Gå till innehåll

GUIDE: Fler konton inom gamla "Party"-nätverket!


real843

Recommended Posts

  • Svars 335
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Jag registrerade ett konto för länge sedan på Party men vill öppna ett nytt på Multi poker. Nu är det så att jag har glömt all info om det gamla party kontot och kan inte ta bort det, så skulle det kunna bli några problem när jag registrerar mig med liknande uppgifter?

 

Party kontot har jar aldrig haft några pengar på i fall det nu skulle kunna hjälpa.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag registrerade ett konto för länge sedan på Party men vill öppna ett nytt på Multi poker. Nu är det så att jag har glömt all info om det gamla party kontot och kan inte ta bort det, så skulle det kunna bli några problem när jag registrerar mig med liknande uppgifter?

 

Party kontot har jar aldrig haft några pengar på i fall det nu skulle kunna hjälpa.

 

om det bara var ett playmoney konto så bör det inte vara några bekymmer, bara o regga ett nytt! se dock till o kom ihåg dina uppgifter denna gång och om party/multipoker nämner ditt tidigare konto är det bara o be dem "döda" det...bäst är att vara ärlig!

man kan ha konto på alla partyskin bara man använder samma uppgifter på alla förutom screenname, dvs samma email, neteller,namn osv

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Detta är det ABSOLUT enklaste sättet att skapa konton på partynätverket (enligt mig)

 

Jag säger bara detta:

 

Installera WMware (Workstation 4.5 använde jag). Skapa en ny dator, dubbelklicka på den datorns cdrom, hänvisa den till en winxp image (filnamnet slutar på .img .nrg .bin eller tjoppa in en winxp skiva i cdromen) Installera os:et och sedan är det bara att installera och göra om proceduren för de olika skinsen. Glöm inte att du kan skapa flera konton på samma skin från samma dator (dvs jag gjorde konton åt mig, min flickvän och kusin från min wmware-dator).

 

Jag försökte först installera Win98 (snabbare installation än xp!)men då hängde sig bara wmware.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Inte för att tjata, men finns det ingen som kan bekräfta att det inte är några problem att ha konton på olika klienter inom Partynätverket samtidigt som man uppger korrekta personuppgifter på alla konton?

 

Jag har korrekta uppgifter på alla konton och har aldrig haft några problem. Dock är det ju omöjligt att garantera att det inte kommer bli problem nån gång i framtiden.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

En familjmedlem har ett konto på multipoker.

 

Jag skulle själv vilja öppna ett konto på party poker (via vmware).

Kommer detta innebära några problem och kommer de göra någon check via telefon? Måste båda personerna skicka in körkort osv samt måste båda personerna "förhöras".

 

Jag kan tillägga att familjemedlemmen och jag är samma person _egentligen, men att jag nu vill spela på eget konto då jag fyllt 18, om det hjälper. Inga moraliseringar, tack.

 

edit. tilläggas skall också att jag kommer använda samma neteller (min) till det nya kontot som till det gamla.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Men står det någonstans att det är förbjudet att göra så? Vill ju inte gärna få mina pengar frusna. Finns ett gäng sign-up bonusar jag tänkte fixa i Partynätverket.

 

Sist jag kollade Partys T&C:s så står det att du INTE får ha konto på fler än ett party skin. Tror dem skrev nåt i stil med att man var tvungen att kontakta dem omgående om man hade mera än ett konto.

 

Hursomhelst så har hitills inga mig veterligen haft några problem med flera än ett konto på partynätverket.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Men står det någonstans att det är förbjudet att göra så? Vill ju inte gärna få mina pengar frusna. Finns ett gäng sign-up bonusar jag tänkte fixa i Partynätverket.

 

Sist jag kollade Partys T&C:s så står det att du INTE får ha konto på fler än ett party skin. Tror dem skrev nåt i stil med att man var tvungen att kontakta dem omgående om man hade mera än ett konto.

 

Hursomhelst så har hitills inga mig veterligen haft några problem med flera än ett konto på partynätverket.

