Gå till innehåll

SAJT: PokerStars.com


Hristo

Recommended Posts

  • Svars 660
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Tog ut pengar till VISA för första gången från stars igår. Fick ett meddelande idag att pengarna va på väg, och det stog... Please allow 3-10 days for this transaction to show up on your statement.

Är det någon som vet hur många dagar det brukar ta innan degen sitter på kontot?

 

Den summan du satten in brukar gå fort. Allt överskott(vinst) över den summan brukar ta 1 vecka ungefär

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tycker det är irriterande mycket information i chatten. Går det inte att filtrera på något sätt, så man bara får upp tex vem som vinner potten?

Har samma problem. ska gå att bocka för i options, men jag kan endast ha "everything" där. Hjälp!

Kör du Poker Office?

Har gjort de, men inte nu längre.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tycker det är irriterande mycket information i chatten. Går det inte att filtrera på något sätt, så man bara får upp tex vem som vinner potten?

Har samma problem. ska gå att bocka för i options, men jag kan endast ha "everything" där. Hjälp!

Kör du Poker Office?

Har gjort de, men inte nu längre.

Gå in i aktivitetshanteraren och döda processen javaw.exe så ska du kunna ändra.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

är det 5% rake och ingen motsvarighet till typ vip cashback gold på b2b, alltså ingen rakeback för alla?

Det stämmer bra.

vet man vip-shop men kan man byta fpp-poäng och vip-poäng mot pengar eller man kan bara köpa saker för dem samt använda till turneringar?

Man kan inte byta direkt mot pengar men man borde kunna köpa turneringar som man sedan byter till T$ och sedan sälja dessa.

Jag har inte provat detta så om någon vet med säkerhet om detta går eller inte går så skriv en rad.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tycker det är irriterande mycket information i chatten. Går det inte att filtrera på något sätt, så man bara får upp tex vem som vinner potten?

Har samma problem. ska gå att bocka för i options, men jag kan endast ha "everything" där. Hjälp!

Kör du Poker Office?

Har gjort de, men inte nu längre.

Gå in i aktivitetshanteraren och döda processen javaw.exe så ska du kunna ändra.

klockrent. tyty

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

gn som vet hur det där att köpa turneringsdollar funkar?

Jag gick in i request/Trade$... och försökte köpa 20$ för 17$ !

Det stod att det gick men inga pengar har dragits från kontot o det står ingenstans att jag har 20$ till godo.

 

Följde du instruktionerna i mailet och fyllde i forumlären i starsklienten då?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

gn som vet hur det där att köpa turneringsdollar funkar?

Jag gick in i request/Trade$... och försökte köpa 20$ för 17$ !

Det stod att det gick men inga pengar har dragits från kontot o det står ingenstans att jag har 20$ till godo.

 

Följde du instruktionerna i mailet och fyllde i forumlären i starsklienten då?

 

JAg fyllde i fomuläret(Var väl bara 1?) men fick inget mail.

Jag kanske försökte köpa 20$ för billigt?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

En trogen läsare, men en ny skribent signar in.

 

Har funderat på att börja spela på PokerStars, men har några frågor innan jag tar klivet över Atlanten:

 

1.Jag läste tidigare i tråden om problem med cashouts från PokerStars till VISA. Är det ett problem som är helt ur världen eller lever det kvar?

 

2. Ingen fee på cash-outs?

 

3. Man måste inte casha ut den summa man först satte in, utan man kan direkt plocka ut den summa man vill, även vinst?

 

4. Några erbjudanden just nu? Gäller tröjerbjudandet fortfarande som står i ett forum här på sidan?

 

5. Någon som har något negativt att nämna om PokerStars?

 

Tack på förhand. 8-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej!

Jag undrar vad ni har för månadsinsättnings limit med Neteller på Pokerstars, min är bara $2k för 30 dagar. Kommer denna limit att öka av att jag spelar mer eller är den så låg?

Om detta ej är fallet, finns det ngn pålitlig site ni kan rekommendera där det går att deposita och göra inter account transfer för lite högre belopp (förutom partypoker)?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

vad har de i rake på pokerstars egentligen? 5% som alla andra?

 

 

pokerstars är ju utan tvekan den bästa siten kan jag ju lugnt säga nu efter att ha provat alla nätverk.

 

så otroligt synd att det inte är skattefritt bara. och att de inte har 2-7 triple draw-

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej!

Jag undrar vad ni har för månadsinsättnings limit med Neteller på Pokerstars, min är bara $2k för 30 dagar. Kommer denna limit att öka av att jag spelar mer eller är den så låg?

Om detta ej är fallet, finns det ngn pålitlig site ni kan rekommendera där det går att deposita och göra inter account transfer för lite högre belopp (förutom partypoker)?

Din depositlimit höjs inte automatiskt. Vill du sätta in mer så kontaktar du supporten och ber om att få den höjd.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...