Gå till innehåll

SAJT: PokerStars.com


Hristo

Recommended Posts

  • Svars 660
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Vip-klubben: Ett exempel. Om jag spelar in 1500 poäng under sept, då blir jag Silver-member. I okt har jag 50% extra och spelar in 2700+50%=4050 och blir gold-member. I nov spelar jag in 5000+100%=10 000 och blir Platina-member. Stämmer detta eller tänker jag fel?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vip-klubben: Ett exempel. Om jag spelar in 1500 poäng under sept, då blir jag Silver-member. I okt har jag 50% extra och spelar in 2700+50%=4050 och blir gold-member. I nov spelar jag in 5000+100%=10 000 och blir Platina-member. Stämmer detta eller tänker jag fel?

Du tänker fel.

Du måste skilja på FPP som du kan köpa grejor för i shopen och VPP som berättigar dig till Silver/Gold/Platinum/Supernovamedlemskap.

Oavsett bonusklass så får du max två VPP per hand. Två får du bara om raken uppgått till $3.

För varje VPP får du sedan bonus beroende på bonusklass som sedan blir FPP som du kan handla för.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

hej !

Hur fungerar deras FPP system MÅSTE raken bli 1 dollar eller är det att man måste sammanlagt ha betalat 1 dollar i rake så får man hur många poäng ?

Har svårt att förstå detta.

Är det, det första systemet är det ju skitjobbigt att få FPP under 1/2 eller 2/4 NL

 

Tyvärr det första. Det brukar ju i regel alltid vara så när det gäller "poäng" på sidor. Annars är det ju ngn sorts rakecalculator (som är ett svårare att greppa för Joe Average)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...