Pokershark Postad 24 Mars , 2007 Rapport Postad 24 Mars , 2007 Alltså kan man inte bli bannad för att bara vara helt blåst? Citera
eurythmech Postad 24 Mars , 2007 Rapport Postad 24 Mars , 2007 Eller så är den som tycker poliser är dumma i huvet utan att känna en enda polis helt jävla slut i kolan och borde fila på sin attityd lite. Kunde du inte ta upp något mindre relevant? Ska vi göra en poäng av att jag gillar Blackhawks i NHL också? Polisen blir inte mindre korkad av att jag inte känner honom. Jag har ingen magisk aura som gör folk kring mig mer eller mindre dumma. Bara för att du gillar illegalt spel så innebär det inte att polisen är dumma i huvudet. Helt väntat så raidar polisen arrangemanget i grebbestad, handlar om stora pengar, klart de griper in om de misstänker/vet om att brott begås. Det är så klart vansinnigt att den här typen av arrangemang är olagliga. Citera
Gislo Postad 24 Mars , 2007 Rapport Postad 24 Mars , 2007 "Kunde du inte ta upp något mindre relevant?" [...] "Det är så klart vansinnigt att den här typen av arrangemang är olagliga." ...ohh the irony - haha! Citera
eurythmech Postad 24 Mars , 2007 Rapport Postad 24 Mars , 2007 "Kunde du inte ta upp något mindre relevant?"[...] "Det är så klart vansinnigt att den här typen av arrangemang är olagliga." ...ohh the irony - haha! Ironi? Det är det vansinniga som gör polisen korkad. Hur svårt ska det vara? Hur kan någonting vara mer relevant än själva kärnan för en åsikt? Citera
simpkiller Postad 24 Mars , 2007 Rapport Postad 24 Mars , 2007 Vad är det med eurythmech? känns som han är antingen 12 år eller yrkesförbrytare. Det var coolt att tycka illa om poliser på mellanstadiet minns jag, men fasen inte i gymnasiet! Citera
Sicken Postad 24 Mars , 2007 Rapport Postad 24 Mars , 2007 Häftigt är att 3 civilpoliser satt och lirade cashgame när stället blir raidat och drar sen på sig nån form av polisutstyrsel. Sen drog tydligen en av arrangörerna till Norge för undvika bli gripen. Allt enligt en polare på plats. Citera
bjoelle Postad 24 Mars , 2007 Rapport Postad 24 Mars , 2007 Vad som än hände är väl merdelen av det här "spekulationer" eller "vad jag minns", kanske är bättre att vänta på någon form av offentligt uttalande? Samtidigt som jag förstår allas intresse för allt, är själv oerhört irriterad, här har man betalt hotel resa etc, och vet knappt om man får tillbaka sitt inköp. Tycker inte på något vis synd om arrangörerna eftersom dom vet vad dom ger sig in på. Citera
nippski Postad 24 Mars , 2007 Rapport Postad 24 Mars , 2007 Är det inte 24h:s förbannade skyldighet att ge Grebbestad allt stöd dom behöver i form av juridisk hjälp mm Om jag förstod det hela rätt från ett par som deltar (deltog) i turneringen så var det advokater på plats/som mötte upp den gripne på stationen som är ifrån en eller två stora pokersajter. Dom är nog jäkligt sugna på att ta sig ett snack om/med lagen Det skulle bli en jäkla fest ikväll iaf Edit: Vad har jag gjort sen i december, bara läst utan att skriva. spank spank. Citera
eurythmech Postad 24 Mars , 2007 Rapport Postad 24 Mars , 2007 Kan vi avdela det här skitsnacket i en egen tråd? Citera
caam Postad 24 Mars , 2007 Rapport Postad 24 Mars , 2007 Det är ju du som står för skitsnacket eurythmech så varför behöver du fråga om det? gå & skriv någon annanstans så vi slipper läsa ditt obstinata tonårs trams. Citera
