Gå till innehåll

GUIDE: Fler konton inom gamla "Party"-nätverket!


real843

Recommended Posts

  • Svars 335
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Det här är taget från 2+2 och funkade åtminstone för en vecka sen:

 

There is a way to virginize your computer. It actually works, i may have done it once or twice. They use the registry, and they hide it in an ingenious place. I did not come up with these instructions, i only found and used them, so i can't take credit. But here is what you do to virginize your computer. (The second part is the important part, the first part is only clearing your browser history and such)

 

1) Select TOOLS at the top of your INTERNET EXPLORER browser window.

 

2) Select INTERNET OPTIONS at the bottom of the TOOLS menu.

 

3) In the GENERAL tab, click DELETE COOKIES in TEMPORARY INTERNET FILES.

 

4) Click OK for DELETE ALL COOKIE IN THE TEMPORARY INTERNET FILES FOLDER?

 

5) Click DELETE FILES in the TEMPORARY INTERNET FILES FOLDER.

 

6) Check the box DELETE ALL ONLINE CONTENT, and click OK in the DELETE FILES window. Be patient...this may take a while to clear all of them.

 

7) Click CLEAR HISTORY in the HISTORY section at the bottom of the GENERAL tab.

 

Click YES to ´ARE YOU SURE YOU WANT WINDOWS TO DELETE YOUR HISTORY OF VISITD WEBSITES?

 

 

You will also need to complete these steps – it only take a minute

 

 

Go to Start Menu at bottom of screen and click on RUN

 

type REGEDIT and hit ENTER

 

In the Registry Editor window, on the left highlight HKEY_LOCAL_MACHINE and double click. Then highlight

 

/SOFTWARE/ and double click

 

/CALCULATOR/ double click and to get into MODE item

 

In MODE, on the right hand side of the screen you will see UCID.

Right-click on UCID and hit DELETE.

 

Register new account on new poker site

 

As a matter of fact, i did this today. I hope it works for you guys.

 

Det är det där som står i början på tråden, men där står det även att det inte funkar, men om det funkade för dej för en vecka sen så...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det är det där som står i början på tråden, men där står det även att det inte funkar, men om det funkade för dej för en vecka sen så...

 

Det funkade enligt en spelare under mig när han signade upp för nån vecka sen men idag försökte en annan spelare använda sig av detta knep och då lyckades det inte.

 

 

EDIT: Verkar funka för vissa. Hade en spelare som lyckades att signa upp sig med hjälp av detta sätt den 4/4.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Någon som vet om detta fungerar: Tänkte signa upp mig på Empire men har redan en Multipoker installation på min dator. Har dock en kompis som kör Empire som enda pokerklient från sin dator, är det då möjligt att signa upp ytterligare ett konto från hans dator på Empire. Alltså, kan man skapa 2 konton på samma dator till Empire? Någon som testat?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Någon som vet om detta fungerar: Tänkte signa upp mig på Empire men har redan en Multipoker installation på min dator. Har dock en kompis som kör Empire som enda pokerklient från sin dator, är det då möjligt att signa upp ytterligare ett konto från hans dator på Empire. Alltså, kan man skapa 2 konton på samma dator till Empire? Någon som testat?

 

Ja.

 

Ni kommer att bli "flaggade" som "kopplade spelare", vilket innebär att ni inte kan sitta vid samma real money-bord i framtiden, det är det enda. Men med 1000-tals bord att välja på är ju det inget problem.

 

/Ola

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

gdaily: tack för snabbt svar, dock en liten följdfråga. Innebär "flaggade" spelare att vi inte kan sätta oss vid samma bord? Att vi helt enkelt spärras mot att slå oss ner vid samma bord. Isåfall är det ju lungt, det jag är rädd för att vi råkar oss sätta oss vid samma bord av misstag och vi därefter råkar i trubbel. Spelar man på 4a bord samtidigt bägge två på samma nivå så är ju risken ganska stor att man råkar slå sig ner vid samma bord för eller senare och kanske inte upptäcker det innan första handen spelas.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Innebär "flaggade" spelare att vi inte kan sätta oss vid samma bord? Att vi helt enkelt spärras mot att slå oss ner vid samma bord. Isåfall är det ju lungt, det jag är rädd för att vi råkar oss sätta oss vid samma bord av misstag och vi därefter råkar i trubbel. Spelar man på 4a bord samtidigt bägge två på samma nivå så är ju risken ganska stor att man råkar slå sig ner vid samma bord för eller senare och kanske inte upptäcker det innan första handen spelas.

 

Ni kan inte sätta er på samma bord. Det kommer upp ett meddelande som talar om att du får kontakta supporten om du ska kunna sitta på samma bord som din kompis etc.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag hade först ett konto på multi som jag stängde för att istället spela på party. Detta var innan jag visste att man kunde ha flera konton inom partnätverket.

