Gå till innehåll

SAJT: PokerStars.com


Hristo

Recommended Posts

Tycker pokerstars är klart bästa, snyggaste och roligaste pokersiten. Men av någon konstig anledning förlorar jag alltid pengar där till skillnad från exempelvis party. Vet inte om det har att göra med dåliga potodds eller något. Inga stora potter på fixed borden och man får efter ett tag inget betalt om man hänger på tight-gänget och bara spelar premium händer. Verkar som om man måste kunna bluffa en del och så vid rätt tillfällen för att klara sig.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 660
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Den här frågan har säkert varit uppe här men tar väl upp den igen. Om jag gör en insättning med neteller så måste jag ju casha ut med neteller sen. När kan jag ta ut med Visa efter att ha gjort en Neteller insättning? Måste jag ta ut minst lika mycket till neteller som jag satte in först?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Den här frågan har säkert varit uppe här men tar väl upp den igen. Om jag gör en insättning med neteller så måste jag ju casha ut med neteller sen. När kan jag ta ut med Visa efter att ha gjort en Neteller insättning? Måste jag ta ut minst lika mycket till neteller som jag satte in först?

 

Så funkar det.

 

edit: Hällevi i helgeln :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Den här frågan har säkert varit uppe här men tar väl upp den igen. Om jag gör en insättning med neteller så måste jag ju casha ut med neteller sen. När kan jag ta ut med Visa efter att ha gjort en Neteller insättning? Måste jag ta ut minst lika mycket till neteller som jag satte in först?

 

Så funkar det.

 

edit: Hällevi i helgeln :D

 

Okej, nice.

 

Hällevi? Hockey på lördag eller? :) Svara i PM så ger vi fan i offtopic här hehe.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

är det 5% rake och ingen motsvarighet till typ vip cashback gold på b2b, alltså ingen rakeback för alla?

 

vet man vip-shop men kan man byta fpp-poäng och vip-poäng mot pengar eller man kan bara köpa saker för dem samt använda till turneringar?

 

kommer du upp i 180 k FPP eller mer så har de en "Concierge Service" och då ska du ju kunna få lite vad du vill.

Jag personligen har dock spenderat mina flesta FPP på deras elektronik.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

nya vip prylar. Prischeckar för respektive Level. Hur tycker ni det verkar ? som spelar på stars ?

Typ en tidsbegränsad rakeback

 

Hello VIP Players,

 

We have 3 new VIP reward bonuses in the VIP Store.

 

GoldStar VIP

http://www.pokerstars.com/fpp/store/special/vip-bonus-3/

 

PlatinumStar VIP

http://www.pokerstars.com/fpp/store/special/vip-bonus-2/

 

Supernova VIP

http://www.pokerstars.com/fpp/store/special/vip-bonus-1/

 

VIP Freerolls will be restructured for 2007. New rewards will be introduced for Supernova players that hit 200K, 300K, 400K, 500K, and 750K VPPs from January 2007.

 

We are also considering to introduce soon a special new category of Supernova Elite for players who hit 1M VPP (yes we have a few players who either reached this level or will reach soon).

 

Regards,

 

Scotty

PokerStars VIP Team

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hmmm.. Ja fattar inte riktigt.

 

Får alla som är gold en bonus att cleara gratis eller måste dom betala FPP?

Förklara gärna om du orkar.

 

Aha nu fattar jag. Drar ett Gold vip exempel.

Det kostar 25000FPP att köpa en 285$ ticket. För att lyckas lösa ut denna ticket så måste man omsätta 1995 Base points (points utan vipberoende). Man har 90 dagar på sig vilket borde klaras av ganska lätt. Låter lite dyrt enligt mig. Vad säger ni andra ?

Så för 25000FPP blir värda ca 2050kr(kurs 7,20) om man lyckas.

 

Citat Pokerstars sida:

For the first time ever you can use your Frequent Player Points (FPPs) to purchase a PokerStars bonus. The VIP Reward Bonus will credit $285 to your account once you have earned 1,995 Base FPPs. This item will remain in the VIP Store until Dec 31st 2006 after which time it will be further reviewed. Pending bonus status may be checked in your Cashier with the "Check My Bonus Status" button.

 

*Only Base FPPs earned after you purchase the bonus will count towards its release. You must earn all required Base FPPs within 90 days of purchase or your bonus will expire. You may purchase multiple bonuses but only one may be completed at a time and they will expire after 90 days if they are not completed.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Funderar på att byta till Pokerstars så nu har jag lite funderingar.

 

1. Om jag sätter in med Neteller kan jag då ta ut till mitt Visa?

2. Kostar det något att ta ut till Visa?

3. och vad betyder "no-allin borden"?