ZaphodB Postad 24 Mars , 2007 Rapport Postad 24 Mars , 2007 Följaktligen är man totalt dum i huvudet om man bestämmer sig för att bli snut. Det är faktiskt så enkelt. Uppenbarligen finns det däremot ingen gräns på hur korkad man får vara för att få skriva på det här forumet. Citera
Hemdhes Postad 24 Mars , 2007 Rapport Postad 24 Mars , 2007 Härmed anmäler jag med frivilligt..Står till polisens tjänst! Citera
simpkiller Postad 24 Mars , 2007 Rapport Postad 24 Mars , 2007 Knarkrazzia Vad kom knark ifrån? hehe vad pysslar dom med på aftonbladet kan man undra ibland. Citera
MrZingo Postad 24 Mars , 2007 Rapport Postad 24 Mars , 2007 Knarkrazzia, hmmm tror någon på rubrikavdelningen har tagit sig en "öl" för mycket eller nått.... Citera
eurythmech Postad 24 Mars , 2007 Rapport Postad 24 Mars , 2007 Det är ju du som står för skitsnacket eurythmech så varför behöver du fråga om det? gå & skriv någon annanstans så vi slipper läsa ditt obstinata tonårs trams. Seriöst nu, kan vi sluta komma med fåniga åldersanspelningar? Det handlar om att ha några förbannade ideal och inte långsamt skita ut ryggraden bit för bit. Citera
gdaily Postad 24 Mars , 2007 Författare Rapport Postad 24 Mars , 2007 Skippa alla fånerier nu, jag tar fram banverktygen annars Citera
pozz2 Postad 24 Mars , 2007 Rapport Postad 24 Mars , 2007 kan man få lite update på hur de ser ut istället för att diskutera polisen intelligens. Vad händer nu? Vem fåt vad av pengarna osv? Kanske lite tidigt att svara på nu men gärna lite spekulationer. Citera
Bubbla Postad 24 Mars , 2007 Rapport Postad 24 Mars , 2007 Knarkrazzia Dom är för söta på våra kvällstidningar. Citera
scarf_ace Postad 24 Mars , 2007 Rapport Postad 24 Mars , 2007 Vad sa dem på mötet kl 15.. hade han fått fram någon mer info? Jag drog hem så..? Citera
loka2 Postad 24 Mars , 2007 Rapport Postad 24 Mars , 2007 Knarkrazzia ROFL gånger 3. Fan vilken smörja dessa kvällstidningar skriver. Det är ju nästan så att man tappar tron på svensk media. Citera
Broccoli Postad 24 Mars , 2007 Rapport Postad 24 Mars , 2007 Det var nog en rubriksättare som läste artikeln väldigt slarvigt. Rubriken är ändrad nu. Citera
Snakebite Postad 24 Mars , 2007 Rapport Postad 24 Mars , 2007 Otroligt tråkigt. Hoppas dock att utbetalningarna sker baserat på chipcounts när turneringen bröts. Eller t.ex. chipcountsen vid lucnhpausen. Det var väl bara 10-15 min innan razzian?! Hoppas det löser sig för Grebban. Tycker synd om arrangören som själv fick hålla möte för 700 sura pokerspelare. När det dessutom finns idioter som gafflar öppet om cashgame marker när han redan sagt att det finns civilpoliser i lokalen är för mig obegripligt. Tänker inte folk? Citera
eurythmech Postad 24 Mars , 2007 Rapport Postad 24 Mars , 2007 Men vadå....vänta. Hade man cashgames, men trodde att man kunde hålla det hemligt? Citera
-_- Postad 24 Mars , 2007 Rapport Postad 24 Mars , 2007 Otroligt tråkigt. Hoppas dock att utbetalningarna sker baserat på chipcounts när turneringen bröts. Eller t.ex. chipcountsen vid lucnhpausen. Det var väl bara 10-15 min innan razzian?!Hoppas det löser sig för Grebban. Tycker synd om arrangören som själv fick hålla möte för 700 sura pokerspelare. När det dessutom finns idioter som gafflar öppet om cashgame marker när han redan sagt att det finns civilpoliser i lokalen är för mig obegripligt. Tänker inte folk? pengarna både i såfall delas ut lika till alla och inte efter chipcount.. Citera
Recommended Posts