tro det!
Knobbe Postad 8 Januari , 2008 Rapport Postad 8 Januari , 2008 HAHAHAHAHAHHAHAHFörsta handen jag spelar åker jag på enoutaren. jaha det gick inte att hålla sig borta från monstret, du är som en heroinist som skall tända av, orden "bara en sista gång eka i skallen" och dagen efter vaknar du med en oerhörd ångest, och ordet "varför" ekar i skallen...
Knobbe Postad 8 Januari , 2008 Rapport Postad 8 Januari , 2008 Va fan du sitter ju med en fin stack nu, gogo
HataB2B Postad 8 Januari , 2008 Författare Rapport Postad 8 Januari , 2008 >>Bustade 500 euro på B2B, men lyckligtvis räddade ett sjukt misstag mig till +- 0 för dagen: Jag råkade sätta mig vid ett 1/2-bord på Boss-nätverket. Det var inte ett dollarbord. Inte ett euro bord, utan ett PUNDBORD! Både spelarmässigt och valutamässigt. Eller vad sägs om att bli 3-bettad AI på river med AKQJT-stegen mot K-9-stegen?
kravmärkt Postad 8 Januari , 2008 Rapport Postad 8 Januari , 2008 Det var inte ett dollarbord. Inte ett euro bord, utan ett PUNDBORD! Både spelarmässigt och valutamässigt. haha
HataB2B Postad 8 Januari , 2008 Författare Rapport Postad 8 Januari , 2008 Jag kan inte tro detta är sant... Hur kan jag inte vinna när jag har top set flush drag och nötstegdrag? Hur kan jag inte vinna med floppad triss och 3 överkort mot samma triss 3 underkort?
HataB2B Postad 8 Januari , 2008 Författare Rapport Postad 8 Januari , 2008 B2B mår inte bra, men jag mår fan ta mig sämre.
Knobbe Postad 8 Januari , 2008 Rapport Postad 8 Januari , 2008 >>Bustade 500 euro på B2B, men lyckligtvis räddade ett sjukt misstag mig till +- 0 för dagen: Jag råkade sätta mig vid ett 1/2-bord på Boss-nätverket. Det var inte ett dollarbord. Inte ett euro bord, utan ett PUNDBORD! Både spelarmässigt och valutamässigt. Eller vad sägs om att bli 3-bettad AI på river med AKQJT-stegen mot K-9-stegen? va fan sist jag kollade hade du typ 400 euro på ett 0.5/1 bord. Tur att det ordnade upp sig någorlunda
HataB2B Postad 8 Januari , 2008 Författare Rapport Postad 8 Januari , 2008 Guld king. Finns ingen spelare på B2B med mer tur. Hatar honom över allting annat. Skulle anordna fest för hela pokerforum om han fick karies, hemmorojder eller böldpest. Edit: helst böldpest
Buff Postad 8 Januari , 2008 Rapport Postad 8 Januari , 2008 Guld king. Finns ingen spelare på B2B med mer tur. Hatar honom över allting annat. Skulle anordna fest för hela pokerforum om han fick karies, hemmorojder eller böldpest. Edit: helst böldpest Jag sponsrar äckel dansken skulle förtjjäna en pepsiflaska i röven http://www.aftonbladet.se/nyheter/article1305667.ab
HataB2B Postad 8 Januari , 2008 Författare Rapport Postad 8 Januari , 2008 Självmord! All in pre med 320 € AA97ss dfadf 'as fasfass Flop kommer med A, men guldking har såklart JT89 och floppar stege och vinner.
Disturbed1 Postad 8 Januari , 2008 Rapport Postad 8 Januari , 2008 Att man jämt ska vara sist med allting..som straff fick jag plöja igenom 100 sidor dagbok idag..tur inte chefen var på jobbet.. Men det var värt varenda minut..underbar läsning! Bra skit..
Disturbed1 Postad 9 Januari , 2008 Rapport Postad 9 Januari , 2008 Men...alltså...va...*uppgiven*... Plöjde jag igenom 100 sidor för detta.. Skriv för h-vete människa..I need more!!
Cleburne Postad 9 Januari , 2008 Rapport Postad 9 Januari , 2008 Om jag kunde säga upp mitt Gaygame-konto måste du kunna häva förtrollningen och bryta dig loss från B2B för gott!
HataB2B Postad 9 Januari , 2008 Författare Rapport Postad 9 Januari , 2008 Om jag kunde säga upp mitt Gaygame-konto måste du kunna häva förtrollningen och bryta dig loss från B2B för gott! I certainly hope so, Sir! Under gårdagen lyckades jag sabba 85% av min vinst tack vare Bajs2Bajs. När tiltens ljusa låga väl var tänd så spreds den obönhörligen vidare till samtliga nätverk. Den enda ljusningen i mörkret är att det trots allt verkar som jag får RB för januari.
HataB2B Postad 10 Januari , 2008 Författare Rapport Postad 10 Januari , 2008 Det är nog dags för att publicera målsättningar för det nya året! Mål 1: Skriva en bok! (läs: färdigställa ngt av mina bokprojekt). Mål 2: Tjäna 350 000 SEK på poker. Mål 3: Besöka Tjernobyl. Mål 4: Hitta en vettig flicka att spendera lite tid med. Mål 5: Lära mig Ryska. Mål 6: Bemästra och behärska mitt spelberoende. De fyra sista målen borde gå att kombinera med en sån här:
Disturbed1 Postad 11 Januari , 2008 Rapport Postad 11 Januari , 2008 Något för dig kanske Hata..visserligen inte ryska men bra nära http://www.aftonbladet.se/nojesliv/tv/dokusapa/letsdance/article1605318.ab Sista raden i den artikeln gör att man kraftigt överväger om man inte ska bänka sig framför tv:n ikväll.. Edit: Naprapat verkar vara ett bra yrke..
Knobbe Postad 15 Januari , 2008 Rapport Postad 15 Januari , 2008 Nå hur går det med grinden?. Förresten när kommer den slutgiltiga Dylan låten?.
Saint_Bjorn Postad 18 Januari , 2008 Rapport Postad 18 Januari , 2008 Såg Hata ute på stan idag. Tror han är på tilt.
Recommended Posts