Gå till innehåll

SAJT: PokerStars.com


Hristo

Recommended Posts

  • Svars 660
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Nån som provat att leka med teman? Jag kör hyper simple, men det syns ju knappt vilka som är kvar i handen. Annars är det ett snyggt tema.

 

Andra favoriter?

Jag kör också det. Har man ljusa baksidor på korten är det inte så svårt att se. Sen har jag bytt till leken med vita framsidor, tycker de är mycket skönare att titta på.

 

 

Någon som vet vad alternativet "Remember Table Positioning", betyder? Har inte lyckats lista ut det ännu.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Någon som vet vad alternativet "Remember Table Positioning", betyder? Har inte lyckats lista ut det ännu.

Då öppnas borden på samma plats som du hade dom förra gången du spelade.

Bra om du spelar många bord och inte vill att dom ska ligga på varandra.

Aha, så det är det! Tack :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kraschat?

 

wee, då var det inte bara för mig.

där rök morgongrinden.

 

Sitter på sex bord och hela sajten verkar ha hängt sig. Skickade ett mäjl innan till supporten, fast de vadar väl runt i mail just nu antar jag.

 

Hej hopp, nu gick det visst igång.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag kör också det. Har man ljusa basidor på korten är det inte så svårt att se. Sen har jag bytt till leken med vita framsidor, tycker de är mycket skönare att titta på.

 

 

Underligt, när jag ska välja deck color så har jag bara sex likadana gråa att välja på?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag kör också det. Har man ljusa basidor på korten är det inte så svårt att se. Sen har jag bytt till leken med vita framsidor, tycker de är mycket skönare att titta på.

 

 

Underligt, när jag ska välja deck color så har jag bara sex likadana gråa att välja på?

Du kanske har för få färger på din dator?

Högerklicka på skrivbordet, ta egenskaper / Inställningar / Färgkvalitet

och kolla så du har 32 bitars inställt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Du kanske har för få färger på din dator?

Högerklicka på skrivbordet, ta egenskaper / Inställningar / Färgkvalitet

och kolla så du har 32 bitars inställt.

 

Haha du skojar :D Mer än en grå färg har jag nog iaf. Men jo, det är 32 bitar.

 

Får ta och mejla support misstänker jag. Tack för hjälpen iaf.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Du kanske har för få färger på din dator?

Högerklicka på skrivbordet, ta egenskaper / Inställningar / Färgkvalitet

och kolla så du har 32 bitars inställt.

 

Haha du skojar :D Mer än en grå färg har jag nog iaf. Men jo, det är 32 bitar.

 

Får ta och mejla support misstänker jag. Tack för hjälpen iaf.

Hehe, men det är inte säkert att de syns i rätt färg om man bara har 16 bitar :)

 

Men du, gå in i mappen där du har installerat klienten ..\PokerStars\Gx\chips&deck

 

kolla där på back0.bmp - back5.bmp och se ifall de ser rätt ut. Färgen i mitten på korten ska va, i ordning; gul, lila, grå-blå, blå, röd, brun. Ifall du inte ser färgerna rätt ens där, är jag säker på att du har något fel på dina grafikinställningar.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hehe, men det är inte säkert att de syns i rätt färg om man bara har 16 bitar :)

 

Men du, gå in i mappen där du har installerat klienten ..\PokerStars\Gx\chips&deck

 

kolla där på back0.bmp - back5.bmp och se ifall de ser rätt ut. Färgen i mitten på korten ska va, i ordning; gul, lila, grå-blå, blå, röd, brun. Ifall du inte ser färgerna rätt ens där, är jag säker på att du har något fel på dina grafikinställningar.

 

Mejlade supporten nu, med följande svar:

 

The "hyper simple" theme does not offer deck color change.

 

Misstänker att det inte är hyper simple du kör?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hehe, men det är inte säkert att de syns i rätt färg om man bara har 16 bitar :)

 

Men du, gå in i mappen där du har installerat klienten ..\PokerStars\Gx\chips&deck

 

kolla där på back0.bmp - back5.bmp och se ifall de ser rätt ut. Färgen i mitten på korten ska va, i ordning; gul, lila, grå-blå, blå, röd, brun. Ifall du inte ser färgerna rätt ens där, är jag säker på att du har något fel på dina grafikinställningar.

 

Mejlade supporten nu, med följande svar:

 

The "hyper simple" theme does not offer deck color change.

 

Misstänker att det inte är hyper simple du kör?

Eh, fan va skumt. Jag KÖR Hyper-simple. Jag kan välja på tre framsidor (den vita med små symboler, den vita med stora symboler (som jag använder) och den färgade). Sen när det gäller baksidan, kan jag välja på 6 olika färger, där jag använder den ljusblå. Jag ska fixa bild på det...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Såhär ser det ut hos mig iaf.

 

untitled1pu6.th.png

untitled2dh2.th.png

untitled3lp7.th.png

 

Edit: Vet inte vad som hände nu, men jag ser inte de förminskade bilderna längre. Lägger in länkarna en och en också, ifall någon annan har problem att se dem.

 

http://img80.imageshack.us/my.php?image=untitled1pu6.png

http://img80.imageshack.us/my.php?image=untitled2dh2.png

http://img153.imageshack.us/my.php?image=untitled3lp7.png

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Haha ok, jag tror dig väl då ;)

 

Shit vad skumt iaf. Får ta och mejla supporten igen, och länka dina bilder.

 

EDIT: En annan sjuk grej är att bland de sex du har att välja på finns inte ens originalbaksidorna med?

Låter verkligen sjukt skumt :P

Minns f.ö. inte längre vad originalbaksidorna har för färg :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...