Gå till innehåll

GUIDE: Fler konton inom gamla "Party"-nätverket!


real843

Recommended Posts

  • Svars 335
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Om du medvetet och med avsikt bryter mot sajtens regler så tycker jag faktiskt att du får ordna upp saken på egen hand.

 

Jag hade vid tillfället inte en spänn på mitt vanliga konto och tänkte att jag testar erbjudandet. Spelade upp 25 till 100

 

Så mitt brott var att jag hade ett konto innan, är nog inte ensam om det.

 

Någon annan som har en mer generös inställning än moderatorn att komma med några tips...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

haagone, enklaste är väl bara att du stänger ner det toma kontot och börjar köra enbart på det nya. Klagar dom så pekar du på att du bara har ett konto.

 

Det är som sagt inte alls bra att ha två konton, så du får väl chansa lite, värsta som kan hända är ju att dom tar din $100, du får se det som straffet för att du brutit mot deras regler. :)

 

- QoS

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Fattar in hur siten kan avgöra om det rör sig om chipsdumpning eller nån som bara går all in på som en bluff.

 

 

"Vi ser här i våra loggar att du gått all in på skitkort, ingen i hela världen kan vara så dum så nu stänger vi av ditt konto pga av chipdumpning" :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

jag har tänkt att börja lira 6-8 bord, har just nu ett konto på coral, vet inte om jag vågar regga flera kontot.. har redan haft ett på multipoker och empire, kommer säkert strula massa o så, därför har jag fått lov att regga ett coralkonto i min brors namn, använda hans cc och bankkonto ,detta borde va den enklaste och säkraste lösningen för mig?

 

det enda jag måste göra är att installera coral 2 gånger i olika mappar..

 

allt coral ser är att vi lirar från samma IP hela tiden och det får man ju faktiskt göra, jag och min kompis brukar nästan alltid lira från samma ip, vi kan inte ens sätta oss på samma bord, så vad skulle dom kunna klaga på?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Måste bara lägga in att jag spelar på Multi, Empire, Pokernow,Partypoker,

och har aldrig stött på nått problem- dessutom gör jag insättningar med samma Neteller konto samt uttag.

 

Samma här. Kör även Intertops.

 

Använder ni samma namn, pokeralias, och e-postadress också ?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Måste bara lägga in att jag spelar på Multi, Empire, Pokernow,Partypoker,

och har aldrig stött på nått problem- dessutom gör jag insättningar med samma Neteller konto samt uttag.

 

Samma här. Kör även Intertops.

 

Använder ni samma namn, pokeralias, och e-postadress också ?

 

namn: ja

pokeralias: nej

e-postadress: ja

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har läst tråden och kommit fram till att det inte ska vara något problem att ha två konto samtidigt bara man inte har samma "Alias"

 

Dock kommer en fråga...kan jag ha pengar på båda? Har pengar på PartyPoker men vill öpnna ett konto på Multipoker med nämligen!

 

Alltså kan båda kontorna användas aktivt? Jag menar inte att jag ska spela med båda kntorna på samma tid. Men kan jag tex spela på Partypoker en dag och spela med Multipoker en annan dag?!

 

//Rejman

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

I understand your concern that you wish to create an account with us. But I regret to inform you that our system has detected that you have an active account with one of the website that is supported by our poker system which is powered and regulated by iGlobalMedia.com. We do not allow a player to open more than one account in our poker gaming system. Thus, creating another account with us will not be allowed.

 

If you wish to still register with us, you will have to close your account with other site. To cancel your account with them you need to send a written e-mail confirmation stating a brief reason as to why you wish to close your account to them and they will process your request for account closure. Once your account is closed with them you will receive a confirmation of your account closure. You need to use a new e-mail address and account name to register an account with us; you can not use the same information.

 

Jag har ett registrerat konto hos Multipoker och mailade Empire för att kolla möjligheten att registrera ett konto även hos dem.

Är det bara att registrera sig med ny e-post adress och nytt screan name för att gå runt ovanstående?

Vad har ni för erfarenheter av att använda samma Visa/bank kontonr för in/ut-betalningar, är Neteller kanske att rekomendera för spel på flera siter inom ett nätverk?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...