PokerTriss Postad 15 Mars , 2005 Rapport Share Postad 15 Mars , 2005 Hur får man säkrast o snabbast ihop sina bonusrakade händer på PokerStars ? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Donner Postad 15 Mars , 2005 Rapport Share Postad 15 Mars , 2005 Beror på hur högt du spelar och om du gillar short-borden. På max6-borden tickar poängen på som tusan t.o.m på 1/2 och 2/4 borden. Annars kan du lira $5k hu matcher. Då får du 500p per match Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Papa Kubo Postad 15 Mars , 2005 Rapport Share Postad 15 Mars , 2005 Bonussnack tar vi i bonustråden. Om någon är sugen på en HU à $5k är det bara att fråga Ector, han bangar aldrig. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Dahl Postad 19 Mars , 2005 Rapport Share Postad 19 Mars , 2005 Har mer eller mindre beslutat mig för att lira på PokerStars men när jag var inne och tittade på NL borden så stod det "no all in" inom parantes. Betyder det att man inte får gå all in när somhelst på ett NL bord? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ptempo Postad 19 Mars , 2005 Rapport Share Postad 19 Mars , 2005 nej, det betyder ingen all in protection Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Dahl Postad 19 Mars , 2005 Rapport Share Postad 19 Mars , 2005 nej, det betyder ingen all in protection Dvs att man automatiakt går all in om datorn strular? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Toan Postad 19 Mars , 2005 Rapport Share Postad 19 Mars , 2005 nej, det betyder ingen all in protection Dvs att man automatiakt går all in om datorn strular? Varför skulle man gå all in om datorn strular? Det betyder att handen foldas om uppkopplingen craschar och att man därmed inte får någon del av potten. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Dahl Postad 20 Mars , 2005 Rapport Share Postad 20 Mars , 2005 nej, det betyder ingen all in protection Dvs att man automatiakt går all in om datorn strular? Varför skulle man gå all in om datorn strular? Det betyder att handen foldas om uppkopplingen craschar och att man därmed inte får någon del av potten. Jo det skulle faktikst vara jävligt idiotiskt. Har hört att man går all in istället för att folda på vissa sidor. Tydligen ett rykte som inte stämmer. Skönt det. Aja då vet jag. Tack för upplysningen. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ptempo Postad 20 Mars , 2005 Rapport Share Postad 20 Mars , 2005 om det skulle vara allowed så innebär det att det räknas som all in för de pengar man har i potten om man skulle dissas. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MorganSthlm Postad 20 Mars , 2005 Rapport Share Postad 20 Mars , 2005 Nån som vet hur lång tid det tar för pengar att vandra från Stars till Neteller? Jag cashade ut nu, 02.25 söndag morgon. När kan jag förvänta mig att hitta degen på Neteller? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Mr Zero Postad 20 Mars , 2005 Rapport Share Postad 20 Mars , 2005 Du har dom nog redan. Stars är snabbare än fantomens skugga. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Machista Postad 20 Mars , 2005 Rapport Share Postad 20 Mars , 2005 Hmm, är ni VIP lr? Det är bara motsvarande summa för depositen som återbetalas blixtsnabbt. Vinsten brukar alltid ta åtminstone nån dag eller två. Utbetalningarna delas av Stars upp i två omgångar - insättningen och sen vinsten. Så funkar det för mig iaf. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MorganSthlm Postad 20 Mars , 2005 Rapport Share Postad 20 Mars , 2005 Hmm, är ni VIP lr?Det är bara motsvarande summa för depositen som återbetalas blixtsnabbt. Vinsten brukar alltid ta åtminstone nån dag eller två. Utbetalningarna delas av Stars upp i två omgångar - insättningen och sen vinsten. Så funkar det för mig iaf. Det stämmer... Efter jag skrev mitt inlägg så kollade jag mitt Neteller och såg att insättningen kommit in. Sedan läste jag på BW att det i snitt tog 6 timmar och 31 minuter för utbetalningen att komma. Vi får se om den finns där när jag kollar... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Klinsmanne Postad 24 Mars , 2005 Rapport Share Postad 24 Mars , 2005 hej. har ett problem. kan inte få kontakt med pokerstars server. någon som har en aning? sitter på ett sketet 56kb modem men det har aldrig varit något problem på andra sidor. tack! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Illuminated Postad 24 Mars , 2005 Rapport Share Postad 24 Mars , 2005 Provade nu, jag kommer in med modem. