Gå till innehåll

GUIDE: Fler konton inom gamla "Party"-nätverket!


real843

Recommended Posts

  • Svars 335
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

  • 2 weeks later...

Okej. Idag hittade jag min äntligen en "ren" dator där inget som har med poker att göra var installerat. Eftersom jag är reggad på Multi sedan tidigare har jag länge varit på jakt efter en sån här dator för att kunna dra nytta av alla vackra reloads som Party erbjuder.

 

Jag reggade mig och konfimerade e-mailen. Allt gick som smort. Det uppstod dock ett problem när jag skulle casha in 500 dollar via NETeller för att kunna ta del av 30% upp till 150dollars 7x signupen.

 

Den säger att min NETeller redan är känd från en annan partyklient bla bla bla, och självklart så har det att göra med att jag har satt in och tagit ut från multipoker med det.

 

Vad ska jag göra nu? Jag trodde inte att det här skulle hända när man reggade från en annan dator. Jag har använt VISA på multi också, så det känns rätt kört att använda det på Party. Någon som vet hur jag ska lösa detta? Vill jättegärna ha konto på Party!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har registrerat mig på alla partyskins inklusive pokernow och jag har aldrig haft några problem. Hur kommer detta sig eftersom det verkar som alla andra inte får det att fungera? Använder samma uppgifter och nettellerkonto varje gång men måste ändra screenname...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Är det tillåtet att spela på party samt empire samtidigt?

 

Nej, jag tror inte ens att det är möjligt.

 

Jodå, verkar fullt möjligt att döma av detta screenshot http://www.applepics.com/4/userfiles/412149b7dd731.jpg som återfinns i tråden "Spela flera bord, hur hindra fönsterfokus?".

 

Det är inga problem att spela på 2 olika skins samtidigt om du spelar på olika bord, men såklart att det inte är tillåtet då du inte ens får ha konton på 2 olika skins.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

jag har konto på partypoker och vill nu öppna ett på ett annat party-skin

har läst igenom alla inläggen här i denna tråden men inte fått en riktigt klar bild av vad som är bäst (eller vad jag måste göra)...

 

#1 Behöver jag använda olika email adresser på de olika skinsen (har sett inlägg där de inte kunnat skapa konto för att adressen redan använts på annat skin)?

 

#2. Måste jag registrera mig med samma email adress som jag har bundet till mitt neteller konto på varje skin? (har läst att nån inte kunnat ta ut om inte adressen till neteller och den du har till klienten/skin'et är samma) ?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

jag har konto på partypoker och vill nu öppna ett på ett annat party-skin

har läst igenom alla inläggen här i denna tråden men inte fått en riktigt klar bild av vad som är bäst (eller vad jag måste göra)...

 

#1 Behöver jag använda olika email adresser på de olika skinsen (har sett inlägg där de inte kunnat skapa konto för att adressen redan använts på annat skin)?

 

#2. Måste jag registrera mig med samma email adress som jag har bundet till mitt neteller konto på varje skin? (har läst att nån inte kunnat ta ut om inte adressen till neteller och den du har till klienten/skin'et är samma) ?

 

1. Nej.

 

2. Nej

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej.

 

Jag har två datorer.

Dator A och Dator B.

 

Dator A använder jag för att spela poker på och

Dator B använder jag mig endast för att registrera mig på olika siter,

exempelvis alla partyskins.

 

Nu är Dator B för tillfället ur funktion, går det då bra att

signa upp på intertops (sista partyskinnet jag har kvar)

från Dator A?

 

Dator A har jag aldrig reggat mig någonstans på men däremot

spelat på alla partyskinsen ifrån.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 

Allvarligt? Då ska du spela bra högt för att det ska löna sig bättre, om det ens gör det då. Är väldigt tveksam till ditt påstående.

 

Vissa bonusar kan du ju cleara med knappa $30/h, som flera av Partys t.ex. Svårt att hitta något bättre sätt att få pengar donerade.

