Gå till innehåll

SAJT: PokerStars.com


Hristo

Recommended Posts

  • Svars 660
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Anledningen är främst att jag inte vill nicka samma sak som på Prima och lite grann att jag vill byta avatar.

 

Byta avatar är väl enkelt, bara att klicka på något smart ställe...

 

Du kan byta avatar max en gång. Men sen är det slut. Du sitter med din avatar for ever.

Nu verkar ju gdaily i och för sig hinta om att det finns en möjlighet genom att "klicka på något smart ställe". Det får gärna utvecklas.

 

Men nu var ju inte det vad jag helst ville veta. Vad jag undrar är om det (som det gick på party) går att ditcha mitt playmoneykonto inför min (planerade) första insättning. Jag vill starta ett nytt konto med nytt nick.

 

 

Yes, you may change your image by selecting "Select/Change Image" from the Account menu. However, you can only change your image once, so we recommend that you consider your choice carefully.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

såg att dom lagt till 5-card draw och ett annat spel bland "other games" , nån som vet när det dyker upp några bord med dom spelen?

 

Har dykt upp lowlimit games nu.

 

Dom erbjuder både FL & NL trippledraw, finns nog en del att tjäna i NL då många inte verkar kunna reglerna. Dom fattar inte att ess är ett högt kort:

 

NL 0.25/0.5:

 

Tomte 1: stands pat

Tomte 2: stands pat

*** SHOW DOWN ***

Tomte 1: shows [Ac 8c 5s 7c 4c] (Lo: A,8,7,5,4)

Tomte 2: mucks hand

Tomte 1 collected $60.50 from pot

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har nyss börjat spela på pokerstars och tycker att det verkar vara sjukligt tight spel. Har spelat på dom flesta pokernätverk, men det här är nog det värsta.

Hur är det på andra nivåerna?? Spelar nu på 0.5-1 och 1-2 NL. Fast ska nog inrikta mig mest på 1-2 och senare 2-4 när jag har spelat in mig :D .

Fast ett stort PLUS att man kan bestämma storleken på fönstrena själv. Går att spela 9 bord utan problem :) .

 

Hur lång tid tror ni att det tar att spela ihop 200000 FPP, om man spelar 9 bord 1-2 NL . Spelar mellan 6-14 h nästan varje dag.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hur lång tid tror ni att det tar att spela ihop 200000 FPP, om man spelar 9 bord 1-2 NL . Spelar mellan 6-14 h nästan varje dag.

 

Spela 10 h en dag och titta hur många FPP du får, sen ringar du en professor i matematik och ber han räkna ut hur många timmer det blir för att få ihop 200 000 FFP. ;)

 

 

Håller med om att PS är tight, det finns värde men inte överdrivet mycket.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej!

 

Tycker det är lite svårt att se vilka som är kvar i handen eftersom baksidorna på korten är mörka så även bakgrunden.

 

Någon som vet vad bildfilen heter till baksidorna på korten?

Eller om det finns nån färdig skin/mod...

 

Vill ha det typ såhär: http://matt.mondrary.com/stars/

 

(tyvärr verkar den modden bara vara till framsidan av korten)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Verkar som Pokerstars ändrat nu så man inte får casha ut till Visa längre?

 

Så här säger deras hemsida

1. Switch, Maestro, Solo, and VISA (CFT eligible VISA cards only, not all deposits qualify)

 

Any deposits made using a CFT Eligible VISA that were processed through the Royal Bank of Scotland (RBS) must be credited back to that VISA up to the amount purchased in agreement with RBS' regulations. Deposits made using a CFT Eligible VISA that were not processed through RBS will not automatically receive cashouts.

 

samt förklaringen till CFT eligable VISA

Cashouts back to VISA cards will be limited to cards eligible for Credit Fund Transfer (CFT). Most VISA cards issued by European and Canadian banks are CFT eligible. VISA cards issued by US banks are not eligible at the present time.
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Verkar som Pokerstars ändrat nu så man inte får casha ut till Visa längre?

 

Så här säger deras hemsida

1. Switch, Maestro, Solo, and VISA (CFT eligible VISA cards only, not all deposits qualify)

 

Any deposits made using a CFT Eligible VISA that were processed through the Royal Bank of Scotland (RBS) must be credited back to that VISA up to the amount purchased in agreement with RBS' regulations. Deposits made using a CFT Eligible VISA that were not processed through RBS will not automatically receive cashouts.

 

samt förklaringen till CFT eligable VISA

Cashouts back to VISA cards will be limited to cards eligible for Credit Fund Transfer (CFT). Most VISA cards issued by European and Canadian banks are CFT eligible. VISA cards issued by US banks are not eligible at the present time.

 

Det jag reagera på var texten "*Due to changes in Visa's policy, we cannot process cashouts back to your Visa.", vilket står precis ovanför flikerna där jag ska fylla i mitt cardnumber etc. Nu var det ett tag sedan jag senast gjorde en insättning till stars, men tyckte mig inte ha sett den texten där tidigare?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hur är spelarna på NL25 och $5+0,50 SNG's?

 

Thanks in advance

 

På 5$ sng är spelarna oftast tajt-passive och ibland loose aggresiva....så man kan oftast folda sig fram till bubblan eller semibubblan och börja spela därifrån. Den största edgen har du på bubbelspelet, väldigt få känner till bubbelspelstaktiken så om du studerar flitigt så kan du bygga stor stack på bubblan!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag orkade inte leta igen 40 sidor i denna tråd och hittade inte infon på PokerStars.com.

 

Vilka nivåer på S&G finns det? vad är lägsta och vad är högsta?

Det stämmer att det inte är 10 utan 9 spelare / bord?

 

Är det även 9 spelare i MTT's på varje bord också?

 

Jag antar att jag kan betala ut direkt till Visa istället för Neteller eller liknande? Har de några restriktioner på hur lite/mycket man kan ta ut?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag orkade inte leta igen 40 sidor i denna tråd och hittade inte infon på PokerStars.com.

 

Vilka nivåer på S&G finns det? vad är lägsta och vad är högsta?

Det stämmer att det inte är 10 utan 9 spelare / bord?

 

Är det även 9 spelare i MTT's på varje bord också?

 

Jag antar att jag kan betala ut direkt till Visa istället för Neteller eller liknande? Har de några restriktioner på hur lite/mycket man kan ta ut?

 

Utan att vara otrevlig så tar de mellan 1 och oändligt antal minuter att få ett svar på forumet, men att tanka hem klienten och titta på hur många nivåer det finns, spelare på varje bord och hur stor trafik det är. det tar inte så lång tid!

 

Utbetalningsfrågan hittar du på pokerstars.com med lite enkel sökning!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...