Gå till innehåll

Dagboken B2B-kan-dra-åt-helvete


HataB2B

Recommended Posts

  • Svars 4,8k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

I

Det behövde dock inte användas fullt ut: ett stort tack riktar jag till Vättertågs slarver till lokförare som glömt låsa dörren till loket! (det vanliga tågtricket består i att man pressar händerna mot en nerfälbar ruta på tåget och har man tillräckligt klistriga handflator så är det bara en liten klättertur som fattas för en varm natts sömn :-) )

 

Hehehe, har sovit endel på tåg i v-mo när jag bodde i Kärda, bor strax utanför falköping nu så skicka ett PM nhästa gång så hämtar jag dej :mrgreen:

 

Underhållande berättelse !

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Äkta självmordsdag igår - 8000. 2000 av dem var tilt, men 5000 var maximal ultra-otur. En 4000 pot där FI har 2 outs på turn. Sedan en till 3700 pot där båda fi har 0 outs på flop och dessutom blockar varandras runner runner drag. Ändå träffar de...

 

Det uppblandat med 3000000000 förlorade coinflips blev mer än vad min hjärna klarade av. Lyckligtvis gjorde jag inte David-klassiker att jag satt kvar till alla mina konton var bustade, utan nöjde mig med att vara upp 13 000 upp för månaden och gick och la mig.

 

Har lyckats kämpa tillbaks 2000 idag, men det är en klen tröst. Skulle egentligen ha köpt en bärbar från dell idag, men orimligt nog hade de 3-4 veckors leveranstid och det är ju minst sagt löjligt. Så jakten på en högupplöst bärbar dator fortsätter...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser


×
×
  • Skapa nytt...