Gå till innehåll

Grebbestad raidat av snuten


gdaily

Recommended Posts

  • Svars 376
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Eller så är den som tycker poliser är dumma i huvet utan att känna en enda polis helt jävla slut i kolan och borde fila på sin attityd lite.

 

Kunde du inte ta upp något mindre relevant? Ska vi göra en poäng av att jag gillar Blackhawks i NHL också? Polisen blir inte mindre korkad av att jag inte känner honom. Jag har ingen magisk aura som gör folk kring mig mer eller mindre dumma.

 

Bara för att du gillar illegalt spel så innebär det inte att polisen är dumma i huvudet. Helt väntat så raidar polisen arrangemanget i grebbestad, handlar om stora pengar, klart de griper in om de misstänker/vet om att brott begås.

 

Det är så klart vansinnigt att den här typen av arrangemang är olagliga.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

"Kunde du inte ta upp något mindre relevant?"

[...]

"Det är så klart vansinnigt att den här typen av arrangemang är olagliga."

 

...ohh the irony - haha!

 

Ironi? Det är det vansinniga som gör polisen korkad. Hur svårt ska det vara?

Hur kan någonting vara mer relevant än själva kärnan för en åsikt?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vad som än hände är väl merdelen av det här "spekulationer" eller "vad jag minns", kanske är bättre att vänta på någon form av offentligt uttalande?

 

Samtidigt som jag förstår allas intresse för allt, är själv oerhört irriterad, här har man betalt hotel resa etc, och vet knappt om man får tillbaka sitt inköp.

 

Tycker inte på något vis synd om arrangörerna eftersom dom vet vad dom ger sig in på.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 

Är det inte 24h:s förbannade skyldighet att ge Grebbestad allt stöd dom behöver i form av juridisk hjälp mm

 

Om jag förstod det hela rätt från ett par som deltar (deltog) i turneringen så var det advokater på plats/som mötte upp den gripne på stationen som är ifrån en eller två stora pokersajter.

Dom är nog jäkligt sugna på att ta sig ett snack om/med lagen ;)

 

Det skulle bli en jäkla fest ikväll iaf ;)

 

 

Edit: Vad har jag gjort sen i december, bara läst utan att skriva. spank spank.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det är ju du som står för skitsnacket eurythmech så varför behöver du fråga om det? gå & skriv någon annanstans så vi slipper läsa ditt obstinata tonårs trams.

 

Seriöst nu, kan vi sluta komma med fåniga åldersanspelningar?

 

Det handlar om att ha några förbannade ideal och inte långsamt skita ut ryggraden bit för bit.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Otroligt tråkigt. Hoppas dock att utbetalningarna sker baserat på chipcounts när turneringen bröts. Eller t.ex. chipcountsen vid lucnhpausen. Det var väl bara 10-15 min innan razzian?!

Hoppas det löser sig för Grebban. Tycker synd om arrangören som själv fick hålla möte för 700 sura pokerspelare. När det dessutom finns idioter som gafflar öppet om cashgame marker när han redan sagt att det finns civilpoliser i lokalen är för mig obegripligt. Tänker inte folk?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Otroligt tråkigt. Hoppas dock att utbetalningarna sker baserat på chipcounts när turneringen bröts. Eller t.ex. chipcountsen vid lucnhpausen. Det var väl bara 10-15 min innan razzian?!

Hoppas det löser sig för Grebban. Tycker synd om arrangören som själv fick hålla möte för 700 sura pokerspelare. När det dessutom finns idioter som gafflar öppet om cashgame marker när han redan sagt att det finns civilpoliser i lokalen är för mig obegripligt. Tänker inte folk?

 

 

pengarna både i såfall delas ut lika till alla och inte efter chipcount..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...