Gå till innehåll

GUIDE: Fler konton inom gamla "Party"-nätverket!


real843

Recommended Posts

  • Svars 335
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Hej!

Jag har bara snabbt skummat igenom den här tråden, så jag vet inte om det har snackats om detta tidigare, ber om ursäkt i såna fall. Kan man spela fler än 4 bord på partynätverket? Dvs ha flera skins igång samtidigt på samma dator?

Tacksam för svar

 

Spelar du från Partypoker så kan du ha 10 bord öppna samtidigt, endast 4 på övriga.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har installerat både Multi, Empire, Now och Party, utan några som helst problem, samma uppgifter förutom nicket då (det som syns vid borden).

 

Så här står det på PokerOffices hemsida (angående deras deal med Empire, man får PokerOffice om man signar på Empire):

": Can I have an account on Emire Poker if I already have Party Poker?

 

Yes, it is now allowed (since 2005-10-09) to have one account on Party Poker and one on Empire Poker. Simply sign up for Empire Poker via our empire deal. "

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 3 weeks later...

Om jag reggat ett konto på party från min dator, kan jag då regga ett konto till på party i polarns namn ifrån samma dator?

 

vore inte fel ifall denna tråden rensades och nån som har insikt sammanfattade det viktigaste i tråden och gjorde den till en klistrad låst tråd som uppdaterades med jämna mellanrum.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gott nytt på Er alla!

 

Jag har konto på Party, Multi, PokerNow och Empire. Empire har jag inte kört på ett bra tag, de andra har jag bonushorat det senaste mha Neteller.

 

Nu till kruxet, jag har inte gjort en dep. med neteller till Empire innan, utan jag reggade mig och gjorde första dep. med kreditkortet. Nu ville jag deppa $100 för nyårsbonusen mha neteller, men då får jag upp:

 

NETeller Account Already in Use

 

Please note, we do not allow multiple accounts per person. We have detected that you have an active account with one of the poker rooms, supported by the cashier system, which uses this NETeller account. Due to security reasons, you cannot create another account on the shared cashier platform. If you have forgotten your other account name, please contact us.

 

Är väl att jag har konto hos PokerNow där jag har gjort en dep med Neteller som spökar kan jag tänka?

 

Jag sitter på en ren dator då jag inte är hemma så problemet måste ligga med Pay-Pro som inte tillåter att jag använder just Neteller som betalningsmedel på flera siter?

 

Är det någon som har löst detta så man kan använda Neteller och lira på alla siterna eller är det bara att bita i det sura äpplet och göra en dep till Empire mha visa kortet?

 

*EDIT* Gjorde lite pedagogiska ändringar i frågeställningen..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 4 weeks later...
Funderar på att ta PokerNow signupbonus. Sajten tillhör nu tydligen partynätverket!

Då ska jag alltså regga mig på en annan dator än den jag reggade party med en gång i tiden?

 

Party äger pokernow, men pokernow är med i det gamla partynätet tillsammans med Empire och Multi.

 

okej, det gamla partynätverket är alltså inte partypoker utan multi/empire?

PokerNow delar alltså INTE spelare med partypoker?

Då måste jag ju signa på den datorn där jag inte signat för multi/empire? Alltså kan jag signa på den dator jag signat för partypoker tidigare?

 

Vore tacksam om nån vill reda ut det hela, rör bara ihop det :(

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 4 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...