Nu vill jag börja spela på multi, men multi vill inte öppna mitt konto som jag stängde eftersom jag har konto på party. Vad kan jag göra? Går det att öppna ett nytt konto på multi på en "ren" dator eller är det kört ?(jag vill helst inte stänga mitt partykonto)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag hade först ett konto på multi som jag stängde för att istället spela på party. Detta var innan jag visste att man kunde ha flera konton inom partnätverket.

Nu vill jag börja spela på multi, men multi vill inte öppna mitt konto som jag stängde eftersom jag har konto på party. Vad kan jag göra? Går det att öppna ett nytt konto på multi på en "ren" dator eller är det kört ?(jag vill helst inte stänga mitt partykonto)

 

Om du läste tråden från början skulle du inte behöva fråga :roll:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag hade först ett konto på multi som jag stängde för att istället spela på party. Detta var innan jag visste att man kunde ha flera konton inom partnätverket.

Nu vill jag börja spela på multi, men multi vill inte öppna mitt konto som jag stängde eftersom jag har konto på party. Vad kan jag göra? Går det att öppna ett nytt konto på multi på en "ren" dator eller är det kört ?(jag vill helst inte stänga mitt partykonto)

 

Om du läste tråden från början skulle du inte behöva fråga :roll:

 

Har tittat igenom tråden från början men hittade inte något tydligt svar på min fråga (tror jag). Det går alltså bra att öppna ett helt nytt multikonto även fast jag redan har ett "stängt" real money konto hos multi (som jag enligt dem kan öppna så fort jag stänger mitt partykonto)? Jag trodde att det skulle bli svårigheter att öppna ett nytt multikonto på en ren dator eftersom jag då kommer att ha två konton i mitt namn på multi. Men det kanske funkar. Jag ber om ursäkt om detta redan varit uppe.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Multi är säkert strängare än Party. Stäng ditt konto på Party, öppna Multi, be sedan Party att öppna ditt konto igen. Funkar inte det så är det inte så mycket att göra. Två konton i samma namn på samma site kommer inte att hjälpa, men du kan ju alltid prova. I värsta fall blir båda avstängda, i bästa fall "lägger de ihop" kontona och glömmer att du har ett öppet på Party.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Transaction Declined

 

Your request to fund your Poker account using this credit card has been declined by your bank. This could either happen because the credit card information you provided may not have been correct, or your credit card company does not accept eGaming transactions. To correct the credit card information or try another one, click here or deposit using the following options and receive extra.

 

Detta står det, står samma sak om man har fö lite pengar på visakortet men det har jag inte.

 

Det där felmeddelandet fick jag när jag försökte sätta in med ett genererat e-kortsnummer från FSB. När jag försökte med numret som står på kortet funkade det alldeles utmärkt.

 

//Hickmott

 

Alldeles precis tvärtom för mig :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Halloj!

Har konton på alla party skins, men nu är jag sugen på rakeback. (Skulle tänkt på det tidigare, jag vet :oops: )

Hur fixar jag lättast detta?

Går det att stänga ett konto och öppna ett nytt på samma skin (med rakeback) eller måste syrran börja lira för att få rakeback? Kan syrran isf ha samma neteller konto/kreditkort? ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

kan man regga på 2 olika sites inom partynätverket med exakt samma användaruppgifter så länge man gör det från olika datorer?

 

Min fråga är alltså snarare vilka uppgifter som kontona emellan måste vara annorlunda för att dom ska klassa de olika kontona som 2 olika personer.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

kan man regga på 2 olika sites inom partynätverket med exakt samma användaruppgifter så länge man gör det från olika datorer?

 

Min fråga är alltså snarare vilka uppgifter som kontona emellan måste vara annorlunda för att dom ska klassa de olika kontona som 2 olika personer.

 

Jag kör med samma uppgifter på allting (förutom alias då...)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

hej!

jag har tidigare konto på empire och party, nu har jag reggat ett på intertops från samma dator som de andra och med samma uppgifter, inga problem alls. är det när jag depositar som de eventuellt låser ens konton och ringer från indien eller har de ändrat hur det funkar?

 

edit: empire och party var från två olika datorer, party och intertops samma i samma windowsinstallation

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag registrerade mig på EmpirePoker ifrån samma dator som jag har installerat Multipoker Klienten, i och för sig så har jag inte spelat nått på Multipoker efter det att jag ominstallerade Windows.

Men hade i alla fall loggat in mig på Multipoker kontot innan jag installerade och registrerade Empirepoker kontot.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag skulle behöva lite hjälp. Någon som vet hur man kopplar upp det virtuella operativsystemet som man får genom WMWare mot internet?

 

Har fast uppkoppling genom TV-uttaget. Har windows XP pro på både originalet och den virtuella enheten. Begriper inte hur jag ska få den virtuella att använda den fasta uppkopplingen.

 

 

EDIT: nm, löste det, fungerar alldeles utmärkt! :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...