 

#1 osäker där. Som standard är att det man satt in för man tillbaka till. Maila supporten om detta. Kan nog lösa sig.

 

#2Inget märkt själv. Typ sätter du in 600$ och vill ta ut 1600$ Så tas de försat 600$ ut och finns iftast nästa dag på kontot. De resterande 1000$ skall gå igenom en säkerhetscheck. Brukar ta 5-7 dagar.

 

#3 Ingen disconnect protect vid all-in.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

men säg att jag har satt in 2k via neteller och säg att jag har lite flyt så jag vill ta ut 4k. Dessa vill jag ha till mitt visa kort. Måste jag då ta ut 2k till neteller innan jag kan ta ut via Visa? Men om jag sätter in dessa 2k igen från neteller kan jag då ta ut dessat till mitt Visa eller måste dessa åter igen tas ut via neteller?

 

rörigt inlägg men jag hoppas du förstår.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

men säg att jag har satt in 2k via neteller och säg att jag har lite flyt så jag vill ta ut 4k. Dessa vill jag ha till mitt visa kort. Måste jag då ta ut 2k till neteller innan jag kan ta ut via Visa? Men om jag sätter in dessa 2k igen från neteller kan jag då ta ut dessat till mitt Visa eller måste dessa åter igen tas ut via neteller?

 

rörigt inlägg men jag hoppas du förstår.

 

är osäker. Någon brukar köra till neteller och från netteller till party. Sponsrar med några HU matcher och sedan ut till Visa ;)

 

Skicka ett mail till support@pokerstars.com så får du svart på vitt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

men säg att jag har satt in 2k via neteller och säg att jag har lite flyt så jag vill ta ut 4k. Dessa vill jag ha till mitt visa kort. Måste jag då ta ut 2k till neteller innan jag kan ta ut via Visa? Men om jag sätter in dessa 2k igen från neteller kan jag då ta ut dessat till mitt Visa eller måste dessa åter igen tas ut via neteller?

 

rörigt inlägg men jag hoppas du förstår.

 

är osäker. Någon brukar köra till neteller och från netteller till party. Sponsrar med några HU matcher och sedan ut till Visa ;)

 

Skicka ett mail till support@pokerstars.com så får du svart på vitt.

jag funderade själv på att köra en sådan fuling!

tack för hjälpen!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hmmm.. Ja fattar inte riktigt.

 

Får alla som är gold en bonus att cleara gratis eller måste dom betala FPP?

Förklara gärna om du orkar.

 

Aha nu fattar jag. Drar ett Gold vip exempel.

Det kostar 25000FPP att köpa en 285$ ticket. För att lyckas lösa ut denna ticket så måste man omsätta 1995 Base points (points utan vipberoende). Man har 90 dagar på sig vilket borde klaras av ganska lätt. Låter lite dyrt enligt mig. Vad säger ni andra ?

Så för 25000FPP blir värda ca 2050kr(kurs 7,20) om man lyckas.

 

Citat Pokerstars sida:

For the first time ever you can use your Frequent Player Points (FPPs) to purchase a PokerStars bonus. The VIP Reward Bonus will credit $285 to your account once you have earned 1,995 Base FPPs. This item will remain in the VIP Store until Dec 31st 2006 after which time it will be further reviewed. Pending bonus status may be checked in your Cashier with the "Check My Bonus Status" button.

 

*Only Base FPPs earned after you purchase the bonus will count towards its release. You must earn all required Base FPPs within 90 days of purchase or your bonus will expire. You may purchase multiple bonuses but only one may be completed at a time and they will expire after 90 days if they are not completed.

 

hur mycke kostar bonusen o köpa och vart hittar jag den? i vip shoppen lr?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hejsan.

 

Har en fråga här.

Började spela på PS när jag tog ut allt från PP häromdagen, undrar hur man bäst tar ut från PS utan att behöva skatta för pengarna?

 

Behöver inte svara i tråden utan PM funkar.

 

Förstår att risken är minimal att skatteverket inte ser sådant här men jag är sedan några år ganska granskad efter jag haft importfirma. Har inte myglat på något sätt i den men en relativt låg ålder+importfirma=granskad.

 

Hoppas någon har bra lösning!

 

 

Finns det möjlighet att få checkar skickat?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har börjat spela lite på Stars men har stora problem med deras förvalsknappar. Man måste ju trycka minst 3 ggr innan något händer. Lite jobbigt när man multitablar.

Är det så på Stars eller är det jag som har en skitdator?

 

Jag känner igen detta också trots att jag har en ny och excellent dator. Jag börjar vänja mig.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...