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Pedroboy Postad 25 Mars , 2005 Rapport Share Postad 25 Mars , 2005 nej, det betyder ingen all in protection Dvs att man automatiakt går all in om datorn strular? Varför skulle man gå all in om datorn strular? Det betyder att handen foldas om uppkopplingen craschar och att man därmed inte får någon del av potten. Jo det skulle faktikst vara jävligt idiotiskt. Har hört att man går all in istället för att folda på vissa sidor. Tydligen ett rykte som inte stämmer. Skönt det. Aja då vet jag. Tack för upplysningen. Nej! det betyder att man inte räknas som all in med de pengar man redan har i potten om datorn krashar. Dvs... de sidor som har all in protection gör att om man tex har bettat in 10 dollar eller nått i potten efter flop och sen hähger sig datorn... så räknas det som att dessa tio dollar var ens allin fast man har pengar kvar i sin stack... tex 30 dollar... man blir således inte foldad utan ens kort får vara med ända till rivern. Detta missbrukas av en del som gärna vill vara med hela vägen men inte vill betala in mer i potten. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
inteillaalls Postad 27 Mars , 2005 Rapport Share Postad 27 Mars , 2005 Någon som spelar $530-turneringen inatt? /G Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Machista Postad 28 Mars , 2005 Rapport Share Postad 28 Mars , 2005 Jo, lite svårt att förklara detta men jag såg en kille på Stars fylla på sin stack - som var långt över max buyin - samtidigt som han var all in. När sedan potten hamnade hos honom fylldes hans stack med det han vann i potten plus ett max buyin. En annan kille frågade och då svarade han att han gjort det de senaste två gångerna han varit all in för att kunna täcka den mest högstackade killen vid bordet. Vad är detta för nåt? Hur gör man? Funkar det på alla sajter? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Dahl Postad 9 April , 2005 Rapport Share Postad 9 April , 2005 Idag hade jag tänkt skapa ett konto och sätta in pengar med ett mastercard kort. Men jag förstod det som att man var tvungen att ha ett bankkonto i USA eller Canada. Hur ska jag göra för att få in pengar på pokerstars? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Dahl Postad 9 April , 2005 Rapport Share Postad 9 April , 2005 Ingen? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kydyl Postad 9 April , 2005 Rapport Share Postad 9 April , 2005 skaffa neteller. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Dahl Postad 10 April , 2005 Rapport Share Postad 10 April , 2005 Jo såg det som enda alternativet men sen stog det nåt om att det bara gick i USA/Canada. Men jag var nog rätt trött. Hur skaffar jag neteller? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
PREVARANT Postad 10 April , 2005 Rapport Share Postad 10 April , 2005 Jo, lite svårt att förklara detta men jag såg en kille på Stars fylla på sin stack - som var långt över max buyin - samtidigt som han var all in. När sedan potten hamnade hos honom fylldes hans stack med det han vann i potten plus ett max buyin.En annan kille frågade och då svarade han att han gjort det de senaste två gångerna han varit all in för att kunna täcka den mest högstackade killen vid bordet. Vad är detta för nåt? Hur gör man? Funkar det på alla sajter? Ja det är en bugg som används flitigt av visa spelare på pokerstars även paradise kan man göra det varje gång när du går all in så ska du vara snabb att klicka på more chips och då kan du realoada med ett hellt inköp! oavsett hur mycket du har framför dig..........så de har inte alltid spelat till sig alla $$$$ de har framför sig.... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kydyl Postad 10 April , 2005 Rapport Share Postad 10 April , 2005 Jo såg det som enda alternativet men sen stog det nåt om att det bara gick i USA/Canada.Men jag var nog rätt trött. Hur skaffar jag neteller? http://www.neteller.com Det finns även omfattande information om neteller i FAQ gruppen samt en stor frågetråd om neteller i Ekonomi & Juridik forumet. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Machista Postad 10 April , 2005 Rapport Share Postad 10 April , 2005 Jo, lite svårt att förklara detta men jag såg en kille på Stars fylla på sin stack - som var långt över max buyin - samtidigt som han var all in. När sedan potten hamnade hos honom fylldes hans stack med det han vann i potten plus ett max buyin.En annan kille frågade och då svarade han att han gjort det de senaste två gångerna han varit all in för att kunna täcka den mest högstackade killen vid bordet. Vad är detta för nåt? Hur gör man? Funkar det på alla sajter? Ja det är en bugg som används flitigt av visa spelare på pokerstars även paradise kan man göra det varje gång när du går all in så ska du vara snabb att klicka på more chips och då kan du realoada med ett hellt inköp! oavsett hur mycket du har framför dig..........så de har inte alltid spelat till sig alla $$$$ de har framför sig.... Jo, nu vet jag. Jag är själv använt knepet några gånger för att snabbt kunna täcka storstackarna vid borden. Skitbra! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts