Gå till innehåll

Dagboken B2B-kan-dra-åt-helvete


HataB2B

Recommended Posts

  • Svars 4,8k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Sådär: Utresedatum 3 Mars. Hemresedatum 31 Mars. Imorgon ska jag försöka fixa en lägenhet och kolla lite på resvägar till Tjernobyl. :-D8-)

 

Mål med resan:

Besöka Tjernobyl.

Vinna pengar på poker.

Lära mig lite bättre Ryska.

Gå på teater/opera/balett.

En månskenspromenad med en söt Ukrainska.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Sådär: Utresedatum 3 Mars. Hemresedatum 31 Mars. Imorgon ska jag försöka fixa en lägenhet och kolla lite på resvägar till Tjernobyl. :-D8-)

 

Mål med resan:

Besöka Tjernobyl.

Vinna pengar på poker.

Lära mig lite bättre Ryska.

Gå på teater/opera/balett.

En månskenspromenad med en söt Ukrainska.

 

lol... Ser fram emot en en spännande reseberättelse i början av April!! :-D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Sådär: Utresedatum 3 Mars. Hemresedatum 31 Mars. Imorgon ska jag försöka fixa en lägenhet och kolla lite på resvägar till Tjernobyl. :-D8-)

 

Mål med resan:

Besöka Tjernobyl.

Vinna pengar på poker.

Lära mig lite bättre Ryska.

Gå på teater/opera/balett.

En månskenspromenad med en söt Ukrainska.

 

Svingrymt! :D Sök respartner annars? :P På nån sån site. :P

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Svingrymt! :D Sök respartner annars? :P På nån sån site. :P

 

Njae. Polaren som jag tänkt åka till Tjernobyl med är för tillfället semi-bust och dessutom tror jag att det kan bli nyttigt att ge sig av själv. Som jag minns mina 3 veckor på egen hand i vegas så lärde jag känna betydligt fler människor än när jag har rest med andra.

 

Å andra sidan kanske Ukrainare är ena tråkiga jävlar som vägrar umgås med en bortkommen smålänning? Den som lever får se...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Lol har inte orkat lira knappt ngt inatt. Bara lite hit n run och så sätter man sig på 5/10 och dubblar tredje handen :-D Totalt strax över 2000 + för dagen och därmed är hela mitt -8000 tapp häromdagen reparerat. Därtill har jag pangat in lite RB!

 

Strax över 23 000 + för månaden...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Lol har inte orkat lira knappt ngt inatt. Bara lite hit n run och så sätter man sig på 5/10 och dubblar tredje handen :-D Totalt strax över 2000 + för dagen och därmed är hela mitt -8000 tapp häromdagen reparerat. Därtill har jag pangat in lite RB!

 

Strax över 23 000 + för månaden...

 

Gott att höra! Finns två personer jag verkligen bryr mig om det går bra för och det är du och mrdawwe. :D Hoppas du blir stormrik och gifter dig med en redan välbärgad ryska som ändå bibehåller en ganska ödmjuk attityd och sådär! :P

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gott att höra! Finns två personer jag verkligen bryr mig om det går bra för och det är du och mrdawwe. :D Hoppas du blir stormrik och gifter dig med en redan välbärgad ryska som ändå bibehåller en ganska ödmjuk attityd och sådär! :P

 

Det var värmande ord :-) , men det finns ingen chans i helvete att jag blir stormrik! Jag kan inte hålla i pengar. De verkligen brinner fickan. Var pengarna tar vägen fattar jag inte ens själv (jag är verkligen ingen prylbög - det enda jag behöver är en bra bärbar dator).

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det var värmande ord :-) , men det finns ingen chans i helvete att jag blir stormrik! Jag kan inte hålla i pengar. De verkligen brinner fickan. Var pengarna tar vägen fattar jag inte ens själv (jag är verkligen ingen prylbög - det enda jag behöver är en bra bärbar dator).

 

Det är ju det där småslösandet som är värst nästan. När man bara går i en matbutik t.ex och plockar på sig lite skit. Rätt som det är så är man hemma och har handlat allt FÖRUTOM det man gick dit för att handla. Ändå gick kalaset på 300:-. Det är fan egendomligt. :P

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det är ju det där småslösandet som är värst nästan. När man bara går i en matbutik t.ex och plockar på sig lite skit. Rätt som det är så är man hemma och har handlat allt FÖRUTOM det man gick dit för att handla. Ändå gick kalaset på 300:-. Det är fan egendomligt. :P

 

Roligt att du nämner just det. Var och handlade vid niotiden igår: En burk feferoni, ett par jackie chokladpudding, skagenröra, chokladkaka och 2 varmakoppen :-D. Många nödvändiga basvaror ...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Roligt att du nämner just det. Var och handlade vid niotiden igår: En burk feferoni, ett par jackie chokladpudding, skagenröra, chokladkaka och 2 varmakoppen :-D. Många nödvändiga basvaror ...

 

Haha. Jacky Chokladpudding käkade jag tamejfan en jävel i förrgår! Har inte käkat dom sen högstadiet tror jag. :D Men fy fasiken vad fina dom är! :D Varför kan inte Jacky Chokladpudding och chokladkakor vara det nyttigaste i världen? Varför ska allt gott vara onyttigt? Det är riktigt drygt. :P

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Förresten, vill du ha lite skön fransk filterhouse att lyssna på så kika in på den här killens myspace. Han förväxlades till och med med Thomas Bangalter och det får man se som en stor jävla komplimang alltså. :D Louis La Roche kallar han sig i det här "projektet". Låten "Do You Remember" är helt galet grym. Och skulle du gilla låten "Love" så har jag den i 320kbps om du är sugen.

 

http://www.myspace.com/louislaroche

 

Golden! Fransk filterhouse for the win. Fransmännen överlag är helt sjuka på house/electronica. Och btw, Thomas Bangalter är den ena killen i Daft Punk.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Alla resor över 2v bör ske på egen hand. Görs inte detta så får man räkna med att man sitter ihop som siamesiska tvillingar och oundvikligen håller samtliga utomstående människor på avstånd. Håller varandra i handen när den andra bajsar.

 

För övrigt ska jag intervjua en ryska i morgon.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser


×
×
  • Skapa nytt...