 

Det är knappast några seriösa spelare som sysslar med bonushoreri i längden. Det finns väl knappast obegänsat med bonusar? Clearar man låt säga 20 bonusar ger det kanske 2000 US vilket är kaffepengar för alla som spelar över lowstakes. Då får man baka in all tid för att lära sig sajten. Problem med överföringar och skit.

 

Rätta mig om jag har fel. Har aldrig varit intresserad i bonusar. :?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

vilket skitsnack...du kanske ska posta i skryt o tuffe uffe trådden istället

 

 

Allvarligt? Då ska du spela bra högt för att det ska löna sig bättre, om det ens gör det då. Är väldigt tveksam till ditt påstående.

 

Vissa bonusar kan du ju cleara med knappa $30/h, som flera av Partys t.ex. Svårt att hitta något bättre sätt att få pengar donerade.

 

Det är knappast några seriösa spelare som sysslar med bonushoreri i längden. Det finns väl knappast obegänsat med bonusar? Clearar man låt säga 20 bonusar ger det kanske 2000 US vilket är kaffepengar för alla som spelar över lowstakes. Då får man baka in all tid för att lära sig sajten. Problem med överföringar och skit.

 

Rätta mig om jag har fel. Har aldrig varit intresserad i bonusar. :?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

ja.. det går

 

Hej.

 

Jag har två datorer.

Dator A och Dator B.

 

Dator A använder jag för att spela poker på och

Dator B använder jag mig endast för att registrera mig på olika siter,

exempelvis alla partyskins.

 

Nu är Dator B för tillfället ur funktion, går det då bra att

signa upp på intertops (sista partyskinnet jag har kvar)

från Dator A?

 

Dator A har jag aldrig reggat mig någonstans på men däremot

spelat på alla partyskinsen ifrån.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har konto på Party sedan tidigare. Nu skulle jag vilja registrera mig på Eurobet, är det lugnt att göra det med samma E-mail adress? Om jag sätter in med mitt Neteller konto, är det då det blir problem? Isåfall skulle jag kunna köra med visa.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har konto på Party sedan tidigare. Nu skulle jag vilja registrera mig på Eurobet, är det lugnt att göra det med samma E-mail adress? Om jag sätter in med mitt Neteller konto, är det då det blir problem? Isåfall skulle jag kunna köra med visa.

 

samma neteller, email, persondata etc det e BARA anv/screenname som du ändrar

det kan bara bli problem om du hittar på en massa...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...

Hej!

Jag har tidigare utan problem reggat mig på två olika skins till partypoker. Men nu när jag skulle regga mig till Empire så fungerar det inte. Jag har testat på datorer som jag vet är helt "rena" från partynätverket, både hemma hos mig och hos en kompis.

Jag får felmeddelandet att jag inte kan regga eftersom jag enligt deras records redan har ett konto hos Empire, alltså samma felmeddelande som när man försöker regga på en dator som inte är ren.

Någon som har tips?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...

Hej!

 

En polare va hemma hos mig och spelade poker på Exbekt. Nu när jag vill regga mig på Gaming club går detta ju inte. Måste ha verifikations koden o den kan ju inte jag för de va min polare som spela på exbekt.

 

Hur ska ja göra? Tack på förhand

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej!

 

En polare va hemma hos mig och spelade poker på Exbekt. Nu när jag vill regga mig på Gaming club går detta ju inte. Måste ha verifikations koden o den kan ju inte jag för de va min polare som spela på exbekt.

 

Hur ska ja göra? Tack på förhand

 

Fel tråd, denna gäller party, inte prima.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har två datorer hemma som har internetuppkoppling via en router. Jag har nu fixat en bonus på party och tänkte börja att spela på empire. Spelar det någon roll att det är samma ip utåt eller kan jag installera empire på den dator som party inte är installerat på? Om jag vill spela på samma dator som jag har till party ska jag då installera empire där också bara att jag reggar mig på den andra datorn? Kan jag ha samma nick på bägge? Är detta säkert, dvs finns det risk att de fryser kontot?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...