 

Men ska jag uppge korrekta personuppgifter trots detta?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ingen som kan svaret på min fråga längre upp på sidan?

 

Och sedan undrar jag vad som menas med en "ren dator". jag har två datorer tillgängliga - kopplade i samma nätverk med samma IP-adress. Räknas en av de två datorerna (som inget annat installerats på) som "ren"?

 

Angående din första fråga så vet jag inte riktigt. Det som kan bli problem är ju om du använder samma neteller på två olika personer. Då kan de säkert bli misstänksamma.

 

Den datorn som inget installerats på är "ren".

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ingen som kan svaret på min fråga längre upp på sidan?

 

Och sedan undrar jag vad som menas med en "ren dator". jag har två datorer tillgängliga - kopplade i samma nätverk med samma IP-adress. Räknas en av de två datorerna (som inget annat installerats på) som "ren"?

 

Angående din första fråga så vet jag inte riktigt. Det som kan bli problem är ju om du använder samma neteller på två olika personer. Då kan de säkert bli misstänksamma.

 

Den datorn som inget installerats på är "ren".

 

Okej, orkade inte vänta längre. Jag har använt samma neteller men det bör väl kunna lösas? Jag får väl prata med dem över telefon och verifiera. Det borde ju inte vara så himla konstigt att två personer använder samma neteller!?

 

edit. Det fungerade fint på party poker. Däremot är jag osäker på hur empire kommer ta det, de ska vara lite gnälligare vad jag har läst.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Finns det ingen möjlighet att avinstallera alla klienter eller ngt så man slipper hålla på med detta programmet?! :P

 

nja de e lite mecka med att få alla klienter att fungera samtidigt. lättast är om man från början, alltså innan man installerar alla program o spel etc installerar alla klienter och reggar sig på alla som man vill spela på och efter sista reggningen så kan man börja använda datorn som vanligt...alltså typ installera en pokerklient o sen formatera datorn och göra om tills man reggat sig på alla klienter man vill spela på

 

har du testat detta program?

länk till microsoft.com

 

jag har iaf fått det att fungera efter en del formateringar och vissa reggningar på vänners vänners datorer...

vet inte om det hjälpte men de e väl tanken som räknas ;)

 

* LP - QoS *

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Detta fick jag från en kille som ger mig pengar varje månad.

 

"You need to set up the new account on a different computer or edit the registry on your current PC. Either way, you will be able to play on your current PC once your account is set up. Here are the registry edit directions:

 

Click on Start/Run, type Regedit and click OK.

 

Go to the following folder:

HKEY_LOCAL_MACHINE/SOFTWARE/CALCULATOR/MODE

In the MODE folder, on the right hand side, there will be a field called UCID. Right-click on UCID and delete.

 

That's it. Now you should be able to reinstall Party Poker and set up the new account. Please let us know if you have any issues."

 

Och det funkade för mig... :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vill bara ha begreppet klart för mig vad en "REN" dator är!

Funderar på att att regga multi på syrrans dator och sedan regga party på min egen. Går detta? Dvs är en ren dator, en dator som man inte reggat på innan, den kan ändå innehålla gamla instalationer av andra partyklienter bara man inte reggat på den tidigare?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vill bara ha begreppet klart för mig vad en "REN" dator är!

Funderar på att att regga multi på syrrans dator och sedan regga party på min egen. Går detta? Dvs är en ren dator, en dator som man inte reggat på innan, den kan ändå innehålla gamla instalationer av andra partyklienter bara man inte reggat på den tidigare?

 

testa är väl lättast? tror inte du alls får ha haft någon partyklient installerad och spelad med för att den ska ha blivit "förorenad". så däför kör en "ren" dator o regga dig på den klient du vill köra för att sedan formatera om o regga dig på nästa klient till du fixat alla som du vill spela på, sen är det bara o tuta o köra på alla samtidigt! bara själva reggningen som är lite känslig för andra klienter...såvida du inte vill in o pilla i registret o dylikt men det kan jag ej hjälpa dig med...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...